דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרופות סבתא לטיפול בנשירת שיער 

מאת    [ 08/05/2012 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 8722 פעמים ]

תרופות הסבתא מציעות לצעירים ומבוגרים אשר סובלים מבעיות של התקרחות שימוש בעלים טריים של חסה ותרד. הטיפול דורש סחיטה של עלי חסה ותרד, באמצעות הנוזל שמתקבל יש לשטוף את השיער בצורה יסודית. קבלת תוצאות דורשת ביצוע יומיומי של הטיפול. לצד החסה והתרד ממליצות הסבתות על שימוש בביצים במצבים של הופעת מפרצים או התחלה של קרחת.

את הביצה יש לערבב לעיסה ולהניח על השיער למשך כשעה אחת. את השיער עם הביצה יש לעסות אחת ל- 20 דקות בכדי להחדיר את החומר היטב אל שורשי השיער. לאחר כשעה יש לשטוף את השיער במים קרים בצורה יסודית. שטיפת השיער במים חמים תגרום להידבקות הביצה אל השיער והיווצרות של גושים דביקים.

גורמים לנשירת שיער בקרב גברים

נשירת שיער היא בעיה נפוצה בקרב גברים ונשים בעולם המודרני. גברים צעירים רבים מאבדים אחוז ניכר משיער ראשם כבר בגיל 30. הגורמים המובילים להופעת מפרצים או קרחת בקרב גברים הם גורמים גנטיים.

גברים אשר אבותיהם סובלים מהתקרחות צפויים גם כן לאבד את שיער ראשם בגיל צעיר. לצד התורשה מציינים החוקרים גם לחץ, דיכאון, תזונה לקויה, בעיות רפואיות של זרימת דם לקרקפת ובעיות של זיהומים בקרקפת כגורמים לנשירת שיער והתקרחות.

תרופות סבתא למניעת התקרחות

נשירת שיער מובילה על פי רוב להתקרחות או להופעה של מפרצים. הסבתות ממליצות לגברים להילחם בתופעות של התקרחות בעזרת מריחה של שמן זית על שורשי השיער. שמן הזית ידוע כחומר בעל סגולות קסם של בריאות וטיפוח לעור הפנים והשיער.

פרט לשמן זית ניתן להשתמש גם בתמצית של עלי רוזמרין כנגד נשירת שיער. את הרוזמרין יש להרתיח בתוך מים למשך כרבע שעה. התמיסה אשר תתקבל בסוף התהליך תשמש כשמפו מיוחד למניעת ההתקרחות.

תרופות נשירת שיער לנשים

נשים צעירות ומבוגרות סובלות מבעיות של נשירת שיער בעקבות שימוש בגלולות למניעת הריון, שימוש במכשירים לעיצוב שיער בחום וצבעי שיער. הסבתות ממליצות לנשים למנוע את נשירת השיער בעזרת מסכת הזנה וחיזוק של דבש וביצה. את המסכה יש למרוח על השיער למשך כחצי שעה ולאחר מכן לשטוף אותה היטב בעזרת מים פושרים ושמפו.

טיפ נוסף למניעת התקרחות ושמירה על בריאות השיער הוא שטיפת הקרקפת באמצעות חלב קוקוס. חלב הקוקוס מעניק לשיער ריח משגע ומראה בוהק וקטיפתי. לצד הקוקוס ממליצות הסבתות גם על שימוש בחינה לשמירה על בריאות השיער.

החינה היא עיסה מיוחדת אשר מעניקה לשיער שפע של מינרלים והזנה טבעית. את החינה חשוב לשטוף מהשיער לאחר מספר דקות, השארת החינה לזמן ממושך על הראש תעניק לשיער גוון אדמדם. שיטה נוספת למלחמה בנשירת השיער דוגלת בשימוש בשום ובצל.

השום והבצל הם, לפי הסבתות, האנטיביוטיקה של הטבע. מריחה של עיסת שום ובצל על הקרקפת תסייע בהשמדת גורמים מזיקים באזור הקרקפת ותזרז את זרימת הדם לאזור. חשוב לציין כי שיטה זו למניעת נשירת שיער מביאה איתה גם ריח חזק לפחות למספר ימים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב