דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרים לגינה: הכול ביחד או כל אחד לחוד? 

מאת    [ 04/05/2012 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2217 פעמים ]

הגינה הביתית, גדולה או קטנה, מאפשרת לנו מגוון של פעילויות שונות. בין אם זו עמדת גריל משוכללת או טרמפולינה למשחקים והנאה; מחסן לאחסון כל הציוד שיש לנו ושאין מקום עבורו בבית או ג'קוזי חיצוני להתפנקות בכל הזדמנות.

המגוון המוצע בשוק של מוצרים שונים לגינה מאוד מפתה ולעיתים קל להתרגש ממנו ולשכוח שחשוב לנהוג בהגיון ובתבונה כאשר אנחנו ניגשים לקנות מוצר לבית. חשוב להפעיל מעט את הראש לפני שרצים ורוכשים עוד ועוד מוצרים שאולי יתגלו בהמשך כלא כל כך מוצלחים. אחת מהזוויות שמהן ניתן לבחון בצורה הגיונית את רכישתם של מוצרים לגינה היא לעצור ולתהות מה עדיף לנו לעשות: לקנות את כל המוצרים בבת אחת או להשקיע כל פעם במוצר אחד?

אל השאלה הזו יש לגשת מכמה כיוונים. ראשית כל עלינו לחשוב האם אנחנו רוצים להשקיע הרבה במוצר אחד או להשקיע מעט פחות ולרכוש כמה מוצרים. האם האיכות שאותה אולי נשיג אם נשקיע את כל כספנו במוצר אחד שווה את הוויתור על כל שאר הפינוקים שאותם עלינו להותיר לפעם אחרת? האם הקנייה של מספר מוצרים במחיר נמוך יותר לא תגרום לנו להישאר קירחים מכאן ומכאן? גם לשלם הרבה כסף, בסופו של דבר, וגם להיות תקועים עם מוצרים לא איכותיים שאולי אפילו לא נוכל להשתמש בהם?

גם מי שברשותו תקציב מספיק לרכישת כל המוצרים שבהם הוא מעוניין בבת אחת כדאי לו שיחשוב על היבט אחר של השאלה הזו – קנייה בשלבים או בבת אחת של מוצרים לגינה. לכאורה נדמה שאם יש לנו מספיק תקציב כדי לקנות את כל המוצרים שבהם אנחנו מעוניינים – מוצרים איכותיים כמו עמדת גריל מפוארת לצד ג'קוזי מפנק עם כל התוספות – הרי שעלינו פשוט לקנות הכול בבת אחת. אלא שהעניין אינו כה פשוט כפי שהוא נראה במבט ראשון. 

בעיה אחת עם קניית כל המוצרים בבת אחת הביא שאנחנו למעשה לא משאירים לעצמנו מקום לגמישות עתידית. אמנם כל מוצר שנועד לגינה שונה משאר המוצרים – מחסן איננו גריל וגריל איננו טרמפולינה. עם זאת יש דברים שמשותפים למוצרים רבים: אם נעשה טעות בקניית המוצרים הללו הרי שנעשה אותה בבת אחת לכל המוצרים. אולי מוטב לרכוש מוצר אחד, לראות אם הוא מתאים לנו, אם אנחנו באמת משתמשים בו, מה הוא מלמד אותנו על עצמנו והאם יש דברים שלא חשבנו עליהם לפני שקנינו אותו. כך, מצוידים בידע ובניסיון ניגש לרכישת המוצר הבא כשאנו לומדים מהטעויות שעשינו.

חשוב עם זאת לזכור שהגינה שלנו היא חלל או מרחב שבו כל הפרטים יוצרים ביחד תמונה אחת גדולה. קנייה בשלבים עלולה לגרום לכך שנקבל חצר או גינה שבה מוצרים שונים שלא משתלבים זה עם זה כיוון שהם נקנו במקומות שונים, ברגעים שונים ומבלי לראות את התמונה  השלמה. רכישת כל המוצרים בבת אחת מאפשרת לנו ליצור תוכנית שלמה ומלאה עבור החצר או הגינה שלחנו.

הצרכן הנבון צריך לבוא אל הרכישה כשהוא מצויד בזוויות ראיה שונות. ההחלטה הנכונה והנבונה איננה זהה לכולנו אבל היא תמיד מבוססת על מחשבה ותכנון מוקדם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב