דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות הכותרת לדף נחיתה יעיל 

מאת    [ 11/05/2012 ]

מילים במאמר: 372   [ נצפה 2141 פעמים ]

המרכיבים המרכזיים שהופכים דף נחיתה רגיל לדף נחיתה יעיל, שממיר אחוז גבוה יותר של מבקרים ללידים (גולשים שיוצרים קשר או שמשאירים את פרטיהם) הם כדלהלן: הכותרת, תוכן העמוד, תיאורי meta'' ומילות מפתח, קישורים (לינקים), וטופס תודה שנשלח אוטומטית לגולשים שמילאו את פרטיהם. במאמר זה נדון בחשיבות הכותרת. במאמרים הבאים נדון בשאר הנושאים, נסביר מדוע הם חשובים, ונבחן איך הם מייעלים את דף הנחיתה.

חשיבות הכותרת בדף נחיתה: טווח הקשב של אנשים הוא קצר, במיוחד באינטרנט. זה אומר שאתם צריכים לוודא שההצעה שלכם ברורה ככל האפשר. כלל אצבע טוב הוא לוודא שדף הנחיתה עובר את 'מבחן המצמוץ' – זאת אומרת שהגולשים יכולים להבין את ההצעה של הדף ומה שאתם מבקשים מהם לעשות בתוך פחות מ 5 שניות. כדי לעבור את 'מבחן המצמוץ' אתם צריכים לוודא שהדברים הנכתבים בדף הנחיתה פשוטים וברורים. זה מתחיל בכותרת דף הנחיתה שלכם, שלעיתים קרובות היא הדבר הראשון שהמבקרים בדף רואים.

וודאו שהכותרת שלכם עושה את הצעתכם ברורה באופן מידי. קחו, למשל, את הכותרת המופיעה בתחתית פסקה זו כדוגמא. כותרת זו לא רק מציגה את נושא החוברת שאתם מציעים ללקוח, היא קובעת שתוכן החוברת ניתן לגולשים בחינם. המבקר בדף יודע בדיוק מה דף הנחיתה מציע הודות לכותרת הזו. אם הכותרת שלכם יכולה להשיג את המטרה לפני שהמבקרים בדף בחנו את שאר התוכן שפרוש בו, עשיתם עבודה נהדרת.

חוברת טיפים חינם: "איך תאבדו 500 קלוריות ביום"

חשוב שתוודאו גם שהכותרת תואמת את תעתיק המודעה ואת שאר טקסט ההצעה השיווקית בדף. המשפט הזה היה מסובך מדי? נסביר אותו במילים אחרות: אם המבקרים שלכם לוחצים על המודעה שאומרת להם להוריד מדריך חינם, הם מצפים להיות מופנים לדף אינטרנט חדש שבו הם יכולים לעשות את זה. הבהירו להם בכל דף לאן הם הגיעו ושהם נמצאים במקום הנכון בכדי לבצע את הפעולות שהצעתם להם לעשות בדף הנחיתה. עושים זאת על ידי שמירה על עקביות בין ההנעות לפעולה לבין הפעולות עצמן, ועל ידי קשר תוכני בין כותרת הדף, לשאר הטקסט. מלבד הגדלת שיעורי המרת גולשים ללידים, עקביות כזו יכולה גם להקטין את העלות פר-קליק, או את עלות קליק בודד אם הופעתם במודעות החיפוש בתשלום, שכן אלגוריתם הדירוג של גוגל לוקח בחשבון את העקביות של המודעות שלכם בדפי הנחיתה.

בשבוע הבא נעלה מאמר שיעסוק בחשיבות התוכן בדף הנחיתה כאמצעי לקדם אותו ואת סיכויי המכירה.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים.
www.kotevtov.com
 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב