דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיקרון אכילת הפירות לכל מי שרוצה לרדת במשקל- לכל הספקנים וסופרי הקלוריות- חשוב לקרוא עד הסוף! 

מאת    [ 11/05/2012 ]

מילים במאמר: 844   [ נצפה 4501 פעמים ]


    • כאשר אנשים נמצאים בתהליך הרזיה הם בדרך כלל נמנעים מאכילת פירות ומקפידים על הכמות היומית וכמובן על כמות  הקלוריות שיש בפירות. רוב האנשים לצערי למדו שאכילת פירות משמינה וכי יש לשלוט בצריכה היומית שלהם!, דבר כל כך אבסורדי ועצוב! אנשים תוכנתו לאכול לפי ספירת קלוריות, שהן דבר מזיק במיוחד אם הן מתקבלות ממזון "דיאט" "דל שומן" "דל פחמימות" או מזון תעשייתי מעובד. לצערי, רוב האנשים גם לא יודעים איך, ומתי צריך לאכול אותם! אז  לכל הספקנים, לכל אלו שממשיכים לספור  קלוריות ונמנעים מאכילת פירות בטענה שהם מכילים המון קלוריות וסוכר! פשוט חבל כי הם מאבדים עיקרון חשוב ביותר לבריאות שלהם וגם  מקשים על הירידה במשקל.  הנה כמה עובדות חשובות ביותר על החשיבות של אכילת פירות:
    • פירות- הם המזון הכי חשוב שאנחנו יכולים להכניס לגוף שלנו. פירות הם בעצם המזון היחיד שהגוף שלנו מתוכנן ביולוגית לעכל! במקום להמשיך לספור קלוריות ולמדוד כמה חלבון אנחנו צריכים לאכול, איזה חטיף מותר,, יותר חשוב שנתחיל לחשוב- איזה פירות אנחנו הולכים לאכול היום!
    • פירות הם המזון בעל תכולת המים הגבוהה ביותר!  כל הפירות מכילים 80-90% מים. בנוסף הם מכילים את כ ל הויטמינים, המינרלים, הפחמימות, החומצות אמיניות והחומצות השומניות שהגוף זקוק להם כדי להתקיים! בקיצור- מבחינת תועלת לגוף- אין שום מזון שמשתווה לפירות מבחינת התועלת שלו לגוף שלנו. 

 


    • תכולת המים הגבוהה שיש בפירות (ואגב גם בירקות) חשובים מאוד לשני תהליכים מאוד חשובים לגוף שלנו: הזנה וניקוי. המים מעבירים את החומרים המזינים שיש מהמזון לכל התאים בגוף ובדרך חזרה הם מסלקים רעלים ופסולת מהגוף. אנחנו מתרחצים מדי יום, דואגים לשטוף את המכונית שלנו, את הבית שלנו ומה עם פנים הגוף? אנחנו חיים ואוכלים בדרך שלא מאפשרת לגוף שלנו להתנקות כמו שצריך! אלא להיפך! אנחנו אוכלים בדרך שרק מזהמת אותו!  זהו גם אחד הגורמים העיקריים לעובדה ששלושה מתוך כל ארבעה אנשים מפתחים סוג כלשהו של מחלה במהלך החיים שלהם. אנחנו מנקים את החלק החיצוני של הגוף אבל את החלק הפנימי שהוא הרבה יותר חשוב- אנחנו לא מנקים! והדרך היחידה לנקות את פנים הגוף ולשמור עליו שלא יזדקן מהר, ושלא יצטברו בו חומרי פסולת רעילים היא לאכול מזון עשיר במים! המון דיאטות הרזיה מאוד מעודדות שתייה מרובה של מים.  שתיית מים לא  תעזור מהסיבה הפשוטה שהם לא נושאים את הוויטמינים ושאר חומרים מזינים לתוך התאים.   

 

 


    • פירות מאפשרים לגוף  לנקות את המערכת מפסולת שהצטברה. הניקוי הזה חשוב ביותר כיוון שהוא משפר באופן משמעותי ביותר את כל תפקודי הגוף לרמה מקסימלית!

 


    • לתהליך הרזיה- אין תועלת טובה ויעילה יותר מאשר אכילת פירות! כאשר אוכלים פירות בצורה הנכונה הם מזרזים את הירידה במשקל.

 


    • הקלוריות שמספקים הפירות הן קלוריות מאיכות הכי טובה שיש, והן לא יגרמו לבעיות משקל.בדיוק להיפך! אלו הן הקלוריות האיכותיות שמספקות לגוף את האנרגיה שהוא כל כך צריך כדי לסלק את השומן ואת עודף המשקל!כל מי שמתעסק עדיין בספירת קלוריות פשוט מפספס את היתרון העצום שיש לאכילת הפירות לבריאות שלנו, ופשוט מקשה על עצמו לרדת במשקל ולאבד את השומן! 

 

 


    • דיאטה לפי ספירת קלוריות  היא דרך מדכאת לקבוע מה מותר ומה אסור לאכול! ספירת קלוריות היא דרך לא יעילה להרזיה ולשמירה על משקל תקין, גם אם היא נראית מאוד הגיונית מבחינה תיאורתית!  אני יודעת שזה מאוד קשה לאנשים להפנים את מה שאני אומרת, אבל התיאוריה הזו פשוט מוטעית ושייכת לעבר! לפני כמה שנים הייתה  גם התיאוריה שטענה שהשמש סובבת את כדור הארץ! מאז עברנו כברת דרך והתפתחנו. אותו הדבר גם בתחום התזונה והבריאות.  ספירת קלוריות היא כבר נחלת העבר והיא אינה רלוונטית יותר!ספירת קלוריות פשוט אינה משיגה את התוצאות האמיתיות שהיא אמורה להשיג, וזו הסיבה לכך שכל מי שממשיך לספור קלוריות לא מצליח לשמור על משקל תקין לאורך זמן!

 


    •   לכל מי שדואג לתכולת הסוכר הגבוהה  שיש בפירות- לסוכר הזה יש  חשיבות גדולה לכל מי שנמצא בתהליך הרזיה. כשסופרים קלוריות, איכות הקלוריות יותר חשובה מהכמות שלהן! למשל- ארוחת בוקר בעלת 190 קלוריות המורכבת מקערה של דגנים, פרוסת לחם קל וגבינה, וארוחה בת  220 קלוריות המורכבת ממיץ תפוחים, פלחי מלון וקערת תותים. ארוחת ה- 190 קלוריות –דלה  במים, ועשירה  בחלבון- ארוחה שמקשה מאוד על מערכת העיכול ועל הגוף כיון שהיא רובצת בקיבה שלנו שעות, מרוקנת אותו מאנרגיה, לא מספקת שום חומרים מזינים שבאמת מספקים אנרגיה לגוף, משאירה  חומרי פסולת שמזיקים- זה לא מקדם את השאיפה שלי לרדת במשקל. להיפך! היא משמינה אותי! להבדיל מארוחת ה220 קלוריות- שמורכבת כולה ממזון עשיר במים.לא רק שהיא לא תוססת ונרקבת במערכת העיכול ומוסיפה חומרי פסולת רעילים שמזהמים את הגוף, ארוחה כזו בבוקר- עוברת את הקיבה בפחות מחצי שעה, ותוך שעה הגוף יכול ליהנות מהאנרגיה של הארוחה הזו! ארוחה כזו עוזרת לגוף גם לנקות את עצמו!

 

 


    •  מחקרים הראו שאנשים שעשו דיאטה וקיבלו מים פשוטים או מים ממותקים בכל מיני סוכרים תעשייתיים אכלו יותר מאלו ששתו מים עם סוכר פירות. כל המכוניות הן מכוניות, אבל האם מכונית ישנה שבקושי נוסעת, שהברקסים שלה לא משהו,שווה לרולס רויס חדשה? שתיהן מכוניות, אבל האחת- מסכנת את החיים שלך, והשנייה- משרתת אותך בביטחה! אותו הדבר לגבי קלוריות! קלוריה מסוג אחד יכולה להוסיף לי משקל, וקלוריה שנייה יכולה לספק לי  את האנרגיה שהגוף צריך כדי להפחית במשקל!

 


    •  עשרות אנשים שהיו סופרי קלוריות מושבעים שניסו את התוכנית הכל כך פשוטה הזו- מצליחים לרדת במשקל וגם מרגישים מלאי אנרגיה! אז איזה פירות אכלתם היום?

נטורופתית ומדריכת קבוצות הרזיה "לרדת בטוח" - לומדים לאכול חכם. מקדמת בריאות ומודעות לתזונה בריאה בארגונים , חברות ומוסדות חינוך.  מומחית בתזונה בהתאמה אישית, פוריות, הריון ולידה, תזונת ילדים. בעלת מותג babym - מוצרים טבעיים ליולדות ותינוקות. מנהלת את סטודיו babym-הריון לידה והורות ומכשירה מדריכות הכנה ללידה ועיסוי תינוקות. בוגרת לימודי פסיכולוגיה ופסיכותרפיה. 0545311532  מוזמנים להצטרף אלינו בפייסבוק-http://www.facebook.com/groups/galitlaredet/ 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב