דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירופה, אבל לא כמו שחשבתם - טיול רכבות באירופה 

מאת    [ 17/05/2012 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3951 פעמים ]

אחד היתרונות הבולטים של יבשת אירופה, בפרט מאז הוקם האיחוד האירופי, הוא הקלות שבה ניתן לעבור ממדינה למדינה. אין עוד צורך להצטייד בויזות מיוחדות בעבור רוב המדינות וניתן לעבור בין המדינות בקלות רבה יותר מאשר אי פעם בעבר. אחת הדרכים הטובות ביותר להתנייד באירופה היא באמצעות רכבות. רכבות באירופה יביאו אתכם אל כל יעד (כמעט) שתרצו להגיע אליו, במהירות, בקלות ובנוחות. ניתן לרכוש פס מיוחד באתר הרשמי של רכבות באירופה אשר יאפשר לכם לנסוע במגוון מסלולים שונים ולהגיע ליעדים רבים באירופה.

רכבות באירופה, כי אין דרך טובה מזו כדי להתנייד באירופה

ראשית, חשוב לעמוד על כך כי רכבות באירופה אינן כמו רכבות בישראל. הרכבת בישראל סובלת תמיד מהפתעות, עיכובים ותקלות שונות שהופכות את הנסיעה ברכבת לבלתי יעילה במקרה הטוב ולחוויה לא נעימה במקרה הרע. עם זאת, רכבות באירופה עובדות על פי סטנדרטים אחרים והשימוש בהן הרבה יותר מושרש. לכן, רכבות באירופה מציעות שירות טוב פי כמה מזה שאתם יכולים לקבל ברכבות בישראל.

רכבות באירופה יוצאות אל היעדים שלהן בזמן ומגיעות אל היעדים בזמן, תדירות הנסיעות של רכבות באירופה היא גבוהה יותר אל כל היעדים: הן יעדים בתוך אותה מדינה והן יעדים מחוץ למדינה. הנסיעה ברכבות באירופה היא זולה יחסית (ודאי שזולה יותר משכירת רכב בצרפת וזולה אף מטיסה במטוס). לרכבות באירופה יש רקורד בטיחותי מרשים ההופך את הנסיעה ברכבות אלה לחוויה בטוחה ביותר.

נוסף על כל אלה האמורים לעיל, הרי שרכבות באירופה מצוידות בקרונות מיוחדים המותאמים לאורך וסוג הנסיעה. בחלק מהמקרים תוכלו לקבל תא בקרון הרכבת בו תמצאו את כל מה שתצטרכו לנסיעה בהתאם לאורכה. תאים אלה הם נוחים למדי ומאפשרים הנאה רבה יותר בנסיעה.

תכנון טיול רכבות באירופה

רכבות באירופה הן חוויה נעימה עד כדי כך שיש מי שמארגנים טיול רכבות באירופה במסגרתו הנסיעה ברכבת היא חלק חשוב מהחוויה. ארגון טיול כזה איננו כל כך קשה באשר כל הזמנים של הרכבות באירופה נמצאים זמינים על גבי המרשתת בצורה נוחה ואמינה. ארגון טיול רכבות באירופה הוא אחד הטרנדים החדשים של טיולים באירופה. נראה כי עם נוחות ואיכות קשה להתווכח. ללא ספק החוויה של נסיעת רכבת בין לאומית, בין המדינות השונות באירופה היא חוויה מיוחדת במינה ומהנה בפני עצמה.

טיול רכבות באירופה לדוגמא

טיולי רכבות באירופה יכולים להיות מגוונים. הטיול יכול להתמקד בחוויית הנסיעה כאמור, ויכולים להיות פשוט הדרך באמצעותה אתם מגיעים ממקום למקום. לו היה שלום, ייתכן כי היינו יכולים לנסוע מישראל ברכבת עד ליעדים השונים באירופה, דרך סוריה. בינתיים, עד שיבוא שלום, ניתן לעשות את רוב הדרך מאירופה לישראל ברכבות. כך למשל אחד מטיולי הרכבות היפים שניתן לעשות הוא נסיעה לכל רוחבה של אירופה: להתחיל את הנסיעה מצרפת, באחת מתחנות הרכבת הקלאסיות של צרפת, שהן חוויה בפני עצמה ולנסוע באמצעות הרכבות קרוב ככל הניתן לישראל – עד תורכיה.

מובן, כי טיול רכבות כזה לא חייב להתבצע ברציפות וחבל יהיה לעבור במקומות יפים כל כך בדרך מבלי לשלב ביקור – ולו קצר – בשלל היעדים שאנחנו עוברים בדרך. אומנם במהלך הנסיעה ברכבת נוכל להיחשף לנופים היפים של אירופה, אבל אין תחליף לסיור רגלי בכל המקומות. כך למשל, טיול רכבות באירופה כמו זה שתואר לעיל עובר בערי בירה שונות, וכך תוכלו במהלך זמן מצומצם יחסית להיחשף לשוני ולזווית ראייה מיוחדת על הבירות האירופאיות השונות. 

מנהל אתרים בחברת סקופ אתרים ניהול אתרים ו בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב