דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלונות רומנטיים ברומא 

מאת    [ 15/05/2012 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 15018 פעמים ]

רומא נחשבת כאחת הערים הרומנטיות באירופה ובכלל. האומנות העתיקה, האדריכלות, נהר הטיבר הזורם תחת גשריה המפוסלים והנוף ההיסטורי לצד המזג החושני של האיטלקים.

חופשה זוגית רומנטית ברומא בעבור אלו החוגגים ירח דבש או חתונת כסף היא החופשה האידיאלית.

קיימים מלונות ברומא המציעים חופשה רומנטית, בין אם מיקומם מרכזי ונושק לפינות החמד הקסומות בה, ובין אם עיצובם מעניק תחושה אינטימית וחמימה.

 

מלונות במרכז רומא

היתרונות שבמלונות במרכז רומא שהם נמצאים מרחק הליכה ממרבית האתרים הרומנטיים, ביניהם מזרקת טרווי, המדרגות הספרדיות, הקולוסאום ותחנת טרמיני, ממנה ניתן להגיע לכל מקום.

מרכז העיר הומה אדם ושוקק חיים, אך אף על פי כן, ניתן למצוא מלונות נסתרים, שברגע שרגלכם דרכה על מפתן דלתם, הרחוב הסואן נשכח.

ישנם מלונות הממוקמים בתוך גנים מוריקים, מלונות הבנויים בבניינים משומרים או טירות קדומות  ואף מלונות בוטיק אינטימיים ויוקרתיים בהם ניתן לחוש מיד בניחוח המאה ה - 18.

כדאי להבין שמלונות רומנטיים ברומא ובמיוחד אלו הממוקמים באזורים מרכזיים, לא יהיו מהמלונות שמחירם מתאים לכל כיס. רומא נחשבת כעיר המתוירת בכל עונה ותפוסת המלונות לרוב, גבוהה.

השקעה כספית נוספת במלון רומנטי תוכיח את עצמה ותעניק לכם חוויה בלתי נשכחת, מה גם שהחיסכון בעלויות התחבורה ובזבוז הזמן בעמידה בפקקים, ניכר בהחלט.

 

מלונות מרוחקים ממרכז רומא    

רומא מוקפת פארקים ששטחם הירוק חולש על עשרות דונמים, לכל פארק ייחוד משלו;

תוכלו למצוא שבילי אופניים, אגמים קטנים, נקודות תצפית מרהיבות על העיר וירידים שונים.

המלונות הממוקמים באזורים אלו יהיו לרוב גדולים יותר וצפופים פחות. נכון שיש צורך להיעזר בתחבורה על מנת להגיע לאתרים שבמרכז העיר אך הפסטוראליות ועלות השהות מפצות על הסרבול.

עיירת החוף הפסטוראלית "פיומיצ'וני" שעל שמה קרוי שדה התעופה של רומא, גם היא אפשרות לשהות רומנטית ברומא. העיירה נמצאת בקרבת שדה התעופה ומרוחקת כחצי שעת נסיעה במטרו ממרכז העיר. העיירה שוכנת על מזח דייגים ומציעה מלונות בוטיק חדישים ומסעדות אותנטיות בהן ניתן ליהנות ממרכולתם הטרייה של הדייגים המקומיים.

 

השירותים והמתקנים המוצעים

מלונות רומנטיים ברומא, כפי שכבר הוזכר, הם מהמלונות האלגנטיים והמפנקים יותר ברומא ולרוב, במלונות אלו תמצאו צוות אדיב ומסביר פנים לצד יחס חם ואישי.

לכל מלון ייחוד משלו, אך ברובם ככולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי (תתפלאו, לא עניין מובן מאליו ברומא) מיטה זוגית מפנקת, אינטרנט מהיר, אביזרי מדיה ופינוקים המתאימים לחופשה רומנטית. במידה וזוהי חופשת ירח דבש, תוכלו לציין זאת בעת ההזמנה וייתכן ותזכו לתוספות המחממות את הלב בכל פעם מחדש.

ישנם מלונות ובהם חדרי כושר וספא מרהיב. כמו כן, תמצאו מלונות המתהדרים בטרסות המפורסמות של אדריכלות רומא, עליהן תוכלו לשבת שלובי ידיים ולצפות בשקיעה היורדת על בנייני רומא ההיסטוריים.

מלונות ברומא יציעו, כחלק מהאירוח, ארוחת בוקר ויש כאלו שהשהות בהם אינה כוללת ולו ארוחה אחת. מלונות רומנטיים יציעו, מטבע איכותם, ארוחות בופה מפנקות וקיימים מלונות ובהם מסעדות שף נחשבות. חשוב לבדוק בעת ההזמנה האם האירוח כולל ארוחת בוקר, לא הייתם רוצים לגלות בבוקר הראשון שלכם ברומא כי עליכם לחפש מקום נחמד לשתות בו את הקפה הראשון.

תיירות באיטליה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב