דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גורמים לבחינה בבחירת גני אירועים 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 2420 פעמים ]

אי אפשר להסביר בצורה מספיק ברורה, כמה חשובים גני אירועים עבור האירוע שלכם. בדומה לצורה בה תבחרו את שאר הדברים להפקת האירוע, כאשר אתם מנסים לבחור מקום לאירוע מתוך רשימת גני אירועים, יש גורמים מסוימים אשר יקבעו אם גן אירועים מסוים הוא המתאים לכם או לא. ההתחשבות בגורמים אלה היא נחוצה, מאחר והם אלה שיקבעו את הצלחת האירוע שלכם. גורמים אלה קבועים לכל הסוגים של האירועים. זה לא משנה לאיזו מטרה אתם מחפשים גני אירועים, בסופו של דבר, גורמים אלה נוגעים לצרכים מאוד בסיסיים. יש עוד התלבטויות והעדפות שתצטרכו לבצע, אך גורמים אלו הם הבסיס בבחירת גני אירועים.

תקציב – התקציב הוא אחד הגורמים הבולטים ביותר, כאשר מחפשים גני אירועים. בשלב זה צריך לדעת כמה תהיו מוכנים להשקיע בשכירת גני אירועים, כדי שתוכלו לאפשר לעצמכם לתקצב גם את שאר השלבים בהפקת האירוע. כאשר אתם בוחנים גן אירועים מסוים, תבדקו עם הבעלים, אילו אפשרויות תשלום יתאפשרו לכם, האם יש תוספת משלימות והאם ייתכן מצב בו תצטרכו לשלם על דברים נוספים. אפשרויות התשלום הן החלק הכי חשוב בתקצוב של השכרת גני אירועים. אם בעלי מקום האירוע יקלו עליכם, יכול להיות ותוכלו לאפשר לעצמכם להפיק אירוע בגני אירועים שאחרת, היו יקרים לכם מדיי.

מתקנים ושירותים נלווים – לפני הכל, אתם צריכים לבדוק את תקינותם של המתקנים במקום האירוע האפשרי. האם הצבע והקישוטים בגן האירועים נראים מעולה, או שהם צריכים שיפוץ? במקרה שכן, תצטרכו להמשיך הלאה ברשימת גני האירועים שהרכבתם. האם התאורה במקום היא תקינה והאם אתם יכולים לתמרן את התאורה בצורה שתאפשר לכם משחקי אור (כמו אפקטים מיוחדים ואורות צבעוניים)? האם מקום האירוע יוצר רושם נעים וחיובי? האם חדרי הנוחות תקינים? האם יש במקום האירוע ערכות עזרה ראשונה ואדם שיוכל להגיש טיפול במקרה הצורך? באשר לשירותים הנלווים שגני אירועים טובים יציעו, במיוחד אם מדובר באירוע של חברה, תבדקו אם יש חדרי פגישות במקום, דוכנים ומסכי ענק ומקרנים.

ציוד – זהו גורם מכריע נוסף בחיפוש אחר גני אירועים. תוודאו כי למקום האירוע שאתם בוחנים, יש את הציוד שתצטרכו כדי להפיק את האירוע שלכם. כמובן שאתם יכולים לארגן לעצמכם ציוד לאירועים כפי שרבים עושים, אך יש גני אירועים בהם תוכלו לתפוס מספר ציפורים במכה אחת. למשל, אם מדובר באירוע חברה, תצטרכו למצוא במקום מסכי טלוויזיה, מיקרופונים, מקרנים וכדומה. סוג הציוד תלוי בסוג האירוע שאתם עורכים.

 

המאמר הובא בחסות פורטל אינדקס חתונה, פורטל לזוגות מתחתנים המביא לכם מידע מפורט על תחום החתונה ואלפי עסקים בתחום החתונה וארגונה. www.indexchatuna.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב