דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת תוכן ווידיאו שיווקי 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2301 פעמים ]

 לאחרונה גדלה המודעות ליעילות תוכן ווידיאו באתרים כחלק מרכזי, נכון וחכם להעברת מסרים שיווקיים/פרסומיים.

יעילות הפרסום כתוכן ווידיאו מחזקת את הקשר מול קהל היעד ומביאה לתוצאות מכירה בטוחות יותר ולהשגת מטרות היעד.

תהליך הפקת תוכן וידיאו אינו מסובך כלל, אך חשוב לתת עליו את הדעת עוד בתהליך בחירת חברת ההפקה המתמחה בניהול תוכן שיווקי באינטרנט.

הפקת תוכן וידיאו שיווקי מתבצעת בכמה שלבים:

בחירת חברה המתמחה בהפקת סרטוני וידיאו שיווקיים באינטרנט.


    • אפיון מדויק של מטרת הפקת תוכן הווידיאו (מכירה, תדמית, הדרכה וכ').
    • יצירת קונספט מותאם לקהל היעד (וידיאו משולב, אינטראקטיבי וכ')
    • כתיבת תסריט שיווקי, מקצועי ואמין
    • בחירת לוקיישן
    • תיאום הפקה, צילום, בימוי ותאורה (אם יש צורך)
    • עריכת תוכן וידיאו ופורמט וידיאו
    • אחסון והפצה שיווקית

לצורך אפיון מטרת הסרטון יש צורך להבין ולהכיר היטב את אופי החברה, לקוחות היעד ובידול מוצריה.

יצירת הקונספט מתבצעת בשיתוף פעולה מלא מול החברה, בראיה עסקית, שיווקית ומותאמת לקוח.

תסריט הווידיאו מתבצע לאחר גיבוש מטרת הסרטון ואישורי הקונספט, תהליך זה חייב להתבצע ע"י איש מקצוע מתוך ראיה שיווקית, יעילה וממוקדת.

בבחירת לוקיישן הצילום יש לקחת בחשבון זווית רחבה של האזור, אווירה, תאורה, הפרעות קול ועוד.

כמה ימים לפני יום הצילום, יש צורך בתאום הגעת צוות ההפקה והצילום לאתרים הנבחרים מול הגורמים ב"שטח".

עריכת סרטון שיווקי לשימוש ברשת האינטרנט שונה בתכליתה מעריכת ווידיאו לפלטפורמות שיווק שונות - אחרות בשוק, ולכן יש צורך לבחור חברה המתמחה בניהול תוכן שיווקי באינטרנט.

כדי להקנות חווית צפייה למשתמש חשובה מאוד הפקת תוצרי העריכה, תהליך ייצוא החומרים, התוצר המוגמר ואיכותו יכולים להשפיע מאוד על משך זמן צפיית המשתמש.

לאחר הפקת תוכן הווידיאו, רצוי למקם את תוכן הווידיאו באזורים אותם הגדרנו כאזורי מכירה באתר (אפשרי גם בעמוד אודות כחלק משיווק עיסוקה של החברה).

נגן הווידיאו ואחסון התוכן יכולים להתבסס על פלטפורמה חיצונית וחינמית כמו YouTube, או נגן ייעודי בעיצוב אתר החברה באחסון חיצוני בתשלום.

 

לצורך קידום תכני הווידיאו באתר יש צורך לבצע כמה פעולות כמו הגדרת תגיות וכותרות ממוקדות למילות החיפוש אותם הגדרנו מראש, תיאור תמציתי של אופי החברה, כתובת האתר ועוד. פעולות אלה ניתן לבצע בתוך קוד האתר אם החלטנו להשתמש בנגן ייעודי או באפשרויות הניתנות בפלטפורמות החינמיות כמו Youtube.

 

 

לפרטים וטיפים נוספים אודות תוכן ווידיאו שיווקי באינטרנט כנסו לאתר www.site-tech.co.il

 

 

 

 

 

משה נוטריקה


ניהול תוכן שיווקי באינטרנט


Office1: +972-3-9400222


Office2: +972-2-5906099  


Mobile: +972-50-9903377  


Web Site: www.site-tech.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב