ההשפעה המקיפה של העצבים הסכיאטקיים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ההשפעה המקיפה של העצבים הסכיאטקיים 

מאת    [ 09/05/2012 ]
מילים במאמר: 408   [ נצפה 1972 פעמים ]

 
 

ההשפעה המקיפה של העצבים הסכיאטקיים

 

העצב הסכיאטקי נוצר מארבעה או חמישה שורשי שרירים שמתפצלים לאורך הצד הימני והשמאלי של עמוד השדרה באזור הגב התחתון ועצם הזנב, ואז מתחברים שנית ונמתחים לאורך כל הירך והחלק התחתון של הרגל, עד לאצבעות הרגליים. היסטוריה מקיפה ובדיקות יסודיות יעזרו באבחון של מקור הבעיה ויקבעו את הדרך הטובה ביותר שיש לנקוע בה במסגרת תוכנית טיפול מתקן שנועד להקהל בסממנים ולתקן את הבעיות הבסיסיות.כאב חד ונוקב מהגב אשר מקרין על קדמת הגוף. בנוסף, בית החזה גם עלול להיפגע מכאב באמצע הגב ועלול להיות מעוות כתוצאה מכך ולגרום לסממנים הדומים לסממנים של בעיות נשימה או מחלות לב כגון קוצר נשימה, קצב פעימות לב לא סדיר ודפיקות לב איטיות או מואצות.

 

הכאב נוצר כאשר שורשי העצב הסכיאטקי מגורים, משופשפים, מסובבים, מתוחים או לחוצים יתר על המידה כשהם יוצאים מעמוד השדרה. הגורמים לליקויים אלו הם הלחצים הכימיים, הגופניים והרגשיים המצטברים בגוף במהלך היומיום. התלקחות של העצבים הסכיאטקיים בהיקף מלא יכולה לכלול את כל מסלול העצבים הסכיאטקיים, ותגרור תסמינים כגון כאב בגב התחתון, צריבה, התכווצויות או חוסר תחושה אשר מקרינים לירכיים, רגליים, כפות רגליים, קרסוליים ואצבעות הרגליים. לחילופין, הכאב יכול להיות מוגבל רק לנקודות שונות לאורך העצב, כגון הישבן, אזור הברך והשוק.

 

כירופרקט יכול להסיר את ההפרעה העצבית אשר גורמת לכאב ולחוסר הנוחות שלך. למה לפגוע באיכות החיים והיומיום שלך אם כל מה שצריך זה רק להתקשר היום כדי לקבוע פגישה ולמד כיצד כירופרקטיקה יכולה לעזור על ידי טיפול כירופרקטי ולהועיל לך כאשר אתה פצוע או אפילו כאשר אתה מרגיש טוב...

 

מהו הגורם?

סכיאטיקה יכולה להיגרם על ידי:


    • 

    הרמה בלתי נכונה


    • 

    לחץ מצטבר בעמוד השדרה


    • 

    השפעה פתאומית או טראומה על הגוף


    • 

    מעידה או החלקה


    • 

    חוסר פעילות גופנית


    • 

    התעמלות גופנית מאומצת מידי


    • 

    יציבה לא נכונה


    • 

    פציעה שנותרה ללא טיפול הולם

 

טיפים כיצד להימנע מסכיאטיקה?


    • 

    הרם כאשר גבך ישר, העזר במותניים וברגליים, ואחוז בחפץ צמוד לגוף.


    • 

    חזק את שרירי הגב והבטן כדי לשפר את התמיכה בעמוד השדרה.


    • 

    השתמש ביציבה נכונה כדי להפיג את הלחץ מהגב התחתון.


    • 

    הימנע מישיבה לאורך פרק זמן ארוך.


    • 

    קח את הזמן הראוי לוודא שבסביבת העבודה שלך נכונה מבינה אגרונומית.

כאב סכיאטקי עלול לבוא באופן פתאומי וחד כמו ברק- או לגרום לכאב מציק ותמידי.

 

ד"ר אריה טויל, כירופרקט מומחה

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב