דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום ממומן בגוגל וניהול קמפיינים 

מאת    [ 15/05/2012 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2664 פעמים ]

קידום ממומן בגוגל

כבעל עסק אתה בוודאי יודע שהנוכחות ברשת היא הכרחית ולכן לרוב העסקים כיום כבר יש אתר. אבל לאחר שהקמת את האתר צריך לגרום לכך שהגולשים יגיעו אליו או בשפה מקצועית להוביל תנועה לאתר ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות קידום האתר בגוגל. חשוב לדעת שקידום ממומן בגוגל הוא אמצעי כמעט וודאי כדי להבטיח תנועה של גולשים לאתר שלך באופן מהיר ואפקטיווי ובעלות נמוכה יחסית. הרי עסקה גדולה שתסגור בעקבות פנייה לאתר כבר תכסה עבורך את העלות של הקמפיין כך שאיך לא תבחן את נושא קידום ממומן בגוגל מדובר במצב של-winwin. ישנה כמובן הדרך של קידום אורגני אך מדובר בתהליך ארוך ויקר ולכן כאשר זקוקים לפעולת שיווק מהירה של האתר קידום ממומן בגוגל הוא האמצעי הנכון ביותר.

קידום ממומן בגוגל מסייע לך להיחשף בדיוק לקהל היעד הנכון – לאנשים המחפשים את השירותים שאתה מספק ולכן זו דרך מצויינת לקדם אתר חדש או לתת לעסק שלך רענון ודחיפה בשעה של משבר או מיתון. ידוע היום שכל האנשים רוכשים שירותים ומוצרים באינטרנט ולכן אתה צריך להגיע למודעות שלהם באמצעות הקידום הממומן.

אז איך מתחילים? הדרך לקידום ממומן מתחיל כמובן בפרסום של Google Adwordמודעה שתופיע כאשר גולשים יכניסו מילות חיפוש אשר מתקשרות לשירות שאתה מציע. על מנת להקים קמפיין אפקטיבי כדאי להסתייע באיש מקצוע אשר אמון על בחירת מילים נכונות וניסוח מודעה אשר תביא אליך את התוצאות המקוות.

לאחר שיגיעו הלקוחות הראשונים המשימה שלך היא כמובן לשמר אותם בהגשת הצעה מתאימה לצרכיהם ושירות מקצועי ואדיב אך זהו תחום שונה לחלוטין.

ניהול הקמפיינים בגוגל

כאשר קיבלת את ההחלטה לפרסם מודעה בגוגל - Google Adword עומדות בפניך שתי אפשרויות – האחת לעשות זאת באופן עצמאי כלומר לפתוח חשבון בגוגל, להחליט על מילות המפתח שמתאימות לך ולהחליט על הסכום שאותו אתה מעוניין להשקיע או לפנות לחברה מקצועית אשר תחום עיסוקה הוא ניהול קמפיינים בגוגל.

מדוע בעצם כדאי להשקיע בניהול קמפיין על ידי חברה המתמחה בנושא ומחזיקה גם ברישיון של גוגל? כמו בכל דבר כאשר עושים משהו בצורה מקצועית יש תוצאות. מנהל קמפיין מקצועי ידע כיצד לבחור עבורך את מילות המפתח הנכונות אשר יביאו את המודעה שלך למקומות הראשונים בדף החיפוש. מנהל קמפיין מקצועי יכול להשפיע על יחס המרה כדי שיהיו גבוהים יותר, באפשרותו להוריד עבורך את המחיר להקלקה וגם להעניק לך בסופו של דבר תוצאות יותר טובות עבור הכסף שאותו אתה משקיע בפרסום.

על מנת שקמפיין ממומן יהיה מוצלח יש צורך להשקיע את הזמן ולעקוב אחריו ובמידת הצורך גם לערוך התאמות בבחירת מילות המפתח. יצירתיות היא שם המשחק ולכן חשוב שמנהל הקמפיין שלך יהיה מנוסה ושיהיו באמתחתו קמפיינים מוצלחים. בניהול של קמפיין ממומן חשוב להיות גמישים –כאשר מילת מפתח מסוימת אינה מביאה לתוצאות הרצויות חשוב להחליף אותה או לשנות את הטקסט במודעה. כיוון שיש לך מתחרים רבים ורבים מהם מפרסים אדוורדס חשוב שהמודעה שלך תהיה יצירתית וגם כאן מנהל קמפיין מקצועי יוכל לסייע לך. להכניס את אותו טוויסט קטן שיהפוך את המודעה שלך למושכת יותר ושהגולש שמחפש את השירות אותו אתה מציע יבחר להקליק דווקא על המודעה שלך.

בעלים של כפכף – משרד לקידום ופרסום בגוגל,
שותף מוסמך של Google Adwords,
מוכן להזניק את העסק שלך בפני כל אותם לקוחות פוטנציאליים שכבר נמצאים בגוגל.
בזמן הפנוי מקדם מרתונים וטריאתלונים כחוויה אישית רוחנית...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב