דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לכיתה א' חשבון 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 546   [ נצפה 1981 פעמים ]

עם הכנה לכיתה א' חשבון יכול להיות כמו משחק לילד שלכם, ולא מועקה שמלחיצה אותו כל פעם שהוא נתקל במספרים. אחד הדברים הקשים ביותר לילדים שלנו לתפוס לרוב הוא החשבון. שימוש במספרים, חיבור, חיסור ובשלבים מאוחרים יותר הצורך לזכור בעל-פה את לוח הכפל, כל אלו מהווים איום על הרבה ילדים שמתקשים בכך. הרבה מאוד צעירים לוקחים איתם את החשש מהחשבון הבסיסי לתוך המשך חייהם כתלמידים וסטודנטים בהמשך הדרך. מבחן הבגרות הקשה ביותר במערכת החינוך, או לפחות זה אשר מעורר הכי הרבה חשש הוא המבחן במתמטיקה, וכמות התלמידים שלומדים שלוש יחידות לבגרות מול אלו הלומדים חמש היא גדולה למדי. האמת היא שההבדל ברמה בין שלוש היחידות לחמש היחידות איננו הבדל כה גדול, והעניין כולו מסתתר בגישה ובפתיחות הראש – האם לילד יש חשש ורתיעה ממתמטיקה או לא. כדי לתת לילד שלכם את הסיכויים הגבוהים ביותר להתמודד בגבורה עם השימוש במספרים, ישנן חוברות מיוחדות ודרכי עבודה ייחודיות.

הכנה לכיתה א' חשבון עם ההורים

תוך כדי ישיבה של אחד על אחד עם אימא או אבא על חוברות הכנה לכיתה א' חשבון יכול להיהפך לעולם מרתק ומסקרן, עולם של מספרים שבונים תפיסה חדשה ומאפשרים הבנה חדשה של הדברים שסביבנו. גישה מרתקת לסובב את הילד שלכם ומגש עמוס באפשרויות חדשות נגלה אל מול מוחו הצעיר של הזאטוט אשר בונה התרגשות ודחף להתקדם במקום רתיעה ולחץ מהנושא. בנייה נכונה ובריאה של הביטחון העצמי והיכולת של ילדכם לגשת לבעיות בחשבון ובמתמטיקה יכולה להיות המפתח להצלחה בהמשך דרכו הלימודית. כאשר המפגש הראשון שלו עם המספרים והחשבון יהיה בבית-הספר, מפגש אשר עלול להיות מפגש לא נעים ומרתיע, בייחוד כאשר אין  לו את הסביבה הבטוחה בה הוא מורגל להיות, זה עלול להיות טראומתי למדי. בבית, הילד שלכם מרגיש בטוח ונעים, שליו ורגוע מספיק בכדי להתרכז בלי הפרעות. עם התמיכה שלכם בישיבה משותפת על חוברות הכנה לכיתה א', הוא יכול לבנות את הביטחון העצמי שלו ואת הגישה וההבנה כי הוא בעצם יכול להבין את הדברים. אנו נוטים כילדים ואחר-כך גם כבוגרים לנסות ולאתר בכל מקום וסיטואציה את הדברים שמקלים עלינו ומשרים עלינו ביטחון בכדי להישען עליהם בעת הצורך. כאן יש לפניכם הזדמנות להעניק לילדכם משענת יציבה של ביטחון ביכולות שלו עצמו, על ידי היכרות ראשונית ומסודרת עם עולם המספרים והחשבון בסביבה המוכרת והבטוחה של הבית. לאחר מכן, כשהוא יישב בכיתה מוקף ילדים חדשים, מול מורה חדשה ובחדר גדול ומסודר, הוא ימצא את השקט והביטחון שלו בעצם ההקשבה וההבנה.

הכנה לכיתה א' חשבון מהיום ולתמיד

אנו ממליצים להתחיל את ההכרות של ילדכם עם עולם המספרים בהקדם האפשרי. ככל שהילד יפתח יותר הכרות עם המתמטיקה, כך תגדל סקרנותו. דבר נוסף שיכול לתת לו יתרון אדיר הוא העובדה כי מערכת החינוך, לטוב או לרע, בנויה על תחרותיות. העובדה כי הוא מגיע לבית-הספר עם ידע וגישה למספרים, נותנת לו יתרון אדיר אשר אותו ילדיכם ישאף לשמר בטבעיות גמורה, בכדי לבלוט ולהוסיף נקודות כוח לביטחון העצמי שלו. לכן על ידי ישיבה בבית, שעה פה שעה שם, אתכם, אימא ואבא, ניתן לבנות לילדיכם את המצע החזק והטוב ביותר להתפתחות שלו – הן החברתית והן בלימודים עצמם. החוברות הלימודיות הינן נגישות מאוד ובנויות בצורה בה כל אחד יכול להבין את החומר הנלמד. מהלך הדברים הוא בקצב בריא ולא תובעני מדי, וההתקדמות הינה הדרגתית עד לידע מספק בכדי לעבור את השנה הראשונה והכול-כך קריטית הזו בשלום. אנו ממליצים בחום על עבודה משותפת זו עם ילדיכם שכן עם הכנה לכיתה א' חשבון יהפוך לעוד שפה בשבילו וירכך את המפגש עם ביה"ס.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב