דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על קצות האצבעות: הטרנדים הבאים בעולם המובייל 

מאת    [ 10/05/2012 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 1841 פעמים ]

מכשירי הסמארטפון משנים את האופן שבו אנו צורכים, חושבים ומתקשרים. הם נהיים חלק בלתי נפרד מאיתנו, וכל יום חדש מוליד עוד אפליקציות, עוד רעיונות ועוד חידושים במכשיר הנייד. איש אינו יודע מה צופן העתיד הרחוק, אבל ישנם כמה טרנדים שעתידים להיכנס בזמן הקרוב לעולם המובייל, ולחזק עוד יותר את מעמדו בחיינו. קובי מגנזי, CTO בחטיבת פתרונות פיננסיים וטכנולוגיות במטריקס, מונה 10 מתוכם:

1. פרסום פרסונאלי - שיעור הלחיצות על באנרים בעת הגלישה במובייל גדול בהרבה מהמקביל לו באתרי האינטרנט. שלא כמו באינטרנט, הצרכן סולד מפרסומות גנריות במובייל, ותופס אותן כחודרות למרחבו האישי. על המפרסם להתאים עצמו ולהציג לצרכן פרסומות ממוקדות, לפי פילוח רלוונטי של קהלי יעד - על סמך רשתות חברתיות ואפליקציות.

2. מעבר לאצבעות - בדורות הבאים של הסמארטפונים אנו צפויים למצוא חוויית משתמש חדשה, שלא מצריכה מגע. המכשירים יוכלו לזהות תנועה, ובהתאם לחייג, לדפדף בין עמודים ועוד, מבלי להשאיר טביעות אצבעות על המכשיר.

3. חושים חדשים - בעתיד הקרוב הסמארטפונים יכילו אלמנטים של תלת מימד (למשל צילום בתלת מימד), סנסורים כימיים (למשל לבדיקת טריות מוצר), זיהוי חום ואינפרא-רד (למשל למציאת רכב בחניון) וברומטר להתמצאות בגובה (למשל בין קומות הקניון).

4. סטרים ארגוני - בקרוב לא נעביר כרטיס כשנגיע בבוקר לעבודה. הארגון יזהה אותנו כשנגיע באמצעות הסמארטפון, ויזהה כשנלך הביתה.

5. קופונים ניידים ?קופונים המגיעים ישירות למכשיר הסלולארי בהתאם למיקום והעדפות הצרכן. מגמה זו כבר נמצאת בתנופה ברחבי העולם, כשהצפי הוא שעד 2014 יעמוד נתח השוק העולמי של קופונים במובייל על כ-6 מיליארד דולר.

6. בידור חברתי - כבר היום אנו יכולים לצפות בקליפים ולהאזין למוזיקה במובייל. בקרוב נוכל לא רק לדעת בזמן אמת במה צופים ולמה מאזינים חברינו, אלא גם לבחור את השירים שיהיו לנו בנייד לפי המלצות החברים בצורה אוטומטית.

7. מכשיר גמיש - המכשירים הבאים יהיו מורכבים מרכיבי פלסטיק פולימר. מעבר להוזלת העליות הכרוכות בייצור, המכשירים עצמם יהיו גמישים - כאלו שניתן לכופף, ואפילו לקפל.

8. הדור הבא של המצלמות - בכל דור של סמארטפון חל שיפור באיכות המצלמות, ולכן לא מפתיע לגלות שמרבית התמונות שעולות היום לרשת צולמו ע"י סמארפונים ולא ע"י מצלמות דיגיטליות. אין זה פלא, שניתן למצוא היום עדשות וחצובות מיוחדות שמיועדות לחיבור למכשיר הסלולארי, ולהתפאר בתמונות איכותיות במיוחד, שלא יביישו מצלמה מקצועית.

9. זוז וטען - שלא כמו הדורות הישנים של המכשירים הסלולאריים, הדורות המתקדמים הם זוללי סוללה. לשם כך נדרש שיפור גם בתחום האנרגיה. במקום להמעיט בשימוש או להיסחב עם מטען, נשתמש באנרגיה קינטית או בסלולות מיוחדות שיתנו לנו זמן עבודה ארוך מאוד ללא הטענה.

10. מזומן או מובייל? - לא עוד ארנק בכיס אחד וטלפון סלולארי בכיס השני; השניים מתאחדים ונוכל לשלם באמצעות המובייל בחנויות. אך שלא כארנק המסורתי, המובייל יוכל לספק לנו ערך מוסף בדמות ניהול הכסף ותמונת מצב בזמן אמת של הוצאותינו.

 

ב-22 במאי יקיימו Apple ומטריקס בשיתוף עם iDigital אירוע השקת פתרונות Apple לשוק הארגוני. באירוע ניתן יהיה ללמוד על ההזדמנויות והפוטנציאל העסקי, ההערכות הנדרשת ועל דרכי ההתמודדות עם האתגרים שמציבה מהפכת הניידות. האירוע למוזמנים בלבד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב