דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס נומרולוגיה 

מאת    [ 12/05/2012 ]

מילים במאמר: 726   [ נצפה 2389 פעמים ]

הקדמה לקורס נומרולוגיה

כל שם הוא שם טוב, הוא רק צריך להתאים למספרים של תאריך הלידה. בחירת שם טוב עוזרת לגורל ומשפרת את המזל הטוב.

ידיעת תורת הצרופים מחזקת את זכות הבחירה ואת היכולת לשנות ולשפר את אורח החיים והכל מתוך מודעות. זוהי שיטה שיש לה חוקים וכללים ברורים וניתן לקבל דרכה הסברים הגיוניים לאירועים ולמצבים בחיים ובזכות כך להפיג פחדים וחרדות שאינם מוצדקים ולחזק את האמון בעצמכם ובמזלכם הטוב.

 

בעזרת תורת הצרופים תוכלו להכיר ילדים ואנשים כפי שהם באמת ולא כפי שהם רוצים שתכירו אותם ולא כפי שאתם רוצים שיהיו, אלא כפי שהם באמת. תורת הצרופים תעזור לכם להבין טוב יותר את האנשים סביבכם, מה גורם להם לחשוב, להרגיש ולפעול בדרך מסוימת ולמה? כיצד לגשת לאנשים מסוימים ואיך ליצור עימם קשר? באיזו דרך תוכלו להשפיע עליהם? מה מדבר אליהם?

ספר מומלץ להורים, למטפלים ולכל האנשים הרוצים להכיר בני/ות זוג, שותפים לחיים בחברה, בתעסוקה ובמשפחה. בעזרת הספר תהיו מודעים לסיבות הגורמות לאכזבה וריחוק או אפילו להרס מערכת היחסים וכיצד להסיר או להחליש גורמים אלו. לדעת מה יכול לתרום לשיפור וחיזוק מערכת היחסים ומה הדברים המשותפים או המנוגדים היכולים להיטיב עמכם ואותם להבליט ולהדגיש בקשר. 

כל המספרים הם טובים, אין מספרים שהם אינם טובים, צריך רק להכיר את כוחם ולדעת כיצד להשתמש בהם ולנצל את האנרגיות שלהם לטובה.

 

 מבוא לקורס נומרולוגיה

שם לתינוק/ת ניתן לעיתים על שם מישהו אהוב או נערץ. שם ניתן לפעמים לפי מצב הרוח באותה תקופה. השם הנבחר יכול להיות פשוט שם מודרני שהצליל או המשמעות שלו מדברים על לבכם. השם ילווה את ילדיכם כל חייהם וחייכם. האם לא כדאי לבחור לתינוקכם שם טוב שיתאים למספרים של תאריך הלידה?

שינוי שם המתאים למספרים של תאריך הלידה יוצר אנרגיות חיוביות המשפיעות לטובה על דרך החשיבה, הרגש, ההתנהגות והמזל.

זוהי שיטה נהדרת, דרכה תוכלו לבדוק בקלות תאריכים ושמות של קרוביכם ולראות עד כמה השיטה נכונה ואמיתית. שימו לב לאנשים שאין להם שם טוב כמה מכשולים, אכזבות וקשיים ישנם בחייהם וההיפך כאשר השם מתאים למספרים של תאריך הלידה.

שם טוב, טוב משמן טוב. בחירת שם טוב לפי השיטה של תורת הצרופים עוזרת לגורל ולמזל הטוב. שם טוב מבליט את התכונות הטובות של ילדיכם, משפיע על אופי ומזג טובים יותר, שם טוב תורם בהשפעתו המזליסטית לאהבה ולתמיכה מצד הסובבים ופותח הזדמנויות להישגים הבאים בקלות. שם טוב מעניק בעת הצורך הגנה והצלה ממצבים קשים.

לכל אדם ואדם יש צרוף המורכב משלושה מספרים. מספר יום הלידה, מספר הגורל (המספר המסכם את כל המספרים של תאריך הלידה) ומספר השם הפרטי (הכוונה לשם שמכנים אותו בקול רם ולא השם הכתוב במסמכים, ואם ישנם שני שמות, מחשבים כל שם בנפרד ובודקים את השפעתו בהתאם לתאריך הלידה).

המספר של יום הלידה ומספר הגורל לא ניתנים לבחירה או לשינוי (בניתוח קיסרי ניתן לפעמים לבחור תאריך לידה) ואילו את מספר השם ניתן לבחור ובכך לעזור לגורל.

לפי השיטה האסטרולוגית, למיקום הכוכבים בשמיים ולהיבטים שהכוכבים יוצרים ביניהם ישנה השפעה דומיננטית על כל אורח החיים של האדם. השאלה המתבקשת היא, מה יעשו הורים שלפי השיטה האסטרולוגית, הילד שלהם נולד ברגע שמיקום הכוכבים בשמיים מעיד על מצב שלילי, דיס-הרמוני וכתוצאה מכך גורל הילד נקבע כקשה? הרי זהו מצב נתון שלא ניתן לשנות ולשפר.

השיטה הנומרולוגית מביאה עימה פתרון חיובי הבא לעזור להורים שבנם או בתם נולדו בתאריך לידה שמספריו נחשבים למספרים קשים או יוצרים ביניהם קשר דיס-הרמוני.

שם טוב המתאים למספרים של תאריך הלידה, יכול לשנות את האנרגיות מצרוף קשה לצרוף חיובי. שם טוב יוצר אנרגיות חיוביות התורמות למזל טוב ומשפיעות לטובה על הילד ועל הסובב אותו.  "כל ילד מביא עמו לבית את המזל שלו".

אנשים שחייהם קשים, רצופים מכשולים, עיכובים, אכזבות, הפסדים, אינם מוצאים הסבר הגיוני לתלאות שהם עוברים במהלך חייהם. לשיטה הנומרולוגית ישנם חוקים וכללים הבאים להסביר מדוע המצב קשה וכיצד ניתן על ידי שינוי השם הפרטי לשפר את כל אורח החיים. צרוף מספרים חיובי מורכב ממספר יום הלידה, מספר הגורל וממספר השם. ניתן ליצור צרוף מספרים חיובי, הרמוני גם עם המספרים של תאריך הלידה נחשבים לקשים.

צרוף חיובי יוצר אנרגיות טובות המעניקות לאנשים, כוח ומזל טוב כדי שיוכלו להתמודד ולצאת ממצבים קשים ובכך לשפר את גורלם. יצירת צרוף חיובי משפיע לטובה על כושר השיפוט והמשמעות של האנשים והסובבים אותם. צרוף חיובי משפיע על אופי נוח, מזל באהבה (ואולי קודם מזל באהבה וכתוצאה מכך אופי נוח), וכתוצאה מכך הם זוכים להערכה ולתמיכה לפי אישיותם יכולתם האישית וניתנת להם ההזדמנות לפתח ולקדם את כישרונותיהם, להתבגר, להתחזק ולהגשים את שאיפותיהם האישיות בקצב ובדרך שלהם מינקות ועד זקנה.

 

 

גילה אמיר מומחית לקריאה בכף היד ונומרולוגיה


כותבת ומוציאה לאור של הספרים: קורס נומרולוגיה למתחילים וקורס נומרולוגיה למתקדמים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב