דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עונש-מוות למפלצת. פשוט - עונש-מוות. 

מאת    [ 15/05/2012 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2988 פעמים ]

כל האמור במאמר זה כפוף, כמובן, לכך, שאכן יימצא, האדם הזה, אשם, במעשים המיוחסים לו, במשפט בלתי-תלוי.

 

על האנס המפלצתי, שהתעלל בנער ובנערה בחניון "גן העיר" בת"א ביום ו' האחרון, חובה לגזור עונש-מוות.

 

בשום-פנים-ואופן לא - כפי שיזעקו עתה כל הטוקבקיסטים-האוטומטוניים, אנשי שוק מחנה יהודה ואצטדיון בלומפילד - עקב היותו ערבי, או פלשתיני, או שוהה שלא-כחוק, או כה.

 

משום שהוא מפלצת. משום שאין לסבול את המחשבה, שיצור כה מחריד, יסתובב אי-פעם, בחברת בני-אדם אחרים, בתור אדם חופשי = חופשי לעולל, את כל אשר יחפוץ, פעם נוספת...

 

יש בעולם הזה מפלצות, יצורים משוללי כל מצפון שהוא. יצורים דוגמת הרוצחים אלי פימשטיין, חווה יערי, סרן ר' ויגאל עמיר, האנסים הסדרתיים בני סלע ומארק דוטרו, הנהגים המרצחים קלוד רוביק ואריק חייט ועוד. יצורים, המסמלים את הזוועה האולטימטיבית, את הרוע המוחלט - ממש כיוסף ויסריונוביץ' סטאלין, כאדולף היטלר וכהיינריך הימלר. אין לזה שום קשר, כמובן, לדת, ללאום, לעדה, למוצא וכיו"ב קטגוריות אפארטהיידיסטיות, גזעניות ומפלות. נהפוך-הוא: עצם-האמירה, "ככה זה ערבים", "ככה זה יהודים", "ככה זה גרמנים" וכיו"ב, היא אמירה גזענית, המקרבת את אומרה, לעולמם, החשוך והמתועב, של היטלר והימלר דלעיל: עולם תורות-הגזע.

 

את היצור הנאלח הזה, חובה להוציא להורג, כי אין לסבול את המחשבה, שיבוא יום וישתחרר - בין שבאמצעות-בריחה ובין שבאמצעות "תום ריצוי-עונשו" ובין שבאמצעות חנינה - ויהיה חופשי, להסתובב ברחובות - בין-אם שכם או תל-אביב, אין שום הבדל!! - לארוב לזוגות מאוהבים נוספים ולבצע, גם בהם, מעשים מחרידים.

 

את היצור הנאלח הזה, חובה להוציא להורג, כי יש יצורים, שבמעשיהם, איבדו כל צלם-אדם. כי יצור, המסוגל לדרוס, בנהיגתו הפראית, נערה צעירה ולהימלט מן המקום, או לרצוח המונים, או לירות למוות בילדה קטנה, או (במקרה שלפנינו) לאנוס נערה למול-עיני-אהובה - יצור כזה, אינו יכול עוד, להיחשב לאדם - כי-אם למפלצת.

 

את היצור הזה, חובה להוציא להורג, כי כל הרחמן על אכזרים, מתאכזר לרחמנים. זוהי ססמא, שמשמעותה עוותה לבלי-הכר, בידי הניאו-נאצים ה"יהודיים", כביכול = אנשי "מולדת", ליברמן וכהנא - על-מנת להסית, לדרכם ההיטלריסטית החשוכה, של קריאה גלויה להשמדת-עם; האבסורד שבדבר הוא, כמובן, שהם-הם האכזריים כאן - בעוד שאלה, אשר נגדם מסיתים הם = הרחמנים... ואולם, משמעותה האמיתית, של אמירה זו, הינה: כל המרחם, על חלאה שכזו ומשחררה, הופך שותף, למעשה, בפשעים הבאים, שתוכל לחולל ולבצע.

 

אדם מת, כבר אינו עלול להימלט - או להיות משוחרר כחוק - יום אחד, מן הכלא, לשוב ולהסתובב בחברה ולחזור על מעשיו, תוך גרימת זוועות בל-תשוערנה, לאנשים חפים נוספים.

 

ומכל כלא, אפשר להימלט.

 

אסור לתת לזה לקרות.

 

חובה להוציאו להורג.

 

אותו, ואת כל הדומים לו - אשר במעשיהם, הוציאו-עצמם לעד, מקרב החברה האנושית בכללותה.

סופר, משורר, עורך, הוגה-דעות, פובליציסט, אינטלקטואל, מתרגם, רעיונאי ("קופירייטר"), מעצב והומוריסטן רחובותי מקורי ביותר. בשנים 2005-2007 למדתי, באוניברסיטה העברית - הר הצופים (לימודי הודו, בורמה, רוסיה, פולין ואוקראינה, לשון עברית ומעט בלשנות כללית). יליד-רחובות (1975) והתגוררתי גם בתל-אביב (1998-1999 ו-2001), בבודאפשט (1998), בחיפה (2004-2005) ובירושלים (2005-2007). מרקסיסט, אנארכיסט, נודיסט, דאואיסט, רומנטי מאד, מחבק-עצים ומבטל-מגדר. מאמין בדת הפרדס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב