דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עגילי יהלום לגבר 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 3069 פעמים ]

עד לא מזמן, תחום עגילי היהלומים היה מחוז חלקם של הנשים בלבד, אולם בעשור האחרון אנו רואים יותר ויותר גברים מתהדרים בעגילי יהלום. בעיקר בעגילים צמודי אוזן המשובצים ביהלום בודד כל אחד. הרבה מהמפורסמים אימצו את הטרנד והפכו את עצמם למודל לגברים אחרים. למשל: אייל גולן, ג'יימי פוקס, כריס טאקר, דייויד בקאם, כריסטיאנו רונלדניו האגדי ועוד.. כיום אוזן גברית המקושטת בעגיל יהלום צמוד אוזן רואים אצל גברים בכל הגילאים. הרבה גברים שרוצים לפנק את עצמם בתכשיט יוקרתי, בוחרים בעגילי יהלום. עגילי יהלום לגבר הם גם מתנה מצויינת. הרבה נשים קונות עגיל יהלום בודד, או זוג עגילי יהלום צמודי אוזן כמתנה ליומולדת. יש אפילו שקונות עגילי יהלום לגברים שלהם כמתנת חתונה או במקום טבעת אירוסין.

ישנם גברים שמתלבטים כדי כיצד לענוד את עגילי היהלום. האם באוזן ימין? או שאוזן שמאל? האם לרכוש שני עגילים ולענוד אותם בשני האוזניים? יש הפוחדים שזוג עגילים יתן מראה נשי, אבל תרשו לי להרגיע אתכם, ולהודיע חד משמעית, שנכון להיום, במאה ה-21, אין צורך להתלבט לגבי איזו אוזן היא הנכונה. הכל ענין של העדפה אישית וטעם אישי. לאייל גולן יש למשל שני עגילי יהלום צמודי אוזן. אחד בכל אוזן.

לגבי צורת היהלום שכדאי לבחור לעגיל יהלום לגבר: ההמלצה היא שאם יש לך פנים עגולות, כדאי לבחור ביהלומים מרובעים, הידועים גם בשם יהלומי פרינסס. אם מראה פניך הוא מאורך, כדי לבחור ביהלומים עגולים. אבל בשורה התחתונה צורות היהלומים לעגילים צמודי אוזן היא ענין של טעם אישי. גם גודל היהלום לעגיל זה ענין של טעם אישי. יש היעדיפו עגילים שבכל אוזן יש לפחות 1.00 קראט, ויש כאלו שירצו יהלום קטן בכדי לא לתת לאוזן מראה נוצץ מדי. בכל מקרה אנחנו ממליצים לא לרדת מגודל של 0.30 קראט לכל עגיל.

עוד טיפים לקניית עגילי יהלום צמודי אוזן:

1. בעגילי יהלום רצוי להקפיד על יהלומים איכותים. מתוך ארבעת המרכיבים שקובעים את מחיר היהלום כדאי להתייחס בעיקר לצבע היהלום, ופחות לנקיון של היהלום. אולם, אם לוקחים עגילים בזהב צהוב אפשר להתפשר על צבע היהלום, מכיוון שהצהוב של הזהב בכל מקרה ישתקף ביהלום. לגבי הנקיון – אומנם או פחות חשוב בעגילי יהלום מאשר בטבעות יהלומים, אבל עדיין חשוב להקפיד שלא יראו פגמים באופן ניכר לעין.
2. לרוב נהוג לשבץ בעגילי יהלום צמודי אוזן יהלומים עגולים, אבל כדאי גם לשקול את האפשרות של עגילי יהלום מרובעים, עגילים אשר משובצים יהלומי פרינסס.
3. כמו בכל תכשיט אשר משובץ ביהלום מרכזי, חשוב לדאוג שלכל יהלום תצורף תעודה גמולוגית בינלאומית אשר מונפקת על ידי מכון גמולוגי מוכר ומוסמך.
4. ממולץ שהסוגר של עגיל היהלום צמוד האוזן יהיה סוגר הברגה. מניסיוננו זו היא צורת הסגירה הבטוחה ביותר של עגילי יהלום צמודי אוזן.
5. כיוון שהיהלומים הם המרכיב בעיקרי בעגילים צמודי אוזן, חשוב לקנות אותם ממקום אמין כגון מחבר בורסת היהלומים.


תהנו!

www.DiamondSphinx.co.il טבעות אירוסין וטבעות יהלומים ישירות מבורסת היהלומים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב