דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פייסבוק - הדור של היום 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2773 פעמים ]

פעם ניסיתים לעצור חמש דקות, לפני שאתם נכנסים לפייסבוק שלכם אחרי יום מתיש בעבודה, ולחשוב אלוהים יודע מה עשינו לפני שהגיע ההמצאה הגאונית הזאת שנקראת פייסבוק. תנסו רגע לחשוב על עולם בלי לייקים, בלי סטטוסים, בלי שיתופים, קבוצות, תמונות, משחקים ועוד. פשוט לא אפשרי נכון? פייסבוק חדר לנו לאורך החיים והשפיע עליו משמעותית, בכל דרך שהיא. גם אם זה מבחינה חברתית או אפילו פוליטית, כי היום לכל פוליטיקאי שמכבד את עצמו יש עמוד פייסבוק משלו, כמו כן לכל מפלגה.. בקיצור? פייסבוק נמצא בכל מקום.

כמו שרובכם בטח יודעים, בפייסבוק, מתוך אפשרויות שונות ומגוונות יש את האפשרות לפרסם סטטוס, שבעצם יופיע בפרופיל שלך, כמו כן לכולם. אז מה הם בעצם סטטוסים לפייסבוק? ולמה אנשים כל כך נואשים למצוא אותם או משקיעים מאמץ רב בשביל למצוא כאלה טובים? התשובה היא פשוטה מאוד. עניין הסטטוסים לפייסבוק הפך להיות תופעה חברתית מאוד חזקה בקרב בני נוער וצעירים. מי שיפרסם סטטוס יותר מצחיק, ויקבל יותר לייקים ותגובות ייחשב כיותר מגניב ומקובל בחברה. ולכן צעירים רבים משקיעים זמן רב בכדי להמציא, או לחפש סטטוסים מספיק מצחיקים כך שיוכלו לקבל עליהם הרבה לייקים ותגובות.

באותו נושא אפשר גם להכליל את סוגי הסטטוסים האחרים, כמו סטטוסים חכמים שיראו לך קצת חוכמה בכל הבלגן הזה או סטטוסים רומנטיים ועוד קטגוריות בסגנון הזה ( לא חסר במיוחד ).ואם אתם כבר בראש של לקבל כמה שיותר לייקים ותגובות, אתם שואלים, איך אפשר לבחור סטטוס נכון, שיצחיק את החברים שלכם? בעקרון אין סטנדרטים שבאמת קובעים את זה. כל אחד לפי טעמו האישי. אם ראיתם סטטוס שהעלה בכם גיחוך או חיוך קל, סימן שהוא שווה לייק, ככה שיהיה לכם שווה להשתמש בו, או אם ראיתם שחבר שלכם פרסם סטטוס מצחיק שאהבתם, תפרסמו אותו גם, ותעבירו אותו הלאה לחברים שלכם, שאולי במקרה לא חברים של החבר שפרסם את אותו סטטוס.

אך בהחלט לא כל מי שפרסם סטטוס מפרסם אותו מהסיבה שצוינה למעלה. הדור הבוגר יותר (בסביבות גיל השלושים פלוס) מסתפקים בסטטוס שיתעדכן את החברים שלהם בפייסבוק בדברים חדשים, או בסטטוס נחמד שקשור לעבודה/לחיי היום יום שלהם. לסיכום, מחברה שלא משתפת פעולה ולא מתחברת יותר מדי, הפכנו לחברה שמשתפת כמויות ענק של מידע, תמונות ועוד, בכל יום! האם זה דבר טוב? זה כבר אתם תחליטו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב