דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לעשות קורס הכנה לכיתה א' 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 1683 פעמים ]

הסיבות להעביר את ילדיכם קורס הכנה לכיתה א' הן מגוונות ושונות, ובמאמר זה נציג לפניכם כמה מהעיקריות שבהן, בכדי שתוכלו גם אתם להעריך בעצמכם את היתרון הגדול שבהכנה מסוג זה. המפגש עם בית-הספר מהווה אתגר לכל מי שמגיע לשנת הלימודים הראשונה ולכל שנה שאחריה (כולל לצוות המורים). כל שנה עם האתגרים שבה, אך השנה המאתגרת ביותר מבחינה רגשית וחוויתית, שנייה אולי רק לכיתות בהן הילד מגיע לפריחה בהתבגרות שלו (כיתות ח' וט' בדרך-כלל) היא ללא ספק כיתה א'.

להלן כמה מהאתגרים שניצבים לפני ילדיכם:


    • מפגש ראשון עם המוני ילדים (ועוד משכבות גיל שונות בהפסקות משותפות)
    • מפגש ראשון עם חומרי לימוד רבים (ועוד כאלו שמשתנים משעה לשעה!)
    • מפגש ראשון עם מבנה בית-הספר (לעיתים רב קומות ומסדרונות)
    • מפגש ראשון עם ישיבה ממושכת ללימודים מסודרים

אם עד כה ילדיכם היה עסוק במשחקים ולמידה התנסותית, הרי שמעתה ואילך מצפים ממנו להתמודד עם למידה מסוג שונה לחלוטין. ישנם וויכוחים רבים לגבי שיטות הלימוד של בתי-הספר ומערכת החינוך במערב בכל ובארץ בפרט. איננו נכנסים במאמר זה לוויכוחים אלו, אלא מתמודדים עם המציאות כפי שהיא כיום – המעבר מהגן לבית-הספר היא לא דבר קל, נקודה. מתוך ההבנה הזו נולד צורך אמיתי בהכנה מדויקת ותומכת אשר תעניק לילד שלנו את הכלים להתמודד עם המצב החדש, ההיררכיה החברתית החדשה אשר נארגת סביבו, תוך מבט קדימה לעבר יכולות הלמידה שלו במסגרות השונות בבית-הספר בשנים הבאות.

קורס הכנה לכיתה א' ככלי לבניית ביטחון עצמי

ביטחון עצמי הוא אחד הכלים החשובים ביותר בחיינו כבני אדם – מהילדות ועד היותנו בוגרים לחלוטין. היכולת להבין, להתמודד ולצאת בתחושה טובה וחזקה ממצבים ביום-יום הינו תנאי הכרחי לחיים בריאים ומספקים. היכולות הבסיסיות שלנו להתמודד עם דברים, והבנייה של המבנים הרגשיים שלנו כבני אדם מושרשים בחוויות שלנו כילדים. כיום אנו מבינים זאת יותר ויותר, והדגש על איכות החיים כילדים והבנייה הנכונה של מארג הרגשות שלנו בגיל צעיר מקבל דגש במערכות החינוך המתקדמות יותר (לדוגמא במערכת החינוך האנתרופוסופית עפ"י שיטת ולדורף של רודולף סטיינר). לצערנו מערכת החינוך המודרנית הרגילה איננה מצליחה להכיל את הכלים לבנייה אידיאלית של העולם הרגשי של הילד שלנו, אלא בעיקר להעביר לו תכנים אשר נבחרו כדרושים להבנתו את העולם מנקודת מבט מסוימת מאוד. עם הביטחון העצמי הנכון, הילד שלכם יכול לגשת לאתגר המשונה שניצב מולו – ישיבה ממושכת מול מורה תוך הבנת החומר אותו המורה מנסה להעביר. עם קורס הכנה לכיתה א' הילד שלכם יגיע מוכן ומזומן לאתגר שלפניו ויוכל להציג יכולות מרשימות אשר יחזקו אותו במעגל קסמים של הצלחה הבונה ביטחון הבונה הצלחה וכן הלאה.

התחילו בקורס הכנה לכיתה א' עוד היום

גם אם נשארה לילדיכם עוד שנה שלמה לפני שהוא מגיע לבית-הספר, אין שום סיבה להתמהמה עם ההכנה. חוברות הכנה ודפי עבודה רבים מציגים את החומר בצורה כזו שאין בעיה להבינו כלל וכלל, וכך ניתן גם בגיל צעיר להתחיל לבנות בסיס איתן להתמודדות עם מפגש הצפוי וכמעט בלתי-נמנע עם בית-הספר הממלכתי ותוכנית הלימודים המאתגרת שלו. אתם יכולים להתחיל להטמיע בילדיכם מיומנויות למידה והכרות ראשונית עם חומרי לימוד שונים. הבנה של מספרים, על מהותם והשימוש הבסיסי שלהם, יכולה לתת לילד שלכם יתרון אדיר על חבריו לכיתה, דבר שייתן לו רוגע ונחת ואת הזמן והמרחב להם הוא זקוק כדי להיות עסוק ביצירת קשרים ופיתוח מיומנויות חברתיות. כמה נעים יכול להיות כשילדיכם הנרגש יבוא הביתה מבית-הספר כדי לספר לכם שהוא קיבל מחמאות, עזר לילדים אחרים ללמוד ולהבין חומר שהוא כבר מכיר, ובכלל שהוא מבסוט מללכת לבית הספר? תנו לילד שלכם את היתרון והביטחון העצמי על ידי שימוש בקורס הכנה לכיתה א' עוד היום.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב