דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התנהגות שונה מהרגיל 

מאת    [ 04/05/2012 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2183 פעמים ]

התנהגות שונה מהרגיל

הסימנים מתגברים ונעשים חשודים מיום ליום

הזוגיות כבר לא מה שהייתה? רע לך בבית? בן הזוג מתנהג שונה מאוד מהרגיל? את אובדת עצות? מה עושים במצב כזה? עם מי לדבר ואיך? הדבר הכי נכון לעשות הוא, לפנות למשרד חקירות, שמורשה על פי החוק ושיש לו ניסיון  רב בביצוע חקירות בגידה. חשוב לבדוק מראש את מקצועיות המשרד, אך לא ממש ניתן לבצע זאת, לכן תחושת הבטן וההרגשה שיש עם המשרד - החוקר פרטי, מאוד חשובים. חקירות בגידה שנעשות לא במקצועיות, הן לפעמים נעשות בניגוד לחוק, והתוצאות שלהן לא מתקבלות בבית הדין, בנוסף יתכן שתהיו צפויים לתביעה על חדירה לפרטיות, ע"י בן הזוג. החוק מגדיר מהי פרטיות ולכן מגדיר מה מותר ומה אסור במסגרת חקירות בגידה.

מהם השלבים להוכחה בתהליך חקירות בגידה

באחוז מכריע של המקרים החשדות לא מגיעים ריקם. בן הזוג משנה את עורו וזה הזמן של הנבגד לפעול בקור רוח, בצורה יעילה ולא להישאר אדיש. עימות ישיר אינו מניב דבר. חקירות בגידה לעומת זאת יניבו הוכחות, שהן לרוב חותכות ולעיתים פוצעות כמו חתך מדמם.

חקירת בגידה, לעיתים כוללת אמצעים טכנולוגיים משוכללים, שהפעלתם נעשית במסגרת החוק בלבד, אפילו רק לשם השגת תמונה אחד בודדת, שתעזור בהמשך הדרך. כמו כן, לא פחות חשוב הוא, העוקבים אנושיים, שבלעדיהם קשה ואפילו לא ניתן לאסוף את הראיות הדרושות. כל עוד לא עולה חשד אצל הבוגד, יהיה קל לאסוף ראיות ולהשלים את החקירת  במהירות מדהימה. אם עולה חשד שעוקבים אחריו הוא יסתיר את מעשיו או יפסיק לתקופה, ואז החקירה תימשך. בדרך כלל החשד יכול לעלות בגלל התנהגות שגויה של הנבגד שרוצה להאיץ בתהליך , או בגלל טעות של משרד החקירות – החוקרים בשטח.

מהם היתרונות של חקירות בגידה

למה לא להתעמת עם בן הזוג ולעבור להליך גירושין בלי החקירה? לא בטוח שאתם בכלל צריכים לפנות לחוקר פרטי ויכולים להמשיך בכל דרך שתבחרו. בגלל שהעימות לרוב אינו מניב תוצאות ויכול לפגוע מאוד במהלך החקירה ( אם זהו רצונכם). צריך לזכור שלפעמים גם אם יש חשדות בן הזוג נקי כפיים, בסך הכל עובר משברים ( לא חסרים משברים), אם פניתם לחוקר פרטי, בן הזוג לא חייב לדעת זאת ( יש המון מקרים כאלה). במקרה של בגידה, דיונים על גירושין יכולים להימשך שנים , ואילו ראיות כשרות, שנאספו כחוק,  מקצרות בהרבה את תהליך הגירושין. חקירות בגידה הן דיסקרטיות, אינן אמורות לפגוע בהתנהלות היום יומית והדינמיקה בין בני הזוג. בזמן חקירת בגידה כדאי לנבגד לקבל תמיכה וייעוץ של עורך דין אבל גם תמיכה מוראלית על ידי קרובי משפחה, חברים וליווי מקצועי, בפרט אחרי קבלת התוצאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב