דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עסקים קטנים באמצעות מחשוב ענן - הרפורמה של המאה ה-21 

מאת    [ 02/05/2012 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2110 פעמים ]

ניהול עסקים קטנים באמצעות מחשוב ענן – הרפורמה של המאה ה-21

 

ניהול עסקים קטנים

 

מגוון הפעילויות המתרחשות בעסק מדי יום ביומו בתחומים השונים, על ניהול הניירת והאדמיניסטרציה, על התשלומים והתקבולים השונים, מתן שירות יעיל ואפקטיבי ונכונות תמידית להשתפר, בניית התדמית של העסק ועוד ועוד צרכים תפעוליים, הופכים ניהול כל עסק למטלה לא פשוטה. ידוע כי ניהול עסקים קטנים בישראל ובעולם כולו, אינו עניין של מה בכך. ואם עד היום ענן העומס האפיל מעל ראשיהם של בעלי עסקים קטנים באשר הם, אט אט טכנולוגיות של מחשוב ענן ושימוש בטכניקות מיקור חוץ מקלות פלאים על בעל העסק ומתפשטות בכל ענפי השוק.

 

ניהול אדמיניסטרציה על פעילויותיה המרובות, אשר אוישו עד כה על ידי אדם אחד בעסק המקבל משכורת סדירה, רכישת רישיונות לתפעול תוכנות מחשב שונות, ניהול הניירת, שיווק, פרסום ותחומים אחרים מרוכזים על ידי מיקור חוץ של הפעילויות הנדרשות, בתשלום החוסך את העלויות השוטפות והמרובות שהוצרכו קודם לכן לצורך תחזוקה יעילה של העסק.

 

היתרונות שבמיקור חוץ

 

שירותי תפעול ומחשוב המבוססים על מודל של מיקור חוץ המעניקים בין השאר, רישיון תוכנה לניהול עסק ויישום של טכנולוגיות מחשוב ענן לצרכים השונים של העסק, בין אם מדובר בתוכנת CRM לניהול קשרי לקוחות, ERP לתכנון משאבי הארגון ותוכנת Microsoft 365, ובין אם מדובר בתמיכה במערך השיווק וניהול משאבי אנוש, פעילויות ניהול המשרד השונות, ועוד. כך שלמעשה, עסקים קטנים זוכים לקבל את המעטפת המושלמת הכוללת את מגוון השירותים הנדרשים לניהול העסק.

 

חסכון כלכלי וניהול יעיל ומקצועי

 

היתרון הגדול ביותר של חבילת השירות המבוססת מחשוב ענן ושירותים מקיפים נוספים לניהול העסק טמון בחסכון הכלכלי הנוצר תודות לביטול הצורך בהוצאות השונות התמידיות כגון העסקת אנשי מקצוע מהתחומים השונים (אנשי מכירות, טכנאי מחשבים, אנשי שיווק ואנשי תוכנה, מנהלי אדמיניסטרציה ועוד ועוד) וריכוז כל צרכיו של העסק במוקד יעיל, נגיש ונח.

 

מעטפת שירותים מותאמת אישית 

 

יתרה מכך, התאמת השירותים השונים המבוססים על מיקור חוץ של פעילויות ניהול האדמיניסטרציה השונות, מותאמות לכל עסק בהתאם לאפיונו הייחודי. למעשה, ניתן לומר כי אכן נוצרת רפורמה חדשה בתחום של ניהול עסקים קטנים ובינוניים בארץ ובעולם כולו. לא עוד רדיפה אחר מגוון שירותים חיצוניים, השוואת מחירים, כאבי ראש הנגרמים ממשא ומתן עם החברות השונות, הספקים והלקוחות, כי אם שירות יעיל ומהוקצע, שכל מטרתו היא ייעול ותיעול פעילויות החברה לפעילות מקצועית, ממוקדת ורווחית.

 

בעלי עסקים ומנהלים אשר השכילו להבין את היתרונות העצומים שטומנים בחובם שירותי מיקור חוץ עבור העסק, המבוססים על מתן שירותי מעטפת מקיפים ומותאמים אישית לחברה הספציפית שלהם, נהנים מרווחים גדלים והולכים מחד, תוך הקלה משמעותית בניהול היומיומי של החברה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב