דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנה לכיתה א ודפי עבודה למה צריך את זה? 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 1755 פעמים ]

אחת מהדרכים הטבות של הכנה לכיתה א דפי עבודה ייחודיים אשר נבנו במיוחד לצורך בנייה מסודרת מבוססת מחקרים של ביטחון לילדיכם והכרה עם החומר הנלמד. החוויה של התלמיד הצעיר עם ספרי לימוד, חוברות למידה, מחויבויות שונות ומבחנים יכולה להיות טראומטית למדי, ואנו מברכים על כל כלי-עזר שיכול לתת לילד שלנו את התמיכה לה הוא זקוק בתקופה זו. ההבדלים בחיים של תלמיד כיתה א' מול חייו של זאטוט בגן הילדים הינם הבדלים של שמיים וארץ, ועל-אך שבהתבוננות ראשונית אולי לא שמים לב להבדל כה גדול, בעיני הילד החווה את החוויה הזו מדובר בהבדל ענקי הדורש התייחסות מההורים. תמיכה על ידי הכנה ללימודים הינה מתן עזרה בסיסית ואף מחויבת המציאות, שכן כמות האתגרים והשינויים איתם הילד שלכם מתמודד בתקופה זו הינה אדירה ביותר. קחו את זיכרון המעבר מחיים בבית עם אימא ואבא לחיי גן ילדים ותכפילו פי אלף מונים. בתקופה זו בגן זכה הילד לחיות במערכת אשר נתנה לו יציבות ותחושת ביטחון, ואשר תקופת ההסתגלות אליה קצרה יחסית, ומשתנה כמובן מילד לילד. היציאה הזו מהמסגרת הבטוחה והרכה אל-עבר הבלתי נודע שבמסגרת החדשה (אשר לא נתפסת כמסגרת כלל בעיני הילד, אלא לאחר שהוא מתרגל אליה ומבין כי היא מסגרת) הינה תובענית מאוד וד;ורשת התייחסות והכנה.

הכנה לכיתה א דפי עבודה ככלי עזר

אנו מציעים לשימושכם דפי עבודה ככלי עזר יעיל ובדוק. דפים אלא מאפשרים לכם לתת לילד שלכם טעימות "טאפאס" מחיי התלמיד מולם הוא ניצב. היתרונות במעבר על דפים אלו בבית טרם התחלת הלימודים הים רבים ביותר. הכנה לכיתה א דפי עבודה יכול לעשות את ההבדל בין ילד שקט ומרוכז אשר יושב ומקשיב למורה לילד עצבני חסר שקט וריכוז אשר אינו מוצא את מקומו בכיתה ולא יכול להקשיב למה שנאמר ולעקוב אחרי השיעור הנלמד. הזרות של שיטת הלימודים המודרנית לנטייה הטבעית שלנו להתנסות ולהתרוצץ יוצרת קונפליקט עמוק בין הנטייה הטבעית של הילד והדרישות שמציבים לפניו. הכנה ראויה לכיתה א' יכולה לתת לו את הכלים להם הוא זקוק כשהוא מתמודד עם קונפליקט פנימי זה, ושם בדיוק דפי העזר נכנסים לתמונה. על ידי הבנייה המשותפת של ההכרות של ילדיכם עם שיטות הלמידה והחומר הנלמד עוד לפני שהוא מתמודד עם ימי לימודים ארוכים ושעות של ישיבה רצופה יכולים לתת לו ת הכוח הדרוש בשביל לבצע את המלאכה. ההבדל, בסופו של דבר, יכול להיות של שמים וארץ.

 הכנה לכיתה א דפי עבודה – מחונן או בעייתי?

לא משנה מה רמת המשכל הבסיסית של ילדיכם, כשהוא נכנס לבית-הספר לכיתה א' הוא יתמודד עם אותם החומרים איתם מתמודדים כל הילדים, שכן החומר הוא אחיד ותוכנית הלימודים בנויה בצורה אחידה לכולם. ישנם ילדים רבים המגיעים למערכת עם אינטליגנציה בסיסית גבוהה ביותר. הנתונים היבשים מראים כי יש להם יכולות קוגניטיביות גבוהות, הבנת הנשמע והתמצאות בחלל ברמה גבוהה מאוד, ומוטוריקה מדויקת עם יכולות מרשימות. אין הדבר אומר כי הם יצטיינו בלימודים. האתגר החדש עלול לגרום לקריסה של המערכות התומכות אשר אפשרות לילד לבטא את הכישרונות והכישורים הטבעיים שלו, והלחץ של הפגישה עם ספסל הלימודים עלול לבוא עם מחיר יקר. אנו רואים את זה בעולם הבוגרים של ימינו, שרובם מבולבלים ואינם בטוחים באיזה תחום לימודים לבחור כשהם מסיימים את מסלול לימודי החובה ואת השירות הצבאי. בנייה של בסיס אתן לילד הרך עליו הוא יכול להגשים את הפוטנציאל שלו ולזרוח באור הייחודי לו על כל כישרונותיו ויכולותיו היא לרוב זו הנותנת את ההבדל בין תלמיד מחונן או ילד בעייתי, וזאת ללא קשר לרמת האינטלקט של הילד. לכן הכנה לכיתה א' דפי עבודה הינם הכרחיים. 

כנסו עכשיו לאתר הרשמי של "הכנה לכיתא א" וצפו בסרטון חובה של 4 דקות .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב