דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה 

מאת    [ 13/05/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1896 פעמים ]

היום יש שפע של תוכנות CRM בשוק, כך שזה לא פשוט לבחור את התוכנה המתאימה לעסק שלכם. ישנן שלוש טעויות נפוצות שחברות עושות, אשר מובילות אותן לרכישת CRM שכלל לא מתאימה לחברה. במאמר זה נפרט אודות הבעיות האלו, בתקווה שמודעות אליהן תסייע לכם למנוע אותן.  

חוסר מודעות מוחלט לבעיות החברה - לא קל לאתר את הבעיות והכשלים בתוך עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסק קטן, שמנוהל בידי אדם אחד בלבד. אם אתם גם ההנהלה, גם הייצור, גם השיווק, גם המזכירות וגם הנהלת החשבונות, יהיה לכם קשה לאבחן בעיות, מכיוון שאינכם אובייקטיבים במיוחד. לא תוכלו להצביע על הבעיות - פשוט כי לא תהיו מודעים אליהן.

חשוב שתדעו, כי המפתח לבחירת מערכת CRM  הוא איתור בעיות בשלב מוקדם, כאשר הן רק מתחילות להופיע, לפני שהן נהפכות לחלק שכיח מההתנהלות היומיומית של החברה. במידה ותצליחו לעשות זאת, תצליחו לחסוך זמן רב, כסף ואובדן לקוחות.   

בחירת תוכנת CRM אשר לא מעניקה מענה לבעיות שנתגלו - היום תוכנות CRM נהפכות ליותר ויותר מתוחכמות. הן מציעות יותר אופציות ואפשרויות, כך שקל לחברות להתבלבל ולאבד כיוון. הן עלולות לבחור מערכות, אשר בכלל לא מעניקות פתרונות, לבעיות שנתגלו.

חשוב שתדעו, כי התוכנה שתבחרו חייבת להתאים לבעיות החברה. התוכנה אינה מיועדת לתהליכים מוצלחים בחברה, אלא יותר לכשלים שיש בה. אתם בוודאי מכירים את הפתגם "הסתכלו על חצי הכוס המלאה" - אך כאן, תאלצו להסתכל על חצי הכוס הריקה ולהתמקד בדברים השליליים, שצריך לשפרם. לדברים המוצלחים - הניחו כרגע.

חוסר החלטיות לגבי מטרות החברה ושינוי המטרות לאחר ההתקנה - עסקים רבים אשר רוכשים תוכנת קישרי לקוחות, מציבים לנגד עיניהם מטרות חדשות לאחר ההתקנה. בשל כל ההתלהבות וההתרגשות מתוכנת קישרי לקוחות החדשה, הם שוכחים וסוטים מהמטרות המקוריות ומציבים מטרות חדשות.

כאשר חברה משנה את המטרות שלה חדשות לבקרים, קשה מאוד לבקר אחר ההתקדמות וההצלחה של התוכנה בחברה. במידה והחלפתם את המטרות לאחר ההתקנה, לא תוכלו לדעת אם תוכנת קישרי לקוחות עמדה במטרה שלה או לא, אם היא ענתה על ציפיותיכם ואם השגתם את מה שרציתם מלכתחילה.

לסיכום, הבעיות שציינו במאמר זה, הן נפוצות ושכיחות בעסקים רבים. הבשורה הטובה היא שברגע שאתם מודעים להן, תוכלו לדאוג למנוע אותן. מטעויות של אחרים לומדים. כדי להצליח, בחרו את המערכת המושלמת עבורכם והיו נחושים וממוקדים במטרה. 

http://www.reutone.com/


ניהול קשרי לקוחות ו-CRM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב