מהי חשיבות איכות התוכן לקידום האתר שלכם?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מהי חשיבות איכות התוכן לקידום האתר שלכם? 

מאת    [ 04/05/2012 ]
מילים במאמר: 509   [ נצפה 1650 פעמים ]

מאז שגוגל פרסם ברבים שקידום אתרים כרוך בשימוש במילות מפתח נוצרה תופעה שמזיקה לאתרים - שימוש מוגזם במילות מפתח על חשבון איכות הכתיבה לגולש. נשאלת השאלה "אז איך עלי להציע תוכן איכותי שגם יעזור לקידום האתר וגם יעניין את הגולשים?". ובכן, התשובה לפניכם:

אתרים שמעניינים את הגולשים, מגדילים את העניין בהם בכוחות עצמם, גם בלי כל מיני פטנטים של קידום אתרים כדוגמת תורת הSEO של גוגל. אם תבינו את צרכיהם של הגולשים באתר שלכם ותבינו היטב מדוע אנשים בכלל נכנסים אליו, תוכלו ליצור עבורם תוכן איכותי וייחודי לצרכיהם. יצירת תוכן מרתק ושימושי שכזה תשפיע לטובה על האתר שלכם יותר מכל דבר אחר. כמובן שקופירייטר יכול להיות לכם לעזר רב בכל הנוגע לניסוח נכון ומדויק של המסרים השיווקיים. קופירייטר שעושה סדר ויודע להפריד בין העיקר לתפל תורם לאחת העובדות החשובות ביותר בתורת המכירה והשיווק - גולשים יודעים לזהות תוכן טוב כשהם קוראים אותו.

אם יש לכם תוכן טוב שכזה באתר, טוב יהיה אם תצליחו להפנות גולשים ישירות אליו. זה יכול להיעשות באמצעות בלוגים, מדיה חברתית, שירותי דוא"ל וניוזלטרים, פורומים, או באמצעים אחרים. אתר הזוכה ל'באז' חיובי הן מצד המשתמשים באתר והן במנוע החיפוש של גוגל, לעתים נדירות מגיע ללא תוכן איכותי ולכן מומלץ שתעזרו בקופירייטר שיעזור לכם ליצור אותו.

עם קופירייטר או בלעדיו, חשבו על המילים שהמשתמשים עשויים לחפש כדי למצוא את פיסת התוכן שלכם. קחו בחשבון שמשתמשים אשר יודעים הרבה על הנושא עלולים להשתמש במילות מפתח ממוקדות נושא בשאילתות החיפוש שלהם, במיוחד ביחס לגולשים שאינם בקיאים בתחום. לדוגמא, אם פתחתם חנות בגדי היריון מקוונת, קחו בחשבון שגולש מיומן עשוי לחפש בגדים שמתאימים ל: "שבוע 33" בעוד גולש/ת חדש/ה יכול/ה להשתמש בשאילתה כללית יותר כמו "היריון מתקדם".

אם תצליחו לצפות את ההבדלים בהתנהגות הגולשים בשלב החיפוש ואף תשלבו את מילות המפתח הללו בשלב כתיבת הטקסטים באתר, תגדילו את הסיכויים שיגיעו דווקא לחנות המקוונת שלכם. Google AdWords מספק כלי מילות מפתח שימושי המסייע לכל מי שעוסק בכתיבה לגלות וריאציות מקובלות למילות מפתח שונות ולראות את נפח החיפוש המשוער עבור כל מילת מפתח.

לסיכום:

- כתבו טקסט קל לקריאה ולהבנה. משתמשים נהנים מתוכן שכתוב היטב ושקל לעקוב אחריו. כתיבת טקסטים מרושלים, ללא הגהה ועם טעויות דקדוקיות רבות משדרת חוסר מקצועיות.

- הקפידו על תוכן מאורגן היטב והתמקדו בכל פעם בנושא אחד. זה תמיד מועיל לארגן את התוכן שלכם כך שבקרב המבקרים תתקבל תחושה טובה של הבנת נושא אחד באופן ברור. כתיבה כזו מסייעת למשתמשים באתר למצוא את התוכן שהם מחפשים מהר יותר. השלכת כמויות גדולות של טקסט על נושאים שונים בלי פסקאות מסודרות, כותרות משנה, או הפרדה בין נושא למשנהו, תשלח את הגולשים אל המתחרים שלכם.

- אם תצליחו ליצור תוכן שיש בו חדש ושיש בו ייחודיות, לא רק שתצליחו לשמור על בסיס הגולשים הקיים, תזכו גם בגולשים שחוזרים לבקר באתר.

- צרו תוכן בעיקר עבור המשתמשים באתר שלכם, ולא רק עבור מנועי החיפוש. החדרת מילות מפתח שמטרתן היחידה היא התאמה למנועי החיפוש, נתפסת כמטרידה, שלא לומר עילגת בעיני הגולשים.

"כותב טוב", הוא סטודיו קופירייטינג ותיק כל כך שטקסטים שלו נמצאו במערות בית גוברין מהתקופה שקדמה להמצאת הטקסט. חוץ מספרי ביוגרפיה ומקצוע, צוות "כותב טוב" מייצר טקסטים למגזר העסקי, הפרטי, בני מיעוטים ובני תערובת. האמת שזה לא משנה, כולנו בני אדם וכולנו (לפחות חלקנו) קוראים וכותבים טוב. "כותב טוב" -  קופיריטינג, עריכת תוכן וסופרי צללים. www.kotevtov.com  

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב