דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לכיתה א' ומוכנות לחשבון 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 1675 פעמים ]

ללא הכנה לכיתה א', רוב הילדים שמגיעים לשיעור לא יודעים איך להתמודד עם מספרים וחשבון. היום המצב משתנה, אך עד כה מעטים היו ההורים אשר ישבו ללמד את הילד שלהם בגן החובה להתמודד עם מספרים, חשבון והבנה מרחבית בתחום. הילדים לרוב סופרים בעל-פה, מחליפים מספרים, מדלגים, וללא הבנה של חישוב בסיסי כמו חיבור או חיסור. היכולת הזו איננה נובעת בטבעיות אצל רוב הילדים, ואם הילד שלכם אינו פנומן מתמטי או במקרה נולד עם כישרון טבעי מאוד למספרים ולמתמטיקה, הרי ששימוש בחוברות חשבון לכיתה א' הוא אידיאלי בשבילכם. כהורים אנו ניצבים פעמים רבות במהלך גידול הילדים שלנו אל מול שאלות של יכולת-לעזור. אנו רוצים לתמוך ולתת לילד שלנו את מגוון האפשרויות כדי שיוכל להתפתח ולגדול מאושר ובריא. לא תמיד אנו מכירים את כל האפשרויות הניצבות בפנינו, בייחוד בעולם המודרני אשר מציע כל-כך הרבה רעיונות ומגוון עצום אמצעים אשר הולך ומתפתח משנה לשנה. לאן שלא תפנו מייעצים לכם לעשות כך או אחרת, ואין זה מן הנמנע כי אתם תהיו מבולבלים ואולי אף לא תפעלו מתוך חוסר-היכולת לבחור לאיזה כיוון לפנות.

הכנה לכיתה א' ויפה שעה אחת קודם

אל תתמהמהו יותר מדי, כי הזמן הוא מהיר, חולף ולא ניתן להחזירו אחורנית. בעזרת עבודה עם חוברות הכנה לכיתה א' חשבון, מספרים וחישובים מתמטיים פשוטים יכולים להיות דבר לא מאיים ואולי אפילו ידידותי לילד שלכם, מה גם שחוברות אלו מהוות כלי שבעזרתו תוכלו לגלות כישרונות חבויים בילדיכם, כישרונות שעד כה לא ידעתם או שיערתם כי הן שם. בעזרת הבנות חדשות אלו תוכלו לכוון את הילד שלכם למקומות הנכונים יותר בשבילו, ולבחור בעצמכם מתוך אותו מגוון עצום של אפשרויות בעולם של היום. אם הוא נהנה מחשבון ומספרים, כדאי לתת לו יותר זמן ומרחב להשתמש בהם, ולכן כדאי לכוונו לסביבה זו. אם מאוד קשה לו איתם, והוא מביע סלידה אמיתית וכנה על-אף הנסיונות השונים לגשת לחומר הלימודי מזוויות שונות, אולי כדאי לא ללחוץ ולהבין כי הוא צריך תמיכה וליווי בתחום זה, תוך שאתם ממשיכים לחפש מה הכיוונים מהם הוא נהנה ואליהם הוא מתחבר יותר. כל הפעולות הללו נותנות לנו ערך מוסף בהבנה של מה הילד שלנו צריך וכיצד ניתן לתת לו את התמיכה הנכונה והבונה ביותר. כמובן שמעבר לכך, עבודה עם חוברות אלו מספקת זמן איכות לכם ולילד שלכם, ומכאן היתרון הבא של דפי ההכנה.

הכנה לכיתה א' – הכיתה הקשה ביותר

הדבר הקשה ביותר בחיי ילד רך הוא לפעמים המפגש עם כיתה א'. המפגש של הילד שלכם עם כל כך הרבה דברים חדשים במקביל יכול להיות מאתגר עד מאוד, והוא עלול להיתקל גם בקשיים לימודיים, גם בקשיים חברתיים וגם בהלם קל מעוצמת העולם החדש שנגלה לפניו. התמיכה מהמשפחה ומהבית הינה עמוד איתן וחזק שמאפשר לילד שלכם להישען לרגע ולקחת אוויר, לחשב מחדש את כל המאורעות המעניינים שהוא חווה ביום הלימודים שלו, ולהבין מה הוא עושה ומדוע. הקצב של בית-הספר שונה לחלוטין מזה של הגן, הן מבחינת הדרישות הלימודיות והן מבחינת המפגש החברתי השונה באופיו. קצב זה מגיע עם דרישות משלו על הילד ומכאן שהצרכים של הילד משתנים בצורה מהירה וברורה. תנו לילד שלכם את כל מה שהוא צריך כדי שיוכל להגיע מוכן למפגש עם שנת הלימודים הראשונה בחייו. אל תהססו יותר מדי ואל תתנו לזמן היקר להחליק מתחת לידיכם. הילד שלכם צריך את התמיכה שלכם עכשיו והכוח לתת לו אותה נמצא אצלכם. תנו לנו לעזור לכם עם ההכוונה הנכונה עם חוברות הכנה לכיתה א'.

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב