דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לאירועים - לכל הגילאים 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 760   [ נצפה 1723 פעמים ]

מה הופך אירוע לנוצץ ובלתי נשכח? בימים בהם אטרקציות ופעילויות לאירועים הם עניין שבשגרה,

אירוע מוצלח חייב לספק איזושהי פעילות או אטרקציה מקורית, כדי ליצור חוויה מרגשת באמת,

שאנשים ייזכרו בה בחיוך.

קבלו את כל הטיפים לאירוע המושלם, כולל הפעלות לימי הולדת ואירועים מכל הסוגים, שלא תצטרכו לשבור בשבילם את קופת החיסכון.

הפעלות לימי הולדת, בר או בת מצווה, מסיבות רווקים ואפילו חתונות, ניתנות להשגה במחירים נוחים למדי, ובחבילות משתלמות וייעודיות לטווח הגילאים, מיקום האירוע (חלל בנוי או שטח פתוח) וכד', וכל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתרי האינטרנט, לבחור את האטרקציות הרצויות ולבצע הזמנה מקוונת או טלפונית.

בין האטרקציות המובילות והמבוקשות לאירועים כיום, ניתן למצוא מספר אפשרויות הכוללות מתקנים מתנפחים, דוכני מזון ייחודיים כמו צמר גפן מתוק, מפל שוקולד שוויצרי ועמדות וופל בלגי ניידות, בובות ענק (דמויות דיסני, ליצני ענק, בובות דאנסרים מתנפחות ועוד), הפעלות לימי הולדת באווירה ייחודית ואפילו מתקני לונה פארק אמיתיים.

חברות המספקות הפעלות לימי הולדת ואירועים, לרוב משלבות בין השירותים השונים לחבילות כוללות, המציעות שילוב של מספר דוכני מזון, מתקן מתנפח אחד או מספר מתקנים מתנפחים והפעלות בהתאם לסוג האירוע, מספר המשתתפים וכו'. כך תוכלו לבחור חבילת אטרקציות ייעודית, בהתאמה לאירוע שלכם.

מתקנים מתנפחים:

מתנפחים משמשים בתור הפעלות לימי הולדת וכל סוגי האירועים, וניתן להשיגם עבור כל טווחי הגילאים, כולל פעוטות, בני נוער ומבוגרים.

מתקנים מתנפחים הינם הפעלות מצויינות לימי הולדת, והנה רשימת המתקנים הפופולריים, לכל טווחי הגילאים:

מתקנים לפעוטות (מתקני ג'ימבורי) - אם אתם מחפשים הפעלות לימי הולדת עבור הקטנטנים שלכם, חפשו מתקני ג'ימבורי ייעודיים, בעלי תווי התקן והבטיחות הדרושים, והשתדלו לבחור במתקנים המציעים מגוון רחב של צבעים וצורות (בריכות כדורים, אתגרונים, למשל), שכן אלמנטים אלה ידועים על תרומתם להתפתחות תפיסת הצורה והצבע של הפעוט.

השור הזועם – מתקן מצוין המתאים כמעט לכל הגילאים, ומציע חווית רודיאו אתגרית, תחרותית ואותנטית, למשתתפים מגיל 8 ומעלה! ניתן להשיג את מתקן השור הזועם עם מהירויות שונות, ובהתאמה לגילאים השונים, כאשר מחיר ההשכרה אצל רוב חברות ההשכרה, כולל גם את שירותיו של מפעיל מקצועי, ביטוח עבור המתקן המתנפח וכן אביזרים נדרשים לתפעול המתקן כולל אספקת חשמל, כבלים וכד'.

קיר טיפוס מתנפח – הר  או קיר טיפוס נייד, שמספק את החוויה הספורטיבית המושלמת לאירוע. ניתן להשיג קירות טיפוס בגדלים שונים, המגיעים גם ל-6 ו-11 מטר גובה! גם כאן יש לדרוש את האסמכתות ותווי התקן הדרושים, וכן את שירותיו של מפעיל מקצועי.

סדנאות לאירועים:

הפעלות לימי הולדת ואירועים שמשלבות יצירה עם הנאה קבוצתית, ומציעות מזכרת מוחשית מהאירוע, מעשה ידיו של האורח. סדנאות לאירועים מוצעות במגוון תחומים: בישול (סדנאות שוקולד, סדנאות בצק סוכר), יצירה (סדנאות יצירת סבונים, סדנאות יצירת נרות ועוד), סדנאות לימוד לילדים ועוד.

אטרקציות ודוכני מזון ליצירת אווירה:

מחפשים ליצור אירוע במוטיב מסוים? יום הולדת עם נושא? הנה מספר דרכים להשיג את החוויה השלמה:


    • ימי הולדת בנושאים – חברות המציעות הפעלות לימי הולדת, מציעות גם שירותי הפעלות לימי הולדת בנושאים (יום הולדת הישרדות, יום הולדת נסיכות, יום הולדת אבירים ועוד), שכוללות תפאורה שלמה, תחפושות אותנטיות והפעלות מרגשות, באווירת הנושא הנבחר. בררו אצל חברת ההשכרה לגבי השירות, והשתדלו למצוא חברה המציעה הפעלות ואביזרים איכותיים ומציאותיים במיוחד, במחיר המתאים לתקציב שלכם.
    • יום הולדת לונה פארק – קיימות חברות המציעות השכרת מתקני לונה פארק ניידים, וחבילות של הפעלות לימי הולדת באווירת הלונה הפארק, כולל דוכני מזון ייחודיים כמו מכונת צמר גפן מתוק (שערות סבתא), מכונות פופקורן, נקניקיות, צ'יפס ועוד, ליצירת אווירת לונה פארק מלאה ומשגעת. בין מתקניה הלונה פארק שתוכלו להשיג – רכבת לונה פארק חשמלית קסומה, מתקן מתנפח רוקנ'רול, ממש כמו המתקן המקורי מהלונה פארק! וכן עוד מתקנים רבים מהאגדות... הפעלות לימי הולדת רלוונטיות לאווירה כוללים מופעי ליצנים וקוסמים. הקפידו לשכור צוות בידור שיותיר עליכם ההורים רושם מעניין ומבדר במיוחד – אפילו אם מדובר "רק" באירוע עבור ילדים – לילדים שלכם מגיע ליהנות מבידור איכותי, וגם לכם!
    • מתקנים ואטרקציות ייחודיים – מעבר למתקנים מתנפחים ומתקני לונה פארק, תוכלו להשיג מגוון רחב של מתקנים ייחודיים ומבוקשים במיוחד לאירועים, וכן אביזרים שונים למסיבות בריכה ומסיבות קצף, הכוללים תותחי קצף והפעלות ייחודיות באווירת קיץ מטורפת:

מתקן הג'יירו – מתקן ג'יירו מקורי, שיסובב את האורחים ויכניס אווירת אקשן מבדרת במיוחד. המתקן נחשב אתגרי במיוחד, ומגיע עם ביטוח ומפעיל מקצועי.

עמדות כדורסל ומשחקי שולחן – מגוון משחקי שולחן כולל הוקי אוויר, כדורגל שולחן (פוזבול), ועוד, וכן עמדות כדורסל סופרות ניקוד, ממש כמו באולמות משחקים.

לסיכום, כשאתם מחפשים הפעלות לימי הולדת או לאירועים שונים, למבוגרים או לילדים, זכרו כי קיימות בפניכם אפשרויות מגוונות, וחבילות אטרקטיביות, שיכולים לשדרג את האירוע שלכם, ולהפוך אותו לחוויה נוצצת ומרגשת באמת, שתשאיר חותם וחיוך אצל אורחיה.

ענת קלינסקי - תוכן שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב