דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצעות נישואין - ממציאים ומציעים! 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 539   [ נצפה 2069 פעמים ]

קודם כל מזל טוב! אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, כנראה שאתם מחפשים רעיון מקורי להצעת נישואין, מה שאומר שהחלטתם להציע נישואין לבת זוגתכם. אם עברתם את שלב בחירת טבעות אירוסין שמהווה שלב לא פשוט בכלל ואתם מוכנים להצעה עצמה, עשיתם חצי דרך ועכשיו רק נשאר להחליט איך בדיוק עושים את זה בתקווה לשמוע את המילה "כן" בתמורה להשקעה! עם כל ההתרגשות והלחץ לקראת ההצעה, בעיקר של בן הזוג שצריך לתכנן את הצעד, החלק הטוב הוא עצם ההצעה והעובדה שאין לזה חוקים. "החוק" היחיד הוא שכולם (אמורים לפחות) להגיע עם טבעות אירוסין כדי להציע נישואין או לכך לפחות מצפות בנות הזוג.

אז מה היתרון שאין לזה חוקים?
קיימות הצעות נישואין סטנדרטיות שכולנו מכירים והם תמיד היו, ישנן ויהיו, אך אין זה אומר שאנחנו לא ממציאים את עצמנו בכל פעם מחדש בתחום הצעות הנישואין. כמה פעמים יצא לכם לשמוע פתאום על הצעת נישואין מקורית מחברים או משפחה, מכרים או חברים של חברים שבתגובה הרמתם גבה כאות התרשמות. אם כך הדבר, אנחנו, אתם וכל אחד יכול להמציא את הצעת הנישואין שלו ובכך להפוך את ההצעה שלו למקורית וייחודית לו ולבת זוגתו. לכן לא חייבים לבחור תמיד בהצעות שבלוניות רק כי "ככה עושים", כיוון שאנחנו כבר מזמן לא שם, הכל פתוח והכל אפשרי והכל תלוי בכם. עם עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות שמייצרים עבורנו בהמון תחומים וגם בתחום הצעות הנישואין אפשר ללכת לכל כך הרבה כיוונים שונים שאין ספק בכלל שכל הצעת נישואין אפשר להפוך למקורית במיוחד ששני בני הזוג ייהנו ממנה. אז אם אתם לא רוצים לשמוע על הצעות נישואין על יאכטה רומנטית, טבעות אירוסין שמתחבאות בתוך העוגה או טבעות אירוסין בתוך ביצת קינדר, הצעות נישואין בשמי הארץ או על שפת הים ובא לכם לפתוח את הראש לרעיונות של הצעות נישואין אחרות ושונות בחשיבה.... תמשיכו לקרוא..

רעיונות מקוריים ושונים להצעות נישואין על קצה המזלג:
חשבתם פעם מה היה קורה אם באמצע המסיבה במועדון ריקודים שיצאתם אליו ואחרי שתכננתם מתי ישימו את השיר ששניכם הכי אוהבים לרקוד ובדיוק כשכל החברים הגיעו והם מוכנים להתחיל במסיבת הצעת הנישואין שסיפרת להם שתתקיים רגע אחרי ההצעה - אתה עולה על הבר.. המוסיקה לרגע מפסיקה, היא בטוחה ששתית יותר מדי ואתה פשוט מציע לה נישואין אל מול כולם, כולם מרימים כוסית לחיים ועם כל החברים ממשיכים למסיבה שמחה ומאושרת בהם אתם חוגגים את ההצעה ואת זה שאתם עומדים להתחתן.

רעיון נוסף מקורי להצעת נישואין הוא לתת לה לחשוב שהיא תכננה את הכל לבד. דמיינו שאתם באים אליה אחרי העבודה ואומרים לה, אולי בא לך לעשות משהו וביחד. היא מתלבטת ואתה אומר לה, ממי מה שבא לך, היא ממשיכה להתלבט ואתה בשלך, מה שבא לך! אחרי שהיא מחליטה שבא לה ללכת לראות סרט, אתה אומר לה, טוב בואי נבחר איזה סרט ואתם נכנסים לאינטרנט לראות איזה סרט ומזמינים כרטיסים. כשאתם מגיעים לסרט, מסתבר שאתם לבד באולם. אתה ערוך ודרוך עם קופסת טבעות אירוסין בכיס עם טבעת נוצצת שמתכוננת להצגה, אך התפקיד הראשי הוא שלך. הסרט מתחיל ופתאום מתחלף לתמונות שלכם והיא לא מבינה מה קורה ואיך זה בדיוק הגיע לכאן..הפתעה!

וכפי שנאמר, אחרי שקניתם טבעות אירוסין האקשן רק מתחיל, כי הן מוכנות להופיע ברגע ובזמן הנכון אל מול עיניה של בת זוגתם. אז כדי להציע הצעת הנישואין מפתיעה ושונה, עליכם רק להפעיל את הדמיון!

מאת חברת טאז - Tazz פיתוח עסקי ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב