דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בורגס לצעירים 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 4703 פעמים ]

בורגס הנו אתר הנופש האהוד ביותר בשנים האחרונות על נופשים צעירים, זאת בשל עירוב של עיר נופש, ים, ספורט מים ומקומות בילוי העובדים לאורך כל היממה.

בורגס לצעירים - ספורט ימי ומועדונים

בורגס מהווה את השילוב האולטימטיבי לנופש, במהלך היום ישנם חופים בהם ניתן לשבת לאורך כל רצועת החוף של בורגס, הנופשים הצעירים יוכלו לבחור מדי יום לשבת במקום אחר שכן אין מגבלה על החופים. ניתן להזמין בחוף עצמו מאכלים וכמובן לאכול לאורך המסעדות הפזורות לאורך רצועת החוף. האוכל בבולגריה טעים מאוד ובורגס אינה שונה במובן זה, תוכלו למצוא מגוון מאכלים כאשר בבולגריה מי שאוהב על האש או אוכל מבושל יהנה מאוד. כמובן שניתן לאכול גם במסעדות מזון מהיר.

כל סוגי ספורט המים מצויים בבורגס, אם אתם אוהבים לצלול, אופנועי ים, אבובים, בננות ועוד תוכלו למצוא זאת בבורגס, הפעילויות לא נגמרות, כמו כן, ניתן לשכור סירה או ספינה ולשוט בה לאורך היום, כאשר ניתן אף לצאת למסע דיג קצר ולהנות מאכילת הדגים שאתם תפסתם.

בלילה המועדונים בבורגס מתחילים לפעול, ניתן למצוא את כל סוגי המועדונים, ויש הרבה המרוכזים באזור עיקרי. תוכלו למצוא החל מפאבים וכלה במועדונים רועשים יותר. שימו לב, בגלל שמדובר בבולגריה המחירים זולים מאוד יחסית למה שאנו כישראלים רגילים לו בארץ, מחירי הבירה זולים בעשרות אחוזים כאשר הבירה הבולגרית טעימה מאוד וזולה במיוחד אפילו בפאבים עצמם !

בורגס מהווה מקום מעולה לחופשה של צעירים גם בשל המחיר הנמוך של המוצרים שרוכשים בבורגס עצמה, המחירים בבולגריה אינם גבוהים ובניגוד לערי נופש אשר מנצלות את מעמדן כדי לגבות מחירים מופקעים  בבורגס המחירים לצעירים סבירים מאוד.

בורגס לצעירים - הופעות רחוב לצעירים ועוד

ניתן למצוא בבורגס פעילויות רבות נוספות לשעות היום, למשל ישנן הופעות רחוב מעניינות, ובאופן כללי כל הדוכנים עובדים לאורך העונה, ניתן למצוא עבודות יד ועד לכדי שופינג רציני יותר בחנויות של בגדים או במיני קניונים באזור, שימו לב שהמחירים נמוכים אמנם לא תמיד מדובר במותגים אמיתיים, לכן חשוב לוודא עם החנות אם מדובר במותגים או בחיקויים באיכות גבוהה.

טיולים לערים באזור, לא ניתן להיות בבורגס ואפילו שאתם בחופשה לצעירים, חשוב לבקר בנסבאר, מדובר בעיר עתיקה ויפהפייה אשר שוכנת לחוף הים, העיר מוקפת ים, והבניה בה היא באבנים ישנות אדומות. לאורך כל הרחובות ישנן חנויות קטנות ביניהן חנויות בוטיק וכן בתי קפה וגלידריות הפזורים לאורך העיר כולה. ניתן לעשות בה טיול מאורגן אמנם ניתן גם לטייל לבד עם מפה קטנה של העיר ולהנות מהיופי שלה. ישנן מסעדות דגים מעולות למי שאוהב והן מגישות גם בשר, המסעדות שוכנות על המים. חוויה נחמדה במיוחד.

סוכן נסיעות הבקיא בתחום של בורגס לצעירים יוכל לסייע לכם לקבל חופשה בה כל ההוצאות כבר כלולות בכל הנוגע לארוחות ובית מלון איכותי, שימו לב יש להזהר מבתי מלון מסוימים שהנם ברמה ירודה ומוצגים כאילו הם מלונות טובים, בשל העובדה שמדובר בבורגס לצעירים פעמים רבות המלונות המוקצים הנם מלנוות באעכות ירודה, וחשוב לוודא כי מדובר בסוכן נסיעות אשר בקיא היטב בבורגס ובבולגירה. 

לא לחינם בורגס הפכה יעד לצעירים בכל אירופה וישראל אשר מגיעים לנפוש בה מדי קיץ, המחירים הזולים בשילוב עם אטרקציות שלא נגמרות עושים את שלהם.

אתר BGH.CO.IL מתמחה בתחום של בולגריה בלבד, האתר הוקם על ידי משרד נסיעות אשר מתמחה רק ביעדים לבולגריה בכלל זה בורגס לצעירים, וכן טיולים נוספים לבולגריה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב