דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עם או בלי טבעות אירוסין - הצעות נישואין ספונטאניות! 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 3120 פעמים ]

אם אתם נמצאים בשלב בו החלטתם להציע נישואין לבחירת ליבכם, אתם בטח תוהים איך לעשות זאת. אכן ההתרגשות גדולה ויש אינספור דרכים ואפשרויות להציע לה נישואין. בטח שמעתם סיפורים מחברים על הצעות נישואין כאלה ואחרות, קראתם סיפורי הצעות נישואין באינטרנט ובטח שמעתם על הצעת הנישואין של הוריכם. תראו, לא חייבים ללכת להצעות נישואין מוגדרות ומתוכננות. אפשר גם אחרת. הנה רעיון קצת שונה, על הצעות נישואין ספונטאניות, עם או בלי טבעות אירוסין, כאלה שבאות ישר מהלב שמגיעות בזמן והמקום הנכון שאתם קובעים ומרגישים מהו באותו הרגע ממש.

הצעת נישואין ספונטאנית, כשמה היא, מתאימה לזוגות ספונטאניים או לפחות לבן הזוג, שהוא זה שמציע נישואין ברוב המקרים. איך תוכלו לעשות זאת הרי חלק מלהיות ספונטאני זה אפילו לא לקנות טבעות אירוסין קודם לכן ולא לחשוב על מה אומרים, אלא פשוט לעשות את זה. אז קודם כל, זה יכול להיום גם עם טבעות אירוסין, אך יכול להיות גם בלי טבעות אירוסין. במידה וקניתם כבר טבעות אירוסין, פשוט תרגישו את הרגע המתאים ותעשו את זה. במידה ולא קניתם, עדין תוכלו להציע לה ברגע המתאים ולהגיד שזה מה שהרגשתם באותו הרגע ורציתם להגיד את זה ואחר כך היא תבחר מבין שלל טבעות אירוסין את הטבעת שהיא רוצה ותוכל להעניק לה אותה במתנה. דבר אחד בטוח, זו תהיה הפתעה עבור שניכם כי זה יהיה בתזמון לא צפוי.

הצעות נישואין ספונטאניות הן מקוריות ביותר כי יכולות לקרות בכל מקום ובכל זמן ולכן קיימות אינספור אופציות להצעת נישואין זו. בהצעות נישואין אלו, בני הזוג נתקפו ברצון עז להציע נישואין באותו הרגע ופשוט עשו את זה.

מתוך סיפורי הצעות נישואין ספונטאניות, ניתן להיתקל בהצעת נישואין של בחור שהחליט להציע לחברתו בזמן מקלחת משותפת, כשבין הטיפות היורדות לבין שטיפת העיניים מהסבון, הופיעה לעיניה טבעת אירוסין שהוא החליט להכניס למקלחת רגע לפני. איזה כיף שיכלו להתחיל לשיר משמחה מיד במקלחת ואת המקלחת הזו, הם בהחלט לא ישכחו.

סיפור נוסף הוא על זוג, שהתעורר לבוקר שגרתי. היותם בשלב ההתעוררות במיטה, הוא החליט שזה הדבר הראשון שבא לו לשאול אותה בבוקר, הוא לא הכין את הטבעת קודם לכן, אלא פשוט לחש על אוזנה אם תרצה להתחתן איתו. היא כמובן לא הבינה אם מה שהיא שומעת זה חלום או מציאות ותהתה אם היא עדין חולמת. ללא ספק זה היה בוקר ספונטאני ומאושר עבור שני בני הזוג, שהחליטו להתחתן בבוקר יום בהיר אחד.

עוד סיפור הוא על בחור שהחליט להציע נישואין לחברתו כשהשניים היו באמצע הופעה והוא הודיע לה שהוא קופץ רגע לשירותים, רק שבזמן החזרה מהשירותים, הוא החליט לעבור דרך הבמה ופשוט הציע לה נישואין. כמובן שהוקדש להם שיר וכל הקהל התרגש ביחד איתם.

אכן מדובר בהצעות נועזות וספונטאנית ויהיו כאלה שלא יוכלו לעשות זאת ללא טבעות אירוסין בידם, אך יהיו כאלה שפשוט ילכו עם הלב ויעשו את זה ברגע ובזמן שמרגיש להם נכון גם אם הם ממש, אבל ממש לא התכוננו לכך.

מאת חברת טאז - Tazz פיתוח עסקי  ומיקור חוץ בתחומים פיתוח ארגוני, שיווק ומרקום וקואצ'ינג אישי ועסקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב