דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סובארו לנהגים וותיקים 

מאת    [ 16/05/2012 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2574 פעמים ]

נהיגה בראש שקט דורשת רכישה של ביטוחי רכב מתאימים, כל רכב בישראל יש לבטח בפוליסת ביטוח חובה ופוליסת ביטוח מקיף או ביטוח צד ג'. החוק בישראל דורש מבעלי הרכבים לרכוש ביטוחי חובה לרכב, ביטוח החובה הוא אשר מעניק כיסוי רפואי לנפגעים בתאונות דרכים. לצד כיסוי החובה נוהגים הנהגים לרכוש גם ביטוח רכב מקיף להגנה במקרים של נזקי רכוש לרכב, גרימת נזק לרכוש צד ג' ומצבים של גנבת הרכב או אבדן טוטלי של הרכב.

הגנה מפני גנבות רכב היא סעיף משמעותי בכל ביטוח מקיף לרכב. גנבי הרכב פועלים בכל הארץ, המשטרה פועלת למיגור התופעה אך המשטרה אינה מחליפה פוליסת ביטוח מקיפה ואינה מעניקה לבעל הרכב פיצוי כספי במקרה של גנבה. ביטוח סובארו לנהגים וותיקים מציע למבוטחים כיסוי מקיף של ביטוח רכב וכיסוי ביטוחי מלא במקרים של גנבת רכב. ביטוח רכב מקיף מספק הגנה לרכוש, הרכב הוא נכס יקר ערך בעבור רוב הנהגים.

הפיצוי אשר מתקבל מחברת הביטוח לאחר אבדן הרכב משמש לרכישת רכב חדש. ללא פוליסת ביטוח מתאימה יתקשו רוב האנשים ברכישת רכב חדש. פרט לכך חשוב לציין כי ביטוח סובארו מכסה גם נזקים אשר נגרמים לרכוש צד ג'. ניתן יהיה להפעיל את הביטוח במקרים בהם הנהג גרם נזק לרכב אחר או לרכוש פרטי במהלך הנסיעה. את התביעות הכספיות לתיקון הנזק שנגרם יש להעביר לטיפולה של חברת הביטוח.

הטבות מיוחדות של ביטוח רכב לוותיקים

נהגים מנוסים בעלי עבר נקי מתאונות ותביעות הם מבוטחים אידאלים בעבור כל חברות הביטוח. כל חברת ביטוח שואפת לאסוף כמות גדולה של מבוטחים אשר אינם נוהגים להפעיל את הפוליסה ולהגיש תביעות. בכדי למשוך את הנהגים הוותיקים מציעות להם חברות הביטוח מחירים מוזלים והטבות מיוחדות ברכישת ביטוח חובה, ביטוח מקיף ושאר ביטוחים. לצד המחירים הזולים מקבלים הנהגים הוותיקים גם הטבות של רכב חלופי, שירותי גרירה וחילוץ, פריסה נוחה של תשלומים ועוד.

התחרותיות בשוק ביטוחי הרכב בישראל מתבטאת בהצעות ביטוח זולות ונכונות של החברות להשוות מחירים ולהוזיל מחירים של ביטוח חובה וביטוח מקיף. מבוטח קיים אשר מציג לחברת הביטוח שלו הצעת מחיר זולה יותר מחברה מתחרה יוכל לקבל הטבות דומות בחברה. חברת הביטוח תעשה מאמצים רבים לשימור הלקוח הוותיק ותציע לו מחיר זהה או זול יותר מהמחיר של החברה המתחרה. כל שיש לעשות בכדי לשלם פחות הוא לבקש הנחות והטבות.

ביטוח סובארו – דרישות למיגון הרכב

חברות הביטוח דורשות מבעלי הרכבים התקנה של אמצעי מיגון מפני גנבות ותאונות ברכב. בכל רכב כדאי להתקין כריות אוויר ואמצעים מגנים מפני גנבות כמו מערכות של איתורן וקודן. ישנם מקרים בהם חברות הביטוח מסרבות לבטח רכבים ללא מערכת מיגון מתאימה. במצבים בהם גנבת הרכב היא תוצר של רשלנות תסרב חברת הביטוח לפצות את בעל הרכב בצורה מלאה. עזיבת רכב לא נעול עם מפתח או מערכת אזעקה תקולה הן פריצות אשר קוראות לגנב.

כל נהג וותיק אשר מבקש לרכוש ביטוח סובארו מקיף לרכב מתבקש להתקין ברכב מערכת מיגון ולעשות כמיטב יכולתו להגנה על הרכב ושמירה על שלמות הרכב ותקינותו. מקרים של גרימת נזק בכוונה תחילה או ברשלנות לא יכוסו באופן מלא על ידי הביטוח. הנהגים הוותיקים הם על פי רוב נהגים יציבים, הגונים, אמינים ובוגרים, חברות הביטוח מבטחות אותם בראש שקט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב