דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור חברת בר ממתקים? 

מאת    [ 05/05/2012 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 1785 פעמים ]

בר ממתקים לאירועים , הפך בשנים האחרונות לאחת האטראקציות המושכות ביותר בכל אירוע שיש כיום,  אם זה ימי הולדת, בריתות, בר ובת מצווה,  אירועים עסקיים, חתונות ואירועים נוספים.  בר המתוקים כולל בתוכו מגוון של סוכריות גומי , מגוון שוקולדים , שיפודי ממתקים המורכבים מסוכריות מתוקות, מרשמלונים וכו'...

בר מתוק מכיל סוכריות גומי מכל סוג אשר מסודרים באופן מרשים ויפה על שולחן ובכך גורם לנו האורחים באירוע ליהנות ולטעום מהממתקים לכל אורך האירוע.

איך לבחור חברת בר מתוקים ?

אחת הדילמות הגדולות ביותר שיש כיום היא איך בוחרים את החברה הטובה ביותר שתספק את הבר הטוב ביותר והיפה ביותר – קודם כל רצוי לערוך סקר שוק קצר ולבדוק את טווח המחירים על מנת לדעת היכן תוכלו להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם ולקבל את התוצר הטוב ביותר. לאחר שקיבלתם קצת פרספקטיבה בנוגע למחירים של ברי ממתקים רצוי לפנות למספר חברות ולבדוק את הוותק שלהם בתחום, ובנוסף אם יש להם אתר אינטרנט שבו תוכלו לראות תמונות של אירועים אחרים שהחברה עשתה ובכך להתרשם מן החברה ולדעת אם זאת החברה שממנה תרצו לקחת את הבר לאירוע שלכם. ואחרי שהחלטתם שזוהי החברה שאתם רוצים לאירוע שלכם הדבר האחרון שצריך לעשות זה לבדוק ולדבר עם לקוחות אחרים של החברה ולדעת עד כמה הם מרוצים מן החברה ועד כמה היא מקצועית ואמינה.

איך מתכננים את בר הממתקים המתאים לאירוע שלכם?

לאחר שבחרתם את החברה שתספק לכם את הבר לאירוע שלכם, אתם צריכים להתחיל לתכנן איך להתאים את הבר לאירוע שלכם. כמובן שהשלב הראשון הוא בחירת סוג הממתקים לאירוע שלכם, אתם אלה שמכירים את האורחים שלכם באופן הכי טוב ולכן אתם יודעים אילו סוגי ממתקים מומלץ שיהיו על הבר – כמובן שאת בר הממתקים צריך להתאים אל קהל היעד אשר מגיע אל המסיבה לדוגמא: אם מדובר באירוע של ילדים מומלץ ללכת על בר עם ממתקים ילדותיים שילדים אוהבים ומנגד אם מדובר באירוע של מבוגרים יותר מומלץ ללכת על סגנון מבוגר יותר כמו שוקולדים איכותיים שמבוגרים אוהבים אבל חשוב לזכור שגם באירוע מסוג זה מומלץ לשים גם ממתקים של ילדים הרי בכל בן אדם מסתתר ילד. בשלב השני והלא פחות חשוב בתכנון בר הממתקים שלכם לאירוע הוא התכנון של איך יראה הבר ומהו אופן ההגשה של הממתקים – שוב פעם הכל תלוי בקהל היעד שצפוי להגיע אל האירוע שלכם. אם מדובר באירוע של ילדים אפשר ללכת על כלים וכלי הגשה ילדותיים יותר שהילדים יאהבו כמו צלחות של גיבורי על או נסיכות, וכלים חד פעמיים פשוטים ומנגד אם מדובר באירוע של מבוגרים מומלץ ללכת על כלים וכלי הגשה רשמיים יותר כמו כלים איכותיים וכלי הגשה גדולים ומרשימים.

האם לכל אירוע מתאים בר ממתקים ?

 אחת השאלות החשובות ביותר שנשאלות בנוגע להזמנת בר ממתקים לאירוע היא האם הבר מתאים לכל שכבות הגיל או שהוא אינו מתאים לכל סוג של אירוע? והתשובה היא פשוטה וברורה: בר ממתקים מתאים לכל שכבות הגיל אם זה ילדים או מנגד אם זה מבוגרים ובנוסף הוא מתאים כמעט לכל אירוע. אבל לחשיבות של הבר יש הבדל אם מדובר באירוע של ילדים אז בר הממתקים הינו האטראקציה המרכזית באירוע וכל האירוע אמור להיות סביב נושא המסיבה והבר המתוק שכל ילד אוהב ואם מדובר באירוע שפונה לקהל יעד מבוגר יותר אז בר הממתקים אמור להופיע בתחילת האירוע או בסופו כחלק מן האירוע ולא אמור להיות מרכז העניינים ומטרתו העיקרית לתת קצת טעם טוב ורוגע לאורחים באירוע.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב