דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: מדוע כדאי לקחת שירות של עמילות מכס 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2196 פעמים ]

במידה ואתם מעוניינים לבצע שילוח בינלאומי, בוודאי שמעתם לא מעט על ה"מכס", המכס מעורר קונוטציות שליליות, מכיוון ידוע שהוא גורם לא מעט כאבי ראש, מעכב סחורות וגם מייקר את כל תהליך השילוח.

עבור מי שאינו מכיר את המושג הזה, נסביר מעט: בכל ארץ יש מכס. כל סחורה מיובאת מגיעה למכס. שם, היא נבדקת בקפדנות. רק לאחר שהיא מאושרת, היא יכולה להמשיך במסעה. רשויות המכס בכל העולם גובות כסף על הסחורות האלו, כאשר העלויות משתנות לפי הארץ עצמה וסוג הסחורה.
 
כאשר תבחרו חברת שילוח בינלאומי ותרצו לסגור עימה, נציג החברה יציע לכם שירות של עמילות מכס. במה מדובר? חברות שילוח בינלאומי מציעות את השירות הזה כדי לחסוך כאבי ראש ללקוחותיהן. הן מעמידות נציג, עמיל מכס, שבקיא בכל פרטי הבירוקרטיה הסבוכה, כדי לשחרר את הסחורה שלכם במהירות האפשרית. ההיכרות העמוקה של הנציג עם חוקי המכס המשתנים של כל מדינה, מסייעת לזרז תהליכים. הסחורה שלכם תגיע מהר יותר ליעדה ולא תתקע זמן רב במכס.

כיצד עמיל המכס פועל? לאחר שהסחורה הגיעה ליעדה הסופי, נציג חברת שילוח מגיע לטפל בה. הוא בודק שכל תהליך שחרור הסחורה מהמכס מתבצע כהלכה - שהתעריפים נכונים והסחורה אינה מחוייבת לשווא. במידה והעניינים מסתבכים ויש בעיה כלשהיא, אין צורך להילחץ - נציג החברה כבר ידע כיצד לפתור את המצב ורוב הסיכויים שאפילו לא תדעו שהייתה בעיה.

כדאי לקחת את השירות של עמילות במכס במקרים הבאים:
אם אתם עסק שצריך להעביר את הסחורה עד תאריך מסוים ואתם לחוצים בלוחות זמנים, כדאי מאוד לשלם על נציג עמיל מכס. בהעדר טיפול שלו, הסחורה יכולה להתעכב. כל טעות קטנה יכולה לעכב את המטען וכך לפגוע בעסקים שלכם. כאשר נציג חברת שילוח יטפל בכל הבירוקרטיה, הסיכוי לטעויות קטן משמעותית.

השירות הזה גם מומלץ מאוד, למי שאינו מתמצא בעולם השילוח ומעולם לא ביצע זאת בעבר. מדוע שהפעם הראשונה שלכם תהיה כה טראומטית? חברת שילוח בינלאומי תדאג כבר להכל. מאחר ואתם בוודאי עסוקים בעשרות משימות במקביל, תודו על כך מקרב לב. אם אתם ממש לחוצים בזמן, תוכלו אף לבקש כי חברת שילוח בינלאומי תבצע את האריזה בעצמה.

ניתן להיעזר בידע הרב של חברת שילוח ולהיוועץ בה לגבי תעריפי המכס, תהליכים בירוקראטיים, האם צריך לספק אישורים שונים ועוד. בשל ניסיונן הרב, הן יכולות לייעץ לכם לגבי בחירת המוצרים, רכישתם או מכירתם, בהתאם לארץ המתאימה. רוב הסיכויים הם שהייעוץ יהיה בתשלום, אך הוא מומלץ למרות זאת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב