דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בריאת מציאות בעולם החדש. מסר מתוקשר מהמדריכים של העולם החדש. 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 1231   [ נצפה 2311 פעמים ]

יקירים,

 

כפי שידוע לרבים מכם, העולם המוכר לכם עובר שינוי דרסטי. רבים מדברים על "סוף העולם". במובן מסוים נכון הדבר, אולם הכוונה האמיתית מאחורי הדברים היא: סוף העולם כפי שהכרתם אותו עד כה.

שינויי מזג האוויר ותהפוכות הטבע, הפיכות פוליטיות והתעוררותם של עמים, נפילתם של בנקים ושל חברות ענק ושינויים מרחיקי לכת בכלכלה, התאחדות והתפרקות של גושי מדינות – כל אלו אינם אלא סממנים חיצוניים לשינוי האמיתי שמתרחש וסימנים לעתיד לבוא.

באופן כללי נכון יהיה לומר שהמציאות כפי שאתם תופסים אותה בעזרת חמשת חושיכם כאמיתית איננה אלא בבואה או אשליה של המציאות האמיתית המתרחשת ברמת האנרגיה והתדרים.

ואכן, התדר של כדור הארץ משתנה בקצב מהיר יותר מאי-פעם. אנו אכן נכנסים לעידן של עולם חדש. והרי לא ניתן לקבל את החדש מבלי לערער ולפנות את הישן. בטרם פריחה ישנה תמיד שלכת. לפני היום ישנו תמיד לילה. זוהי דרכו של עולם. גם התדר של האדם משתנה באותה מידה, שכן אי אפשר להפריד בין התדר של אימא אדמה לבין התדר של האנושות, משום שהם אחד. בעברית המילים "אדם" ו"אדמה" כמעט זהות מסיבה זו.

האדמה מוכנה לשינוי. האדמה מוכנה להיוולד מחדש. האם גם אתם מוכנים?

אנו מעוניינים לדבר איתכם על אחד השינויים העיקריים שקורים, והוא השינוי במימד הרביעי: מימד הזמן, השולט במציאות הפיסית שלכם. אין זה סוד עבור רבים מכם, שמימד הזמן איננו כה קשיח כפי שניתן היה לחשוב. מזה שנים רבות מדבר כבר המדע שלכם על היחסיות של הזמן. די לעלות על מטוס כדי לכווץ או להרחיב את 60 השניות שבדקה או את 60 הדקות שבשעה וכן הלאה. דעו לכם, אנשים יקרים, כי בין אם שמתם לב לכך ובין אם לאו – כולכם עליתם כבר על הטיסה המהירה ביותר שהייתה אי פעם על פני כדור הארץ, והיא רק הולכת ומאיצה את מהלכה. זוהי הסיבה שרבים מכם חשים שהזמן זז מהר יותר. זוהי הסיבה שתהליכים שלקחו בעבר מאות שנים ויותר לוקחים כעת ימים ספורים. התבוננו לדוגמה בשינויים הטכנולוגיים המהירים שחלים בעולמכם בשנים האחרונות. בעבר נדרשו שבועות רבים בשביל להעביר מסר ממקום אחד למקום אחר על פני הפלנטה. כיום הינכם מסוגלים להעביר קול, תמונה, מסר מילולי וכל מסר אחר בשבריר השנייה מקצהו האחד של העולם לקצהו השני.

כפי שכבר ציינו, המציאות החיצונית איננה אלא בבואה של האנרגיה שמאחורי הדברים. מה תוכלו להסיק ממציאות שכזו?

אכן, האנושות מוכנה לתקשורת מיידית וישירה בין אדם לאדם, בשיתוף של מידע ובקשר עם ישויות נוספות.

יקרים, הזמן שלכם אכן הולך ומתכווץ. באופן זה, הזמן שבין רעיון שעולה על פני שטח מחשבתכם ועד להתגשמותו הולך ומתכווץ גם הוא. במימד החמישי – היעד של "טיסתכם" זו – מימד הזמן אינו קיים כלל, או במלים אחרות – הכול קורה בו-זמנית.

האם אתם מבינים מה פירושו של דבר?

פירושו של דבר שבעולם החדש אליו אתם נכנסים מרחק הזמן שבין הרעיון שבתודעה שלכם לבין התגשמותו הוא אפס.

בכך יש בשורות נפלאות עבורכם, המין האנושי, שכן פירושו של דבר הוא שתוכלו ליצור כל דבר העולה על רוחכם בקלות ובמהירות. בני המאיה כינו שלב אחרון זה בהתפתחות האנושית כשלב של Conscious Co-Creation: השתתפות מודעת בבריאת העולם. זהו חוק הבריאה של העולם החדש – שימוש מודע בחוקי הבריאה. זוהי הסיבה לכך ששפע של ידע קוסמי מגיע לכדור הארץ בשנים האחרונות. הרוח מזמינה את כולכם לראשונה להשתתף באופן מודע במשחק הבריאה של היקום. עליכם ללמוד את "שפת התכנות" של המשחק הקוסמי הזה ולהתחיל להשתמש בה באופן יומיומי! הדבר דורש תרגול, אך כיוון שזהו צו השעה – גם התרגול הזה ייעשה עבורכם קל, מהיר ופשוט יותר מאשר אתם יכולים לשער.

לכשתתחילו להתאמן במשחק ההגשמה, התוצאות שתשיגו ייראו לכם בתחילה כקסם או נס. אחדים מכם עשויים להתקשות להאמין שהדבר קל כל כך ושדברים שאתם בוראים באמצעות המחשבה מגיעים לחייכם מהר כל כך. התחילו להתרגל! כי זוהי המציאות אליה אתם עומדים להתעורר!

 

יחד עם זאת, שימו לב: בצידו של משחק זה עומדת אחריות גדולה! ישנו חוק ביקום, והוא שבכדור הארץ קיים חופש הבחירה. חוק זה נקרא: The Law of Non-Intervention. הרוח תמיד תומכת בכם. כבלי העבר המכונים בפי חלק מכם "קארמה" משוחררים מכם על ידי אור סולארי ואינטליגנציה אלוהית במהירות חסרת תקדים, עד כי כולכם תהיו זכים מכל קארמה עוד בדור הזה. אולם הרוח איננה יכולה להתערב בבחירתכם מהו זה שברצונכם ליצור מעתה והלאה. נכון הוא הדבר שהמחשבה בוראת מציאות במהירות הולכת וגדלה. אולם הדבר נכון עבור כל מחשבה, כזו שנתפסת בעיניכם כחיובית וגם כזו שנתפסת בעיניכם כשלילית.

כאמור, גורלה של אימא אדמה כרוך בגורלו של האדם. ואכן עומדת בפניכם האפשרות ליצור עולם גן-עדן, עולם של שפע אינסופי, של שיתוף, של חופש, אחווה ואהבה. מן העבר השני תוכלו גם ליצור עולם של חסר, של מלחמה, של תחרות ושל שנאה. הבחירה בידיכם. באיזה עולם אתם בוחרים לחיות? איזה מן עולם אתם בוחרים ליצור עבור עצמכם? כאשר אתם מדמים במחשבותיכם את עולמכם העתידי – באילו צבעים וצורות אתם רואים אותו?

הרשו לנו להסביר לכם דבר מה נוסף אודות המחשבה בוראת המציאות. כפי שהוסבר קודם לכן, תהליך זה התרחש באופן לא-מודע מאז ומעולם על פני כדור הארץ. עליית התדר המתרחשת כעת על פני הפלנטה מרחיבה את המודעות של כולכם, כך שתהליך זה הופך להיות מודע יותר ויותר עבורכם.

מה ניתן להסיק מכך? שהמחשבות הבוראות את מציאותכם הן למעשה האמונות הפנימיות שלכם אודות עצמכם, אודות העולם בו אתם חיים ואודות מה שמגיע לכם. בתקופה קריטית זו עליכם לבחון היטב אמונות פנימיות אלו. האם אתם מאמינים כי מגיע לכם לחיות בעולם של שפע אינסופי? האמונות החזקות ביותר בקרבכם הן האמונות שיקבעו איזו מחשבה תוגשם קודם ותשלוט במציאות שלכם. המחשבה היא הרעיון – אולם מה שמניע את המחשבה להתגשמות הוא הרגש שמאחוריה. (במילה emotion קיימת המילה motion – הנעה. המילה motive פירושה – המניע.) מהו המניע האמיתי שלכם?

כיצד תוכלו לדעת מהם המניעים הפנימיים שלכם? וכיצד תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים את המיטב עם האחריות המוטל עליכם כעת בבריאת עולמכם?

הרשו לנו להציג בפניכם את הפתרון הגבוה ביותר לשאלות אלו:

המפתח נמצא בקשר שלכם עם נשמתכם ועם מדריכי הרוח הגבוהים שלכם. כאשר תעבדו עם הנשמה ועם מדריכי הרוח, תתגלה בפניכם האמת הפנימית שלכם ותודרכו תמיד לפתרונות הגבוהים ביותר, לטובתכם המירבית ולטובתם המירבית של כל בני האדם והפלנטה. היצירתיות שלכם תוכפל לאין שיעור ותוכלו להיות בטוחים כי הדברים שאתם יוצרים מוטענים באור, שכן העבודה עם אנרגיה תהיה לכם ללחם חוק.

ייעודכם הייחודי יתגלה לכם, והכסף שתיצרו יהיה כסף של אור, המביא עמו שפע וברכה לכם ולאחרים. מערכות היחסים שלכם יהיו מכוננות על אהבת נשמה. תקבלו מסרים ברורים יותר ויותר לגבי הבחירות הנכונות ביותר עבורכם. המקום בו תגורו, האוכל שתאכלו, הבגדים שתלבשו והמלים שתאמרו יהיו תמיד מדויקים ויביאו את הברכה המקסימאלית עבורכם ועבור סביבתכם.

בדרך זו תיצרו גן-עדן על פני אדמות.

 

המידע והכלים שהזכרנו כאן אינם בגדר מותרות או אמרות איזוטריות המתאימות למתי מעט המקדישים את חייהם לרוח. השליטה בהם הינה הכרחית עבור חיי היומיום של כל אחד ואחד מכם, שכן זוהי תהיה דרך החיים השלטת בכדור הארץ. אתם, הקוראים מסמך זה והמתעניינים בלימוד מדעי ההגשמה, הנכם החלוצים. והרי פורצי הדרך היו תמיד הכרחיים עבור כל שינוי שחל על פני הפלנטה.

אדם שיזניח לימוד זה דומה, במשל, לאדם שמימיו לא שמע על חשמל, טלפון או אינטרנט ומנסה להשתלב בחברה המודרנית או על אדם שנוסע למקום זר ללא מפה, ללא מדריך ומבלי לדעת מילה בשפת המקום. האם תוכלו לשער בנפשכם את הקושי והתסכול העומדים בפני אדם שכזה?

 

כאמור, ההחלטה להישמע לצו השעה ולעשות שימוש ביכולות מופלאות אלו שפתוחות עבור כל אחד ואחת מכם בזמנים מרגשים אלו נמצאת בידיכם.

אנו מאמינים בכם. אנו סומכים עליכם שתישמעו לקול נשמתכם ושתבחרו בדרך הגבוהה ביותר. אנו אוהבים אתכם, ואנו עימכם תמיד.

 

באהבה אינסופית,

המדריכים של העולם החדש

יאיר בן-ארי מרפא ומורה דרך הוליסטי.


מלמד את הכלים המוזכרים במאמר זה ואחרים במסגרת סדנאות וטיפולים אישיים בהרצליה ובתל-אביב.


אימייל: yairpro@gmail.com


טלפון: 050-4600969


פייסבוק: יאיר מרפא ומורה דרך הוליסטי http://www.facebook.com/YairTeacher




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב