דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אראל מרגלית יוצר סקרנות בניו יורק 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 3084 פעמים ]

מעל 150 דמויות מפתח מקהילת העסקים וההיי טק האמריקאית לצד מובילים בתקשורת האמריקאית, אנשי תרבות ומדיה ונציגי ממשל ניו-יורקים, הגיעו אמש לאירוע חגיגי במיוחד, אותו יזם אראל מרגלית , יו"ר  ומייסד קרן JVP, יחד עם השותפים הבכירים בהנהלת  JVP , גדי תירוש וקובי רוזנגרטן ומנהלת קשרי המשקיעים של הקרן, פיונה דרמון.

 

האירוע, התקיים תחת הכותרת - What?s next for the start up nation , והוא נועד לשים זרקור על היכולות המיוחדות שמחזיקה כיום ישראל בתחום ההיי טק בדגש על תחום הניו מדיה,לבחון את האתגרים החדשים לחיזוק ישראל כמעצמת היי טק בזירה הבינלאומית ולדון איך מתעלים את הרווח ? לרווח חברתי !

אראל מרגלית, יו"ר JVP , ציין באירוע: "ישראל, שתציין בעוד שבוע 64 שנים להיווסדה,  היא מרכז של יצירה ויזמות ואנו שמחים לגלות שהדברים שאנו עושים בירושלים יוצרים סקרנות בקהילת העסקים בארה"ב". עוד הוסיף מרגלית :  "אין ספק שהשנה האחרונה לימדה את העולם, וגם את ישראל, שהשלב הבא של עולם העסקים בכלל ועולם ההיי טק בפרט יהיה המעבר מעשיית רווח לעשייה שתייצר גם רווח חברתי ואני מקווה שהיזמות שאנו מקיימים בירושלים תהיה הסמן לפרויקטים דומים בעולם".

באירוע השתתפה גם חברת מועצת עיריית ניו-יורק, קריסטין קווין (Christine Quinn), הנחשבת כיום למועמדת המובילה לראשות עיריית ניו-יורק . קווין  ביקרה לפני כחודש ברובע המדיה של JVP בירושלים, התרשמה מפרוייקט חממת ההיי טק, שהקים מרגלית בעיר והשניים פועלים במשותף לבחינת אפשרויות לשיתוף פעולה והקמת חממה בניו יורק המבוססת על המודל הקיים ברובע המדיה בירושלים, המשלב יזמות עסקית לצד יזמות חברתית ותרבותית.

במהלך האירוע נשאה קווין דברים והדגישה את התרשמותה הרבה מהמקצועיות, היצירתיות והחדשנות שמובילה JVP ואת הערכתה כי הקשר שנוצר בין ניו-יורק לירושלים יניב פירות. לדבריה: "האתגר שלנו מתמקד בהגדלת היצע מקומות העבודה בעיר,  ואני סבורה שהעתקת מודל החממות שמובילה JVP בירושלים לניו יורק ? תענה  על הצורך זה".

עידו אהרוני, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, אמר כי ישראל כמדינת start up nation יכולה להתגאות במה שאנחנו רואים כאן היום: מפגן של עוצמה וכוח של יזמות ישראלית, המחזקים את מעמדה של ישראל בעולם ואת קשרינו עם הקהילה הבינלאומית.

עוד השתתפו באירוע: חברי מועצת העיר ניו יורק, חברי הראשות לפיתוח ניו יורק ואיישים ידועים בהם:  לורי דיו -שדרנית פוקס כאריאנה האפינגטון ? מייסדת האפינגטון פוסט, אן סרנוף ? סמנכ"לית בכירה  בחברת הכבלים האמריקאית  BBC , אליאנה ניוהאוס - מה"טבלט מגזין", מייקל שולהוף ? לשעבר נשיא סוני, הסופר דן סנור ? מחבר הספר start up nation , מנכ"לי החברות  שבהם משקיעה  JVP בהן: קליקטק, סיופטיקס, סייבר ארק, פנטקטיקס,  ובכירים מחברות ידועות כגון Yahoo, Oberon Media,  ברקלי'ס,  Cogent, גולדמן סאקס, מורגן סטנלי, סוני אמריקה, לנדמרק ונצ'רס, קבוצת מקסים, דאו ג'ונס ובכירים נוספים מקהילת העסקים והתרבות של ניו יורק.

יזם היי-טק ויזם חברתי מירושלים. מייסד ושותף מנהל בקרן ההון-סיכון הבינלאומית JVP. בימים אלו אני מתמודד על ראשות מפלגת העבודה מתוך אמונה שלמה בצורך לשנות את נוף העשייה הציבורית במדינת ישראל. אני מזמין אתכם להצטרף אליי ולתמוך בי בפריימריז המפלגה אשר ייערך ב-12.09.11. הכרטיס מנוהל על ידי אנשי המטה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב