דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכון להסרת שיער - כיצד לבחור? 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 3692 פעמים ]

מכון להסרת שיער- כיצד לבחור?

קיימות כיום בשוק שיטות רבות ומגוונות להסרת שיער. נשים שעוברת טיפולים כאלו גם אם הן מרוצות בהתחלה, נאלצות לראות איך כעבור זמן השערות חוזרות וכספן ירד לטמיון. בעת הטיפול רבות נאלצות להתמודד עם כאב ואדמומיות. לעומתן יש גם רבות אחרות המרוצות ונותרות חלקות ומטופחות. מדוע זה כך? לכל אחת יש תגובות אחרות לשיטות הסרת השיער השונות. חשוב לפיכך להתאים את שיטת הסרת השיער ללקוחה ולבחור מכון להסרת שיער שידוע בהצלחותיו.

כיצד ניתן לבחור מכון להסרת שיער? ישנו היצע מגוון ושיטות רבות להסרת שיער. תוכלו לקרוא באינטרנט על כל השיטות ולהחליט מה נראה לכן הכי מתאים. תוכלו גם להתייעץ עם רופא עור לגבי השיטה המתאימה לכם ביותר. חשוב גם להשוות מחירים בין השיטות ולהתאים את שיטת הטיפול לתקציב הזמין שיש לכן.

במידה ובחרתן בהסרת שיער בלייזר, חשוב לודא שהמכון מעסיק רופאים לייעוץ ללקוחות ולביצוע הטיפולים. לעיתים יש צורך בבדיקות הורמונאליות לפני התחלת הטיפול ולכן רצוי שיהיה גורם רפואי מוסמך שיוכל לייעץ לכן לקראת הטיפולים. אם בחרתם בטיפולי אפילציה, טיפולי מזורטרפיה להסרת שיער מן הפנים או טיפול אינפרא אדום, דרשו לראות תעודות של הכשרה בגין סוג הטיפול שמוצע לכן ובקשו לשוחח עם לקוחות שבצעו את הטיפול בהצלחה כבר לפני כמה חודשים.

תמיד כדאי לבדוק שיש במקום הקפדה על נקיון, שהמטפלים משתמשים בככפות לטקס וכי המיטה מכוסה כל פעם מחדש בנייר או סדין חד פעמי. וודאו שהצד האדמיניסטרטיבי של המכון פועל היטב וכי מתקיים בו שירות טוב לפני ואחרי הטיפול. וודאו כי המזכירה של המקום יעילה. האם אתן מקבלות תשובות לכל שאלותיכן בצורה יעילה ומקצועית?. האם מרווחי הפגישות שנקבעו לכן סבירים?

חשוב שתדעו שיהיה לכן מענה לכל אורך סדרת הטיפולים שעלולים להמשיך מעל שנה.כבר היו מקרים בהם מכונים פשטו את הרגל ולא יכלו לתת ללקוחות את כל הטיפולים שבעבורם הן שילמו לעיתים מראש . קבלו עבור מכון להסרת שיער שבחרתם המלצות מלקוחות וחברות. לכו למקום מוכר וותיק שאתן בטוחות שימשיך לפעול עוד זמן רב. דאגו להסדר תשלומים מדורג שיסתיים רק כאשר סדרת הטיפולים תיגמר. אתן מקבלות טיפול בהדרגה ולאורך זמן ועליכן להתאים את אופן התשלום למצב זה.

אם אתן מחפשות פתרון מהיר, הרי שטיפולי אפילציה זה הפתרון שכן הם אינם עורכים זמן רב. לרב מספיקים שני טיפולים בלבד להשגת תוצאות. גם העלות לא תהיה מאוד גבוהה אם תעשו רק טיפולים הממוקדים לאיזורים הרגישים ביותר שרלוונטים לקיץ הממשמש ובא - כמו איזור הביקיני ובית השחי. טיפולי מזוטרפיה לאיזורים כמו קו בטן, בית שחי או הסרת שפם גם מתאימים לקיץ.

ככל שתתכוננו יותר ותחקרו את הנושא, כך תוכלו לבחור בחירה מושכלת, בטיפול שמתאים לכן באופן ספציפי וכך גדל הסיכוי שתהיינה לבסוף מרוצות.

מוניקה פכטר


קוסמטיקאית רפואית


http://monicapachter.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב