דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנפחים לימי הולדת כיפים 

מאת    [ 09/05/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1575 פעמים ]

מתנפחים לימי הולדת:

 

יום הולדת הוא קודם כל סיבה למסיבה. כבר בגילאים צעירים ביותר ברור לחוגגים הקטנים שיום ההולדת הוא יום שמרוכז אך ורק בהם וסובב סביב רצונותיהם. כיום, נהוג ביותר לחגוג יום הולדת לילידים צעירים ואף צעירים מאד. ליום הולדת שכזה מחפשים בדרך כלל תוכנית שתתאים לקבל היעד של האירוע. על פי רוב, בחגיגות יום הולדת לגילאים שבין שלוש שנים לעשר שנים, נהוג להזמין קרובי משפחה מסוימים (כגון סבים וסבתות, בני דודים בגילאים מקבילים וכמובן את המשפחה המצומצמת הכוללת הורים ואחים) ונוסף על כך את חבריו וחברותיו של בעל או בעלת השמחה. כאשר מסיבת יום ההולדת נחגגת לילדים בגילאי הגן בדרך כלל יתלוו הורים אל הילידים המוזמנים למסיבה. מכיוון שלא תמיד פשוט להעסיק אורחים צעירים שכאלה ומכיוון שאנו רוצים להשקיע במסיבה מהנה שתשאיר את הילדים עם תחושות של כיף וטעם של עוד, רצוי לשלב תוכנית מסוימת כגון מתנפחים לימי הולדת.

 

מתנפחים לימי הולדת הם גימיק מצוין שיכול לרתק את הילדים המוזמנים למסיבה ולגרום לחתן השמחה לתחושה שיום ההולדת שלו מושקע במיוחד. מתנפחים לימי הולדת יכולים להגיע בטווח רחב מאד של צורות, צבעים ופונקציות. מתנפחים יכולים להראות כטרמפולינה פשוטה או כמגלשה ייחודית שיוצאת מתוך ראש של חיה. המגוון הרחב קיים כמעט בקרב כל אחת מחברות השכרת מתנפחים הקימות שמציעות מתנפחים לימי הולדת. כדאי מאד להשתמש בפיתרון הזה על מנת ליצור תעסוקה מהנה, ייחודית ומגוונת לאורחים הצעירים המוזמנים ליום ההולדת של ילדיכם.

 

מלבד השכרת מתנפחים לימי הולדת, ניתן לשלב במסיבה גימיק נוסף, גימיק זה הוא הג'ימבורי. ג'ימבורי להשכרה שונה במקצת מהמתנפחים. מדובר במעין משטח פעילות גדול ביותר הכולל משחקים ייחודיים שונים המתאימים למשחקים בשטחים מרווחים וגדולים (בריכת כדורים, כריות מיוחדות, פופים ועוד). ניתן למצוא ג'ימבורי להשכרה במגוון מקומות שיספקו סוגים שונים של ג'ימבורי הכוללים משחקים רבים ושונים. ג'ימבורי ביום ההולדת של ילדיכם יכול להוות בדומה למתנפחים לימי הולדת, גימיק כיפי וסחוף שישמח מאד את חתן המשחה ואת אורחיו החשובים.

 

לבסוף, רצוי מאד לדעת שהן השכרת גימבורי והן השכרת מתנפחים הינם עסקים הדורשים רישיונות ואישורים שונים כדוגמת ביטוחים. חשוב לדאוג שלחברה אותה בחרתם יהיו המסמכים הדרושים וכן חשוב לבדוק שבחרתם בחברה עם שם טוב ואמין. בסופו של דבר, בעזרת ג'ימבורי להשכרה או השכרת מתנפחים יהיו אטרקציות דומיננטיות מאד במסיבה שלכם וכמובן שלא תרצו להסתכן בפגיעה כל שהיא מהגימיק המרכזי של האירוע.

 

 

www.xbp.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב