דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כנסים שיווקיים על האש!! 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2057 פעמים ]

הילדים חגגו השבוע את ל"ג בעומר, גם אנחנו ההורים לקחנו חלק באירועים הללו. הכל כדי לשמח את הילדים? האמת שזה גם בשבילנו....

זו הייתה הזדמנות פז עבורנו לחדול, לרגע, מהקריירה, מהשגרה ומאילוצי היומיום ופשוט להתמסר להנאה הבלתי אמצעית של הקטנטנים וליכולת לנהל שיחה חברתית ורגועה עם הורים אחרים.
מטבע הדברים, שיחות שמתחילות בנושאי ילדים, גן וחינוך גולשות במהירות רבה לשיחות מהותיות ועמוקות יותר, דבר שבעידן המודרני כמעט ושכחנו שקיים.

מה בין זה לבין עולם העסקים?

כל אחד ואחת מאיתנו, הפועלים בסביבה עסקית, נמצא בתוך מערבולת של שגרה, של מרדף אינסופי אחר זמן, משימות, קידום הקריירה וכו'. השגרה הזו, שנדמית לנו ככורח המציאות, מונעת מאיתנו לפעמים את ההזדמנות להירגע ולהיפתח לכיוונים חדשים, שאולי יוכלו להיות פרודוקטיביים יותר ויעילים יותר. הלחץ דורש מאיתנו את מרב תשומת הלב כך שגם אופציות לשיתופי פעולה וזרעי רעיונות מעניינים נדחקים לקרן זווית ולרוב, מתפוגגים ונעלמים כלא היו.

כנסים מקצועיים הם ההתרועעות החברתית והעסקית הקרובה ביותר בהגדרתה למה שתיארתי כמדורה המשותפת בל"ג בעומר. זוהי ההזדמנות לצאת ממסך המחשב והעולם הווירטואלי, מהמשרד או שגרת הפגישות אל העולם האמיתי שבו יד לוחצת יד וחיוך פוגש חיוך אחר. באמצעות כנסים מקצועיים ניתן ללמוד דגשים חדשים שאולי לא שמענו עליהם בתחום שלנו, להיוודע לקולגות, מתחרים ושיתופי פעולה אפשריים.

כללי "עשה ואל תעשה" בכנסים מקצועיים

  • חשוב להגיע לכנסים לפני זמן ההתחלה הרשמי שלהם ובעיקר להקפיד לא להיעלם בהפסקות לניהול העסק והחזרת טלפונים. עיקר ההתוודעות העסקית וקשירת הקשרים הבינאישיים בין משתתפי האירוע מתרחש במהלך ההתארגנות לכנס וההפסקות.

    • למרות הפיתוי הרב, אסור להמשיך ולחשוב על העסק ועל מה שקורה בו במהלך הכנסים. הדבר גוזל את תשומת לבנו, מוריד את יכולתנו להפיק תובנות לשיפור וקידום העשיה העסקית ומסיט את המחשבה מהתכנים המקצועיים בכנס.

    • חשוב לבוא עם "ערכת שיווק" (Marketing kit) ובה כרטיס ביקור, פלייר מסודר ופרטים לגבי העסק ומהות המוצר שאותו אתה מייצג. רוב השיחות והמפגשים יתנו לך זמן הצגה קצר ביותר, לכן חשוב להיות מוכן עם חומר שיווקי להפצה.

תכנון נכון מוסיף המון


    • איך להגדיר את עצמי ואת מה שאני מייצג? כדאי להתכונן מראש ולדעת איך להציג את עצמנו ואת מה שאנו עושים במינימום זמן ועם מקסימום הפרטים הרלוונטיים והחשובים. להדגיש מיתוג, ייחודיות, לקוח נכון עבורנו, וקשרים שנשמח להשיג.
    • הכנת ערכת שיווק מכובדת וקומפקטית- כרטיס ביקור, פרופיל עסק ודוגמית קטנה של המוצר אם רלוונטי לעסק שלך יעשו עבודה נפלאה בשיווק עסקי מקצועי. הקפידו על חומר שיווקי מסודר ומכובד, אשר יעורר בצד השני הרצון להכיר אתכם.
    • לדעת לאן ולמי לכוון- מבין עשרות, מאות או אלפי משתתפי הכנסים, יש את אותם יחידים שבאמת יכולים לסייע, לעזור ולהיות יעילים עבורכם. אתרו אותם, דברו איתם ובקשו מאלה שתפגשו בדרך לקשר ביניכם.

אז תמשיכו לשמור על להבת הכנסים השיווקיים בוערת ורוחשת!!

עירית שריר 


ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי
מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!


info@magnet-market.co.il
http://www.magnet-market.co.il


הפעילות הקרובה שלי: http://ez.com/erua




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב