דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לנהל את העסק בהנאה באמצעות מיקור חוץ ומחשוב ענן 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 2614 פעמים ]

לנהל את העסק בהנאה באמצעות מיקור חוץ ומחשוב ענן  

רפורמה בעולם העסקים

הרפורמה המובאת אלינו בארה"ב הולכת ופושטת בין עסקים קטנים ובינוניים בישראל בקצב מהיר כל כך, עד כי לעיתים נשאלת השאלה, כיצד לא היו קיימים שירותים אלה קודם לכן? לפתע, ניהול עסקים קטנים על היקף פעילויות אדמיניסטרציה נרחבות, ניהול לקוחות וספקים ותפעול העסק בכללותו ללא שירותים של מיקור חוץ נדמים כמיותרים. למעשה, מעטפת השירותים שמעניקים שירותי מיקור חוץ המבוססים על מחשוב ענן ומתן מענה מקיף לכל צרכי העסק השונים, הופכת את מגזר העסקים הקטנים לתחום אטרקטיבי וקורץ. 

שירותי מעטפת כוללים לעסק

שירותים של מיקור חוץ דואגים למענה כולל לכל צרכי העסק השונים, בהתאמה אישית המתבצעת על ידי אפיון של השירותים השונים הקיימים בעסק, גודלו, קהל היעד הרלוונטי, ועוד, וחוסכים בכך את הצורך בהעסקת אנשי שירות מתחומים שונים, על אינסוף התשלומים הכרוכים בכך.

שירותי המיקור חוץ המבוססים על מחשוב ענן ואספקת תוכנה לניהול עסק בהתאם לצרכיו מחליפים את ניהול הניירת האין סופית, כאב הראש שבמשא ומתן עם לקוחות וספקים וחיפוש השירותים הטובים ביותר ולמעשה את השגרה המוכרת היטב לבעלי עסקים קטנים בישראל, ה'חיים' את העסק שלהם, נושמים וישנים אותו. הקלה ניכרת נרשמת עבור מנהלי העסקים, שהתמודדו עד כה עם מטלות אינספור, רודפים שגרה שאינה נגמרת לעולם, עובדים עבור החברה, במקום שזו תעבוד עבורם.

ניהול עסק – לא מה שחשבת

מטרת שירותי תפעול ומחשוב העסק נועדו לקדם ולייעל את פעילותו השוטפת של העסק, תוך הסרת הלחץ של הפעילויות השוטפות המלוות את הליבה שבתפעול העסק. הגדולה הטמונה בשירותי מיקור חוץ המבוססים על מחשוב ענן במקביל למתן מענה מקיף לצרכים התפעוליים השונים של העסק, היא היותו מותאם אישית לאופיו הייחודי, תוך חסכון עצום בעלויות. שירות שאינו נדרש, אינו נכלל במעטפת השירותים. כך שהשירותים המוענקים הינם בהתאם לגודלו של העסק, אופי המוצר/ השירות שהוא מציע, אפיון של קהל היעד שלו ובחינת צינורות השיווק הרצויים, קביעת יעדים רלוונטיים להשגת המטרות המבוקשות וליווי תמידי של בעל העסק לצורך מענה של כל בעיה המתעוררת 'בשטח' במהלך פעילות העסק היומיומית השוטפת.

מגוון הטכנולוגיות ההופכות את ניהול העסק לקל, מקצועי ורווחי

יישום של מתודולוגיות IT Business Alignment  באמצעות טכנולוגיות עסקיות של מחשוב ענן במערכות לניהול קשרי לקוחות כ- CRM ומערכות לניהול משאבים כ- ERP, בהתאמה ייחודית של השירותים ובאספקת תוכנה לניהול עסק ו Microsoft 365 , חוסכים את הצורך ברכישת רישיונות וחידושם מדי שנה, שירות תמיכה זמין עבור השימוש בתוכנות מאפשר ניהול שוטף של העסק ללא הפרעות ועיכובים, ולמעשה, תוך מיקוד הפעילויות במטרות הליבה של העסק, מושגים רווחים משמעותיים תוך זמן מוגדר, כמו גם פעילות עסקית יעילה ומשומנת היטב, והתפתחות עסקית ניכרת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב