דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות - רעיון למתנה מקורית 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2107 פעמים ]

כל מי שנדרש אי פעם לרכוש מתנה לאחר (כמו כולנו בעצם), יוכל להעיד על כך שמדובר במשימה מאתגרת ולא קלה. קיים קושי להתעלות על מתנות שנקנו השנים עברו, לנחש מה נחוץ למקבל המתנה ולהתאים את המתנה לאופיו.

המשימה הזו מאתגרת גם מבלי שנצטרך לשוטט בנויות, לנווט בין המדפים ולהשוות בין המבצעים, מה שמוסיף לקושי שלנו אפילו יותר. כדי לדלג מעל המשוכה הזו, יותר ויותר רוכשי מתנות פונים לעולם הקניות הוירטואלי. מדוע בעצם?

מבחר גדול של מתנות

היתרון הגדול של אתרי מתנות מקוריות טמון במגוון העצום שהאתרים מציעים לנו. בשלב הזה אתם בוודאי שואלים את עצמכם האם המגוון העצום לא מוסיף לבלבול במקום לסייע? אז לא, במקרה הזה המגוון לא מקשה, שכן כל המוצרים מסודרים באתר לפי קטגוריות וניתן לפלח אותם לפי העדפות שונות, כך שלעולם לא נוצרת תחושה של עומס או של בלבול. יש קטגוריות מסודרות של מתנות לאישה, מתנות לחברה, מתנה לאמא והרשימה ארוכה...

לא רוצים לטרוח? לא צריך!

אז אחרי שחשבנו, התלבטנו ובחרנו מתנה, יש סיכוי סביר שהאנרגיות שלנו אזלו ולא יהיה לנו חשק לסייר בקניונים העמוסים לעייפה, במטרה לבצע רכישה. למרבה המזל, בעידן הקניות הוירטואלי אין צורך בכך, אלא אפשר להזמין את המתנה מתוך הנוחיות של הבית, שכן רוב אתרי המתנות מציעים אופציה של משלוח עד בית הלקוח.

קבלו השראה 'על הדרך'

המסלול לרכישת המתנה עובר כמעט תמיד דרך האינטרנט, המשמש לא פעם כמקור להשראה. האינטרנט מאגד בתוכו אינספור רעיונות למתנות מקוריות ושימושיות ולכן לא פלא שרובנו לא מהססים להשתמש בו. רוב האתרים שמציעים מתנות למכירה, מכילים לרוב גם אינפורמציה מעניינת לגבי התאמת המתנה, כך שניתן לקבל מענה לכל הצרכים שלנו במקום אחד.

בצעו השוואת מחיר בקלות

אחד היתרונות המהותיים ברכישה אונליין קשור בקלות שבה ניתן לבצע השוואת מחירים. זה כל היופי בשקיפות שמציע האינטרנט: כל הנתונים פרושים לנגד עיניכם מבלי שתצטרכו להתאמץ. החנויות לעומת זאת, פעמים רבות מציעות מבצעים מסובכים המחושבים באחוזים. כך שאם אתם מחפשים מתנה מקורית לאמא, האינטרנט יתן לכם את המענה ההולם.

עד שתסיימו לחשב את השווי האמיתי של המתנה שתרצו לרכוש, ספק רב אם יישארו לכם אנרגיות להמשיך 'לטייל' בחנויות על מנת לבצע השוואת במחירים. לא עוד! כדי לבצע רכישה מושכלת, אין צורך לצאת מצוידים במחשבון לחנויות בקניון, אלא ניתן, באמצעות לחיצה על העכבר, לבצע חישובים פשוטים ולהבין בדיוק היכן משתלם יותר לרכוש את המתנה.

קנו בזול

בסופו של דבר, אתרי מתנות הפכו לפלטפורמה המתאימה ביותר לביצוע רכישות מסוג זה מאחר שהם מציעים מחירים זולים יותר ומדברים לכיס שלנו. ההיגיון העומד מאחורי זה ברור: חנויות וירטואליות אינן נדרשות לשלם על עלויות תחזוק החנות, מיקומה והעסקת העובדים, מה שמתבטא באופן ישיר במחירי המתנות.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט. מומלץ לבקר באתר: מדריך בניית אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב