דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין נזיקין - התשובה לכל פגיעה 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2147 פעמים ]

עורך דין נזיקין – התשובה לכל פגיעה

עורך דין נזיקין הוא איש המקצוע המתמחה בייצוג אנשים שנפגעו בגופם, והם זכאים לקבל פיצויים בגין פגיעה זו. דיני הנזיקין הינו תחום הכולל בתוכו נזקי גוף מתקיפה, מנפילה , רשלנות רפואית, נזקי רכוש, מוצרים פגומים, לשון הרע/הוצאת דיבה וכדומה.

עורך דין נזיקין ידע לבנות את התיק על כל מרכיביו הכוללים את הוכחת הנזק, הוכחת גודל הנזק, האם היתה רשלנות של המעביד ומהם חובות הזהירות שלו במקרה של תאונת עבודה, האם היה קשר סיבתי וכדומה. את כל אלה יכול עורך דין נזיקין להוכיח בטענות משפטיות, ולגבות אותן בחוות דעת של מומחים בתחום הפגיעה.

עורך דין נזיקין הוא בעל קשרים עם מומחים בתחומים שונים: רופאים מומחים, מהנדסים, שמאים, ומומחים מתחומים שונים אחרים. עורך דין נזיקין מכיר את התנהלות סדרי הדין של בתי המשפט במשפטי נזיקין, ויוכל לייצג אתכם בכל תביעה נגד מעביד, נגד מוסד כזה או אחר, רשויות מקומיות, עיריות וכדומה, על מנת להשיג עבורכם את המקסימום בגין הפגיעה שבה נפגעתם. עורך דין נזיקין מטפל גם בתביעות של ילדים שנפגעו בשטח בית הספר במסגרת ביטוח תאונות תלמידים ואף מחוצה לו.

 

תאונות תלמידים

הורים רבים אינם מודעים לעובדה כי ילדיהם מבוטחים מפני תאונות שארעו בבית הספר, בדרך אליו וממנו במסגרת פוליסת ביטוח, שבה אמורים כל תלמידי ישראל להיות מבוטחים. בנוסף לכך, אם נפגע תלמיד בבית הספר כתוצאה מרשלנות מי מעובדי המוסד, הוא זכאי לפיצוי מן המוסד בגין נזקי הגוף שנגרמו לו.

הפוליסה מקנה לתלמיד פיצוי בגין הנכות שנגרמה לו, לצמיתות ואף בשל נכות זמנית המרתקת את הילד לביתו, וכן גם מכסה הוצאות רפואיות שחוק ביטוח בריאות ממלכתי אינו מכסה , פיצוי בגין מקרה מוות ועוד כיו"ב.

כדי לדעת את הזכויות שלכם ולקבל את המגיע לכם מומלץ לפנות למומחה בתחום - עורך דין נזיקין.

עורך דין נזיקין – ייצוג בתאונות בשטח ציבורי או פרטי

תאונות מתרחשות כל הזמן ובכל מקום שניתן להעלות על הדעת; במקומות ציבוריים ובמקומות פרטיים כמו קניונים או בריכות שחייה פרטיות וכדומה. עורך דין נזיקין יוכל להעריך עבורכם מתי יטיל בית המשפט אחריות על הבעלים של השטח (ציבורי או פרטי) בגין התאונה. אם למשל נקטו בעלי בריכת שחייה בכל אמצעי הזהירות הנדרשים, אך האדם החליק כתוצאה מרטיבות כפות רגליו, ולא מסיבה אחרת, יהיה קשה לתבוע את בעלי המקום ולהטיל עליהם אחריות כלשהי.

עורך דין נזיקין יוכל להעריך מתי ובאילו תנאים יהיה נכון לתבוע את בעלי המקום. אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, ולגוף כמו עירייה השולטת על שטחי ציבור נרחבים, תהיה התייחסות שונה מאשר לבעלי חנות בשכונה. כמו כן, בכל שטח שבו ישנה סכנה ברורה יותר, על בעל המקום לנקוט פעולות מנע גדולות יותר וכדומה.

בכל פגיעה בשטח ציבורי או פרטי מומלץ להתייעץ עם עורך דין נזיקין לפני כל פעולה משפטית יזומה, אשר יוכל להעריך את סיכויי התביעה בנסיבות המקרה הספציפיות.

 

 

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב