דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בקרת כניסה 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2005 פעמים ]

בקרת כניסה הינה מערכת המותקנת בכניסה למרבית מהמקומות בהם מבקרים אנו במשך שגרת החיים היומיומית, כשתפקידה לסנן ולנטר כניסת מורשים בלבד, באמצעות בקר חכם בעל יכולת זיהוי מרשימה של מספר אלמנטים הדרושים לקבלת אשרת הכניסה, או לחילופין באמצעות שליטה של אדם מסוים, אליו מעבירה אותה בקרת כניסה את בקשת הכניסה, כשעליו להחליט האם אותו אדם מורשה להיכנס בסופו של דבר. כיום, קיימים אמצעים רבים המשמשים לצורך בקרת כניסה, המקנים קשת רחבה של פתרונות בנושא, כשכל אחד בוחר במערכת הטובה ביותר בהתאם לצרכיו.

קודנים לדלת

כיום, ניתן להבחין בחלק גדול מהמבנים בהם מבקרים אנו במהלך היומיום בהופעת קודנים לדלת. מדובר באמצעי המשמש לצורך בקרת כניסה, בו מצוי לוח עליו מוטבעות ספרות ולחצנים אחרים, כשמהמורשים בכניסה לאותו מבנה, נדרש להקיש קוד בין מספר ספרות, כשלאחריו ניתן האישור המאפשר את הכניסה. בהצבת קודנים לדלת, ניתן להביא לכדי צמצום נרחב בכניסתם של כאלו שאינם מורשים להיכנס למבנה מסוים, ובכך, להעלות משמעותית את תחושת הביטחון הכללית של הדיירים המתגוררים בו.

בקרת כניסה ביומטרית

דרך נוספת, המשמשת כאמצעי של בקרת כניסה, מתבטאת באמצעות מערכות כניסה אליהם מוחדרים נתונים ביומטריים של אותם האנשים שיורשו בכניסה לאותו המקום, בייחוד של תביעות אצבע. באמצעות הזיהוי של אותו נתון ביומטרי בידי המערכת, ניתן אישור כניסה באופן אוטומטי, כשאותו אדם מורשה להיכנס לתחומי אותו מקום.

בקרת כניסה חכמה

אמצעי נוסף באמצעותו מתבצעת בקרת כניסה, מתאפיין במערכות חכמות וממוחשבות, בהם משתמשים בעיקר במקומות עבודה, כשתפקידם לספק את כל המידע אודות פעילותו של כל עובד למעסיקיו, המתבטא בשעות עבודה חודשיות, זמני הגעה ועזיבה של מקום העבודה, זמני הפסקה ובתפוקת העבודה החודשית. אותה בקרת כניסה, מתבצעת על ידי כרטיס או תג חכם, הנקרא בצורה אוטומטית בהקרבה לאותו מכשיר בקרת כניסה, כשניתן להוסיף ולהסיר משתמשים מן המערכת בצורה חופשית.

בקרת כניסה משולבת

מערכת בקרת כניסה יכולה להופיע במקרים רבים באמצעות שילוב של מספר טכניקות בקרת כניסה, היוצרות מערכת חכמה ויעילה יותר, המעלה בצורה משמעותית את רמתה של בקרת הכניסה באותו המקום. דוגמא בולטת לכך, ניתן למצוא במערכת אינטרקום, כשבנוסף ליכולת השמע הבסיסית והסטנדרטית, בעלת קודן ומצלמה, המאפשרים לבעלי הבית להשיג שליטה כמעט ומוחלטת על בקרת הכניסה לשטחם.

 תחום זה של בקרה ואבטחה של כניסות למבנים הפך פופולארי בעולם כולו בשנים האחרונות וניתן לראות מגוון רחב של מוצרי בקרת כניסה אשר משווקים בשוק העולמי והישראלי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב