דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מציאת משרד חקירות פרטיות 

מאת    [ 07/05/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2303 פעמים ]

את החקירות מבצעים חוקרים מיומנים מטעם המשרד באמצעות כלים מיוחדים של מעקב בשטח ומעקב אלקטרוני. המחיר נקבע בהתאם לאופי העבודה ומספר שעות העבודה אשר יש להקדיש למשימה. כל משרד חקירות פרטיות משתמש באמצעי מעקב משלו, ציוד חקירות אישי ושיטות לניתוח המידע.

התחלת עבודה עם משרדי חקירות

עם תחילת עבודת החקירה מזמינים החוקרים את הלקוח אל המשרד ומבקשים פירוט של המידע המבוקש על הנחקר ודגשים חשובים נוספים. בפגישה נקבעים גם מועדי הגשת הממצאים וסיום העבודה. משרדי חקירות מקצועיים ניתן למצוא בכל הארץ, את המשרד המתאים יש לבחור בהתאם למיומנות המקצועית של המשרד וסוג העבודה הנדרשת.

במקרים בהם יש צורך בחקירות בינלאומיות יש לשכור משרד חקירות פרטיות בעל יכולות מתאימות. החקירות הבינלאומיות עוסקות באיתור רכוש, חקירות יכולת, מעקבים אחר בני זוג בוגדים, סקירות רקע מקצועי ומשפחתי, מעקבים אחר ילדים בחו"ל, איתור קרובים ונכסים בחו"ל ועוד.

עבודה של חוקר פרטי בישראל

בישראל פועלים משרדי חקירות גדולים לצד משרדים פרטיים קטנים. את החקירות מבצעים החוקרים בהתאם לחוקי המדינה ובהתאם לקוד האתי של המקצוע. חברות הביטוח בישראל מספקות למשרדי החקירות שפע של עבודות חקירה ומעקב בכל חודש. החקירות מתמקדות במעקב אחר מבוטחים אשר תובעים פיצוי של נכות ופיצוי של אבדן כושר עבודה.

לצד החקירות הרפואיות מבצע משרד חקירות פרטיות גם חקירות של גנבות רכבים, חקירות של מצב כלכלי ושאר מעקבים אחר מבוטחים. חברות הביטוח שומרות לעצמן את הזכות לבצע חקירות ומעקבים אחר המבוטחים.

בכל משך החקירה חשוב לשמור על דיסקרטיות, אין לחשוף את פרטי החקירה או הממצאים אל מול המבוטחים. החוקר הפרטי מתבקש לבצע את החקירה כולה תחת שמירה על חשאיות ושמירה על פרטיותו של מזמין החקירה.

איך לבחור משרד חקירות פרטיות מתאים?

דרישות המקצוע מבקשות מכל חוקר פרטי לגלות אומץ, יצירתיות, סקרנות, אסרטיביות, כישורי אלתור וכישורי שכנוע. בשלב הראשון לבחינת המשרד יש לבחון האם המשרד פועל תחת רישיון חוקי מתאים. בשלב השני יש לבדוק את המומחיות המקצועית של החוקרים ואת הניסיון המקצועי שלהם. את רמת המקצועיות של המשרד בוחנים באמצעות ציוד החקירות, שיטות המעקב, המלצות של לקוחות קודמים והתרשמות אישית.

חוקר פרטי מקצועי הוא חוקר בעל נאמנות ומחויבות למקצוע, שיטות עבודה יעילות והמון יצירתיות ונחישות. כל לקוח של המשרד מפקיד בידי החוקר מידע יקר ערך, החוקר מחויב לשמירת נאמנות ללקוח. את ממצאי החקירה חושף החוקר בפני הלקוח בלבד.

בחקירות רבות מתבקש החוקר להראות יכולות מקצועיות של אלתור, יצירתיות ושכנוע. את המידע אוסף החוקר בעזרת תשאולים של אנשים בסביבת הנחקר, ללא שיתוף פעולה של הנחקרים קשה יתקשה החוקר באיסוף המידע הדרוש לו. את שיתוף הפעולה משיג משרד חקירות פרטיות בשיטות שונות ובהן התחזות ויצירת קשרים חבריים עם משתפי הפעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב