דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החולשה והכוח בכל ארגון והקשר לאתר האינטרנט שלו. 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 1828 פעמים ]

לפני לא הרבה שנים, (טוב 10 שנים בזמן אינטרנט זה כמו 100 שנה), בניית אתר אינטרנט נחשבה ליקרה, מסובכת ויועדה לרשתות הגדולות בלבד וגם אז לא כל רשת גדולה ראתה בצורך בבנית אתר אינטרנט חדש בשבילה כצורך כיומי.

המהפכה החלה ואט אט כל אחד רצה אתר אינטרנט, ולא סתם אתר אלא אתר יפה, מרשים וקל לתפעול. כזה אתר שבעליו יוכל להתגאות בפניי כל חבריו כי האתר שלו הינו היפה והמתקדם ביותר בתחום אליו הוא משתייך.

עד לפני כ6 או 7 שנים מיום כתיבת המאמר עסקים כדוגמת חנויות פרחים, חנויות צילום וכו' הסתפקו באתר תדמיתי בלבד, ולא היה איש שחשב כלל כי חנות צילום יכולה להשתמש באתר אינטרנט דינאמי. למען האמת גם לא היה את ה צורך בכל. לצורך ההמחשה הבאתי אתר תדמיתי לדוגמא: כלת העמק ומצד שני הבאתי אתר דינאמי לדוגמא: מערכת Tpic. שימו לב שאתר דינאמי לא חייב להיות אתר מכירות, אלא אתר שמבצע פעולות למען הגולש (פעולות צד שרת)

במהלך השנים ענפים רבים כגון ענף הצילום עברו מהפכה קשה, מהפכת הדיגיטל. עשרות חנויות צילום בארץ (ובעולם) שלא עמדו בקצב הדיגיטלי פשוט פרשו מהענף. חנויות אחרות נאלצו לכוש מכונות דיגיטליות לפיתוח תמונות בשווי 100,000 דולר ויותר. השקעה שבדיעבד התבררה כלא מוצדקת ולא מחזירה את השקעתה.

הן החברות הגדולות והן גופים אחדים לבניית אתרים ופתרונות אינטרנט פיתחו שיטה, בניית אתר אינטרנט דינאמי עם מערכת העלאת תמונות לשרת. המערכת הזאת, מאפשרת לגולש (והלקוח של החנות) לשלוח תמונות להדפסה ישירות מהבית ללא צורך בהגעה פיזית לחנות לצורך שליחת התמונות.

עם בעל החנות רצה הוא גם היה מוסיף שירות של משלוח התמונות עד לבית הלקוח ובכך נחסך מהלקוח הצורך לצאת כלל מהבית לצורך הדפסה וקבלת התמונות שהוא ביקש להדפיס.

בעליי חנויות צילום רבות שראו באינטרנט, בבניית אתרים ובמדיה הדיגיטלית ככלל האוייב הגדול ביותר שלהם, ו/או חנויות אשר לא היו ערוכות במכונות הדיגיטליות היקרוות ויתרו על הרעיון של שליחת תמונות דרך הבית. התוצאה - הרסנית!!!

היום בשוק רואים רשתות צילום גדולות שניצלו נכונה את המהפכה הדיגיטלית כגון: רשת פוטושופ, רשת צם-צם, ורשת הלד צילום. אלו חנויות צילום אשר התחילו כחנויות קטנות ובגלל החלטות נכונות וכלכליות בתחום בניית אתרים ככלל ובתחום הדיגיטלי בפרט גדלו ונהפכו לרשתות גדולות ומרשימות.

בצידו השני של המתרס, עומדות אותן חנויות צילום גדולות, וותיקות אשר בעליהם לא השכילו להכנס למהפכה הדיגיטלית בזמן והחליטו לא לרכוש את המכונות הדיגיטליות או לא לבצע בניית אתר דינאמי עם מערכת העלאת תמונות ולכן היום אותם חנויות קטנו או אף נסגרו כליל.

לסיכום

בניית אתר אינטרנט יכולה להיות החלטה גורלית של החנות ובעל החנות. ההחלטה הינה החלטה חשובה ואין לקחת אותה ללא כובד ראש. כמובן שלא כל בניית אתר אינטרנט יניב תוצאות טובות. לכן פירסמתי מאמרים אחרים אשר מדברים על הליכים נוספים בעת בניית אתר ולאחריו כגון, עיצוב האתר, קידום האתר במנועי החיפוש, וחשיפתו לכמה שיותר גולשים.

מקווה שעזרתי

Msp-Site SEO


בניית אתרים | קידום אתרים | אחסון אתרים | פיתוח אפליקציות | בניית אתרים בפייסבוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב