דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכשיטים שרקדניות בטן אוהבות 

מאת    [ 05/05/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2390 פעמים ]

תכשיטים לריקודי בטן הם החלק המשלים לחליפת ריקודי הבטן. כאשר רואים רקדנית על הבמה, היא מייצגת חן, אלגנטיות ויופי. ישנם סגנונות וסוגים שונים של התכשיטים אשר רקדניות בטן עונדות. מחרוזות, צמידים ברגליים, כיסוי ראש, עגילים וצמידים. כולם יכולים לחבור ולהפוך רקדנית בטן לאלגנטית ויפה. במאמר זה, נבחן את הסוגים השונים של התכשיטים אשר רקדניות בטן אוהבות לענוד.

שלושת הצבעים העיקריים של התכשיטים הם זהב, כסף וברונזה, כאשר זהב וכסף הם האופציות הפופולריות יותר. את התכשיטים יש לבחור בקפידה,כדי שיתאימו לצבעי החליפה של הרקדנית.

מחרוזת: מחרוזות לריקודי בטן הן בדרך כלל גדולות, נועזות ונוצצות. מחרוזות רבות הן בצבעי כסף וזהב עם קצת צבע אליהן. לעיתים מוסיפים אבני חן למחרוזת בשביל לתת עוד צבע. טורקיז הוא צבע האבן פופולרי במיוחד. המחרוזות יכולות להיות ארוכות במיוחד או באורך של קולר המותאם בדיוק לצוואר. לרוב המרוזות יהיו עבות כדי לתת מראה שופע יותר.

צמיד לרגל: צמיד לרגל יכול להיות תוספת נחמדה לתלבושת ריקודי בטן.רקדניות בטן רבות מוסיפות מטבעות לצמיד סביב הקרסוליים שלהן כדי להוסיף צליל לתנועה.

כיסוי ראש: הם כמו שרשראות, אך הם מותאמים לראש, כמעט כמו כתר שטוח. יש כיסויי ראש בעלי מטבעות תלויים על המצח וכמה סגנונות פשוטים עם מדליונים דקים ושרשראות כסף.

עגילים: עגילים לריקוד בטן יכולים להיות מורכבים ממטבעות כסף או זהב. בדרל כלל העגילים ארוכים וכבדים. העגילים הארוכים נקראים עגילי נברשת. רקדניות בטן בסגנון הטרייבל עונדות עגילי נוצה או עגילים גותים. כאשר עגילים תואמים את המחרוזת זה מושך הרבה תשומת לב.

צמידים: רקדניות בטן אוהבות צמידים רחבים שמחסים להן חלק רחב מן האמה, או צמידים דקים ממתכת או זכוכית, את הצמידים הדקים עונדים בכמות של 10-20 צמידים בכל יד..מה שמוסיף הרבה יופי, שפע וכמובן צליל נוסף שהרקדנית יכולה להפיק.


תכשיטים לריקודי בטן קיימים בצורות וצבעים שונים במכסים את הרקדנית מכף רגל ועד הראש. ענידה של מרוזות,צמידים,קישוטי ראש ועגילים יכולה להפוך כל חליפת ריוקדי בטן לעשירה ומרשימה יותר. המטרה של רקדנית בטן היא לשמור על המבט של כולם מכוון עליה בזמן שהיא רוקדת. בעזרת תכשיטים מפוארים, הרבה יותר קל להשיג מטרה זו.

 

shimmystyle.com מציע לכן מבחר גדול ומיוחד של מניפות משי איכותיות, צעיפי משי בשילובי צבע מדליקים, צמידים מטריפים  עגילים יפיפיים, מחרוזות מרשימות, נוצות אידיאניות לשיער ועוד. כל המוצרים מיוחדים לריקודי בטן אבל לא רק....

- חנות אקססוריז לריקודי בטן. צעיפי משי מרהיבים, מניפות משי צבעוניות, קישוטים מיוחדים לשיער ולגוף, תכשיטים מטריפים, מאמרים מרתקים ומאשירים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב