דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים והתפתחויות בענפי מיגון הבית - סורגים בעיצובים שונים 

מאת    [ 14/05/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 1553 פעמים ]

להיכנס הביתה ולפתוח את הסורגים במחיאת כף, לצאת מהבית בבוקר ולסגור אותם עם השמיע קולכם את המילה 'ביי', לפתוח אותם לכבוד הכלב שרוצה להיכנס, להרים את התריסים ולסגור את החלונות וכל זאת מבלי לצאת מהמיטה. למעשה, שימושיהם של הסורגים מאוד ממומקדים. בעלי בתים בקומות הראשונות ואף בתים בקומות גבוהות ממגנים את בתיהם בסורגים מסוגים שונים, בין אם כדי להגן על יושבי הבית מפני פריצות ובין אם למניעת מקרי נפילה.  

ההתפתחות המאסיבית באורח החיים הפרטי וכן ההשקעה הניכרת בעיצוב פנים הבית על התחומים השונים, הביאה עימה פיתוחים טכנולוגיים, אסתטיים ואקולוגיים רבים, כאשר הנהנהים העיקריים מכך הם בני הבית. אם סורגים ידועים היו עד היום כפריט לא מעוצב, חד גוני ובטיחותי גרידא, הרי שכיום מהווים הסורגים אלמנט אסתטי לכל דבר, המאפשר עיצוב יוצא דופן של הבית, הענקת אווירה ייחודית בהתאם לטעם האישי של הדיירים ועוד.  

על פניו, כדי להבטיח את חייהם ובריאותם של בני הבית, אין צורך בסורגים שעוביים עולה על 10 מ"מ, כאשר ההמלצה הרווחת היא התקנת סורג בעובי 5 מ"מ. כמובן, לעניין זה יש לשים לב לרווחים הקיימים בין סורג לסורג. התקנת סורגים מעוצבים וייחודיים הינה חלק בלתי נפרד מהתקנת אמצעי ביטחון בסיסיים.  

על פניו, מחיריהם של הסורגים הבסיסיים המשווקים כיום עולים בין 350-500 ש"ח למ"ר, אולם יחד עם זאת, ישנם גורמים המשפיעים על מחירם הסופי של סורגים הנמכרים בחנויות וברשתות השיווק השונות. צביעת סורגים ייחודית עלולה להעלות את מחירם ב- 5% עד 100%, תלוי בסוג הצבע. סורגים איכותיים בעיצובים שונים עשויים להעלות את מחירם בעד 35%, ואילו גילוון הסורגים המונע את החלדתם, יכול לעלות עד 20% מעל המחיר המקורי.  

למעשה, יצירת אמנות הנוצרת על ידי אמן מקצועי, יכולה להביא לתוך הבית אווירה ייחודית המאפיינת את יושבי הבית בהתאם לצורת הסורגים הקיימים, צבעם והתאמתם לשאר האלמנטים המופיעים בבית כגון ספות ומעקות, גוון כללי ועוד.   

ההמצאות האחרונות הנושאות עימן חידושים מרחיקי לכת הן אלו המגיעות אלינו במסגרת המצאות הבית החכם. אלו, ישדרגו את חיי בני הבית ויהפכו אותם לקלים, נוחים ומפנקים. סורגים המתואמים להיפתח בשעת האכילה של הכלב או להיסגר עם הישמע טריקת הדלת ועוד – הם רק חלק מהמערכות המחוכמות המשולבות כיום לתוך בתים ומאפשרות תפעול קל, נח וכמעט בלתי מורגש.  

הסוגים השונים של סורגים הנמכרים כיום נעים בין סורגי בטן, הבולטים כלפי חוץ, סורגים מתקפלים וסורגים חשמליים בהם ניתן לשלוט באמצעות שלט מרוחק. כמו כן, ניתן למצוא סורגים מאויירים לילדים בדגמים משעשעים ומרתקים.  

החוכמה מציבה גבולות אפילו לידע.- פרידריך ניטשה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב