דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


IBM ו- Gstat חתמו על הסכם לשיתוף פעולה 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2355 פעמים ]

Gstat, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות אנליטיים ועסקיים לניהול סיכונים ובשיווק ממוקד לקוח, חתמה עם יבמ ישראל על הסכם לייצוג והפצת הפתרון Detect Unica IBM לשיווק מבוסס ארועים.

הפתרון כבר פעיל, ומשמש חברות וארגונים ממגזרים שונים: בנקים, חברות תקשורת, חברות  כרטיסי אשראי וכל ארגון הרושם תנועות על פעילות לקוחותיו, ברמה יומית. בין הלקוחות  בעולם ניתן למצוא את Telefonica,Vodafone, JPMorganCase, General Motors  ועוד.

הפתרון מאפשר ניהול ומעקב אחר הפעילות של לקוח ספציפי, ומזהה שינויים מהותיים בדפוס ההתנהגות שלו. בעקבות זיהוי של התנהגות חריגה נשלחת התראה למערכת מבצעים או מערכת לידים, ובעקבותיה יוצר הארגון קשר יזום עם הלקוח. הפתרון מתמודד עם ניהול מורכב של עשרות ומאות אירועים שונים וניתוח דפוסי התנהגות על פני ציר זמן. הוא מתאפיין גם בקיצור Time-To-Market, מתן מענה מהיר ללקוח, וניהול יעיל ואפקטיבי של כמות עצומה של תנועות בחלון זמן מוגבל. לפתרון ממשק ידידותי ונוח והוא מתממשק באופן טבעי למערכת המבצעים הקיימת בארגון.

לדברי ארנונה אריאלי, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ב- Gstat: "ארועים חריגים בחיי הלקוח מהווים הזדמנות לדיאלוג מדויק ורלוונטי בין הארגון ללקוח. אם הארגון מזהה במדויק את נקודת הזמן בה הלקוח מחפש מענה – הוא יכול להציף בפניו בצורה פרואקטיבית מענה מיידי לצרכיו וכך, להדק את יחסיו עם הלקוח. במקביל, דרך המעקב אחר דפוסי ההתנהגות של הלקוח, לומד הארגון באילו מועדים וסביב אילו ארועים הלקוח נגיש ופתוח יותר לרכוש את המוצרים או השירותים של הארגון".

לדברי דותן בורנשטיין, מנהל שיווק מוצרי תוכנה  ב- Gstat: " Detect Unica IBM מבוסס על קבצי עסקאות יומיים ולא מעמיס על בסיס הנתונים. לרוב נפח העסקאות הוא כזה, שלא ניתן בכלים סטנדרטיים להפעיל עליהם שאילתות רבות ומורכבות, אולם באמצעות Detect ניתן לעבד מידע עצום בפרק זמן קצר וגם לאפשר יישום של כללים עסקיים מורכבים במקביל".

"אחד הנכסים החשובים ביותר לארגון הוא צי הלקוחות הקיים. פשוט יותר ורווחי יותר להעמיק את הקשרים עם לקוח קיים ולמנוע נטישה מאשר לרכוש לקוח חדש. ארגונים המשתמשים בפתרון זה נהנים מהגדלת נאמנות הלקוחות והפחתת שיעור הנטישה, הגדלת שביעות רצון הלקוח מן הארגון ומן המוצרים והשירותים שלו, עלייה בהכנסות ו-ROI  גבוה", מוסיף בורנשטיין.

ג'וני גולדנברג, מנהל השותפים העסקיים ב-יבמ ישראל,  ציין כי "חברת Gstat  מייצגת בארץ את פתרונות Unica מזה שנים. מאז ש-יבמ רכשה את חברתUnica  בשנת 2010, אנו עוקבים בסיפוק אחרי העבודה ש–Gstat עושה עם Unica, תוך מקצועיות ומתן ערך מוסף לפתרונות Unica, המעניקים ערך יחודי ללקוחות המשתמשים בהם. ל- Unica יש בסיס לקוחות גדול בישראל, שגדל בשנה האחרונה עוד יותר בזכות השותפות של יבמ עם Gstat".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב