דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד באינטרנט כמקור הכנסה פאסיבי 

מאת    [ 05/05/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 3687 פעמים ]

המושג הכנסה פאסיבית הפך להיות שם דבר בספרים ומדריכים של "איך להיות עשיר" וכיום קל מתמיד ליישם מושג זה הלכה למעשה גם בתחום הלימודים וההשכלה. לימוד באינטרנט מאפשר ללמד אונליין גם בעזרת חומרי לימוד דיגיטאליים שתמיד מחכים לתלמידים שלך כדי שישתמשו בהם. 

ניתן למעשה להעלות כל חומר לימודי כתוב ולמכור אותו שוב ושוב ושוב וזאת בנוסף לשיעורים פרטיים מוקלטים, כלומר שיעורי ווידאו שניתן לאשר צפייה בהם אחרי תשלום. כך למעשה מגלים שיטה של לימוד באינטרנט שמתחילה לעבוד עבור המורים שהעלו את הידע שלהם ומוכרים אותו למעשה ללא צורך לבצע פעולה אקטיבית כלשהי.

מהם שלבי שיטת הלימוד באינטרנט שיוצרים הכנסה פאסיבית?

1. יצירת חומרי הלימוד - חומרי הלימוד יכולים להיות מצגת, סיכום חומר או סיכום שיעור שמכינים מראש. על אותה "יחידת שיעור" להיות מתומצתת כמה שאפשר על מנת לאפשר לתלמיד לבחור בדיוק את החומר שחסר לו ולא לקבל מידע עודף אותו הוא לא צריך. חומר הלימוד גם צריך להישמר בקובץ סטנדרטי כמו קובץ וורד או מצגת פאואר פוינט כדי להקל על התלמיד ולאפשר לו להשתמש בחומר הלימודי בקלות.

2. העלאת חומרי הלימוד לאינטרנט - אל אתר המתמחה במכירת חומרי לימוד. חשוב מאוד למצוא אתר שמתרכז בלימוד באינטרנט ושם דגש על קידום חומרי הלימוד שלכם והבאת תלמידים אל האתר על מנת שיישלמו על חומרי הלימוד. אתר אמין בעל חוות דעת טובות הוא פרמטר חשוב מאוד בבחירת המקום אליו אתם מעלים את חומרי הלימוד שלכם.

3. קידום ומשיכת תלמידים אל חומרי הלימוד שלך - חלק מתפקיד זה מבצע אותו אתר שהעלתם אליו את חומר הלימוד. אבל אתם יכולים לספר ולהפיץ ברשתות חברתיות ובפורומים שבהם נמצאים התלמידים שלכם את עובדת קיומו של חומר הלימוד כדי למכור יותר.

4. יצירת ערך מוסף - מכירת חומרי לימוד תאפשר לכם הכנסה פאסיבית, אבל ישנן עוד דרכים להרוויח מלימוד באינטרנט כמו שיעורים פרטיים אונליין. אם תמצאו מורים פרטיים שיירצו ללמד אונליין ותתנו להם סביבת לימודים, תוכלו לקבל אליכם אחוז מסויים מהתקבולים של השיעורים שאותם מורים ביצעו.

הכנסה פאסיבית בעזרת לימוד באינטרנט אפשרית בקלות יחסית היום כשהאינטרנט נמצא כמעט בכל מקום בו אנחנו נמצאים ומאפשר תמיכה לימודית רחבה לתלמידים שצריכים חומרי לימוד או חיזוק לימודי צמוד. ההכנסה הפאסיבית יכולה להסתמך על מכירת חומרי לימוד שהם קבצים המכילים ידע או לימוד אונליין עצמי או יצירת רווח מלימוד אונליין המבוצע על ידי מורים אחרים.

 

אתר שיעורים - לימוד באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב