דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת בר מצווה בירושלים 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2050 פעמים ]

אין כמו לחגוג בר מצווה בירושלים, במיוחד בכותל המערבי. הסמליות והמשמעות שאירוע זה מקבל בעת שהוא נחגג בעיר בירתנו הנצחית – ירושלים, הוא מעל כל דבר אחר. חשבו על זה, מה יותר יפה להתחתן עם התורה ולחגוג בר מצווה בירושלים ברחבת הכותל המערבי, הקיר היחידי ששרד את חורבן בית המקדש השני, אותו היכל מפואר בו שררה השכינה מעל קרנות המזבח, שם היו מקריבים קורבנות לפני הקדוש ברוך הוא.

הפקה של בר מצווה בירושלים צריכה להתנהל כך – קובעים מקום מפגש בשעת בוקר מסויימת בעיר מגוריכם, מתאספים כולם ואז עולים לאוטובוס פרטי שמשכירים מראש עם נהג צמוד ועולים לירושלים.
בדרך ניתן להעביר את הזמן בנעימים על ידי הצגת תמונות של חתן הבר מצווה במסך האוטובוס (כדאי להשכיר אוטובוס עם טלוויזיה) ולשיר מזמורים ושירים במיקרופון יחד עם החזן או הרב שמלווים את החתן (מזמורים בשביל להיכנס לאווירה הקדושה ושירים בשביל לרומם את מצב הרוח).

מומלץ לעשות עצירת ביניים בערך כעשרים דקות לפני ההגעה ליעד. האורחים קצת רעבים על הבוקר חלקם לא הספיקו לשתות משהו חם ובשביל להגיע לטקס בר מצווה בירושלים בראש צלול, נשכיר עבורם לשעה בית קפה על הדרך עם הגשה עצמית של קרואסונים, עוגות, שתייה חמה וקרה. אחרי מנוחה של אכילה שתייה ועישון למעשנים נמשיך הלאה תוך כדי שאנו בטוחים שכולם מרוצים ומלאי אנרגיה.

הגענו לאזור הכותל והדבר הבא שמומלץ הוא להשכיר להקה של מתופפים ומצלצלים אשר גם רוקדים ושרים שיקבלו את פנינו עם הגיענו לירושלים וילוו אותנו בשירים ובמחולות כל הדרך לרחבת הכותל.
הליווי הזה הוא אטרקציה מדהימה אשר מוסיפה לאווירת הקדושה שקיימת בעת שחוגגים בר מצווה בירושלים. כל כמה מטרים נעצרים, חגים במעגלים, ונושאים את החתן על הכתפיים.

כאשר מגיעים לרחבת הכותל, נכנסים לאחד מבתי הכנסת של הכותל כדי להתחיל את הטקס על ידי הוצאת ספר תורה אותו נושא חתן הבר מצווה. החתן בראש הטור וכל משפחתו וחבריו מאחוריו יוצאים בטור מבית הכנסת לרחבת הכותל בשירים ובריקודים. אל מול הכותל המערבי מתקיים לו החלק של הנחת התפילין והקריאה בתורה, ובסיומו זריקת הסוכריות הידועה שמתרחשת בסיום כל טקס בר מצווה בירושלים ובכל מקום אחר בארץ או בעולם.

את היום מומלץ לסיים במסעדה שמיועדת לאירועים בצהריים או באולם (כל אחד לפי טעמו).
אם אתם מחפשים לסיים את היום בצורה רגועה וצנועה תלכו למסעדה בשרית, תשבעו וחזרו לביתכם.
אם לא הספיק לכם ובא לכם להמשיך להשתולל מומלץ כמובן להשכיר אולם המיועד עבור בר מצווה בירושלים בו תוכלו בנוסף לסעודה גם להשכיר תקליטן שירקיד אתכם ברחבת הריקודים.

בעניין צילום ותיעוד האירוע מומלץ להשכיר צלם וידאו וצלם סטילס שילוו אתכם מתחילת היום ועד סופו בכדי לערוך תיעוד מקצועי של תמונות ווידאו, להבטיח את איכותם של התמונות ושל סרט הוידאו ובטח לא להסתמך על אורח כזה או אחר שיצלם בצורה חובבנית. בכל זאת לא כל יום חוגגים בר מצווה בירושלים. לסיום אני מאחל הצלחה לכל החוגגים ושנדע רק שמחות אמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב