דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי בחירה זוגית צרה ומדוע היא תמיד נכשלת? 

מאת    [ 11/05/2012 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2349 פעמים ]

מהי בחירה זוגית צרה ומדוע היא תמיד נכשלת? 

 

 

אישה מורכבת לא רק מאישה

 

אישה אינה רק אישה. באישה יש המון צדדים: יש בה את האדם, יש בה את החברה, יש בה את האימא הפוטנציאלית, יש בה את אשת העסקים, יש בה את הילדה.

 

נשים רבות אינן מוכנות להביא את כל מה שיש להן למקום שנקרא: הבחירה הזוגית. במקום זאת, הן מביאות לבחירה הזוגית שלהן בעיקר או רק את "האישה" שבהן, את אותו צד רומנטי שרוצה להיכבש על ידי גבר "גבר".

 

 

 

כש"האישה" שבאישה בוחרת ב"גבר גבר" - היא עלולה למצוא את עצמה במפח נפש

 

ברוב המקרים, כשאישה מביאה את "האישה" שבה לקדמת הבמה ובוחרת בגבר שהוא "גבר גבר" כי הוא היחיד שמעורר בה את התחושות של "אישה" - היא תמצא את עצמה במפח נפש גדול מאוד תוך זמן קצר מאוד.

 

בתחילה - הרומנטיקה וההתרגשות מכסים על הבעיה. אולם בהמשך, הבעיה נחשפת במלוא מערומיה: האישה אינה מוכנה לקבל הכרה וסיפוק רק בצד הנשי שלה. היא רוצה שהגבר יהיה גם חבר טוב, אמין ואמיתי. היא רוצה שהוא יהיה גם אבא מסור ומעורב. היא רוצה שהוא יהיה גם מפרנס טוב ויציב. היא רוצה שהוא יהיה גם משפחתי ונאמן. הבעיה היא ש"גבר גבר" הוא בדרך כלל גבר מאוד גברי אבל לאו דווקא משפחתי, לאו דווקא עדין וחברי, לאו דווקא מבין ורגיש. בדיוק להיפך, בדרך כלל הגבר הגברי הוא גבר חלש, הפכפך, לא אמין, פגיע, מסתיר, בוגדני, אגואיסט ומרוכז בעצמו בלבד.   

 

 

 

בחירה רחבה יותר היא בחירה נכונה יותר

 

כדי שבחירה זוגית תצליח לטווח הארוך ולא רק לדייט אחד עליה להיות בחירה רחבה ולא בחירה צרה. בחירה צרה היא לבחור גבר רק בגלל שהוא "גבר גבר". בחירה רחבה היא לבחור גבר שמקפל בתוכו את כל צדדי האישיות הנדרשים משותף לחיים.

 

אישה שבוחרת בגבר לא בגלל שהוא מחוספס וגברי אלא מכיוון שלצד הגבריות שלו הוא גם משפחתי, הוא גם חברי, הוא גם מספיק קשוב, עדין ורגיש, הוא גם יודע לתמוך ולשתף פעולה ולא רק להוביל ולשלוט היא אישה שסיכויי ההצלחה הזוגיים שלה גבוהים מאוד. 

   

 

 

הדחף המוטעה של נשים לבחור בגבר גבר

 

במציאות, למרבית הרווקות הכרוניות יש את הדחף המוטעה לחפש ולבחור קודם כל את הגבר המחוספס והגברי - הגבר שיודע להיות גבר, שיודע להיות שרמנטי ויודע לדבר אבל בדרך כלל אינו יודע להיות את כל יתר הדברים הנדרשים מגבר.

 

הציפייה של נשים אלו היא שאותו גבר גברי ומדהים שגורם להן להרגיש אישה ילמד במשך הזמן את כל יתר התפקידים הנוספים המצופים ממנו ויענה על כל צרכיה של האישה. בפועל, זה לא קורה, ומרבית הגברים הגבריים, היפים, המושכים או השרמנטיים מתבררים כגברים מאוד לא מתאימים לזוגיות יציבה.

 

 

וטיפ לסיום: בגלל שנשים הן בדרך כלל אמוציונליות - שיטת הבחירה שלהן בגברים אינה מספיק טובה והיא מחייבת אותן, בדרך הקשה, לשכלל את יכולת הבחירה שלהן ולהעדיף את הבחירה הרחבה מאשר את הבחירה הצרה - מרגשת ככל שתהיה.

 

יואב ברנזון הוא עורך דין לשעבר ובעל תואר בפסיכולוגיה. מתמחה בטיפול אישי, יעוץ זוגי והכוונה מקצועית בקריירה.  הוא פיתח שיטות טיפול רבות וייחודיות והוא בעל ניסיון עצום ומגוון בטיפול פרטני. הוא מוביל אנשים להצלחה בתחום האישי, הזוגי והתעסוקתי ב-25 השנים האחרונות ונחשב לאחד המומחים המובילים בישראל. הוא מקבל לקוחות ישראליים מכל יבשות העולם. יואב ברנזון כתב עד היום 12 ספרים בתחום האהבה העצמית והפיתוח העצמי - חלקם רבי מכר בארץ ובעולם. כמו כן, הוא פרסם למעלה מ-3,000 מאמרים בתחום הצמיחה האישית והזוגית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב