דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בדרום 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2399 פעמים ]

התרגלנו כבר לחשוב שצימרים יש רק בצפון. עד עכשיו לא ידענו שיש בכלל אפשרות כזאת של צימרים בדרום ולכן אף פעם גם לא בדקנו את האופציה הזו. 

אז איך מוצאים צימרים בדרום - דבר ראשון נכנסים כמובן לאינטרנט ומתחילים לחפש בגוגל, מכיון שיש צימרים בכל אזור הדרום כדאי שנהיה ממוקדים על אזור מסוים לדוגמה האזור היותר קרוב לבאר שבע שזה האזור היותר צפוני של הדרום לעומת האזור היותר קרוב לאילת שזה האזור הכי דרומי של הדרום, והדבר הראשון אותו נרצה לקחת בחשבון כשנחפש צימרים בדרום הוא מה המרחק בין הצימר המבוקש לבין אטרקציות בדרום שיכולות לעניין אותנו מכמה סיבות, שהראשונה בהם היא הילדים, עם ניסע עם הילדים זמן רב באוטו הילדים יאבדו מהר מאוד את סבלנותם ויהיו עצבניים ומהר מאוד החופשה תהפך ממהנה לסיוט מתמשך, בהקשר הזה כמובן שגם הדלק הוא משמעותי בעיקר בשנים האחרונות ואם אנחנו לא רוצים שחופשת צימרים בדרום בשילוב עם אטרקציות בדרום תהיה בשבילנו הוצאה כבדה מידי כדי שניקח את המרחק ביניהם בחשבון עוד מספר דברים שכדאי שנוודא לפני שאנו מזמינים צימרים בדרום.

אטרקציות בדרום הם דבר ידוע כמו למשל רכיבת ג'יפים אתגרית, טיול טרקטורונים ועוד אבל עד עכשיו ידענו שאם אנחנו לא יוצאים מוקדם מספיק מהבית בכדי לחזור הביתה באותו היום אין לנו מה לצאת בכלל, אך לאחרונה לאחר שהתחלנו לשמוע מכל כיוון על האופציה של צימרים בדרום התחלנו לחשוב על זה ברצינות.

אחד מהם הוא מה בעלי הצימר נותנים שכלול במחיר לדוגמה ארוחת בוקר, עלות ארוחת בוקר למספר ימים עבור משפחה בת מספר נפשות יכולה להיות די גבוהה אך חלק מבעלי צימרים בדרום מציעים לאלו הבאים להתארח אצלם ארוחת בוקר אשר כלולה במחיר שבמקרים מסוימים מגיעה אפילו עד פתח הצימר שהמשפחה מתארחת בו או בחדר אוכל קטן ומשותף לכלל האורחים במתחם. דוגמה נוספת היא בריכה, נופשים המטיילים באזור ומחפשים אחר אטרקציות בדרום ירצו לקחת את ילדיהם לבריכה מה שמצריך הוצאה כספית נוספת אך ישנם צימרים בדרום המציעים בריכה במתחם שלהם.

לסיכום, הדרום מחכה לכם וחבל על כל רגע. במקום לבלות את החופשה הבאה שלכם שוב פעם באותם המקומות שבהם הייתם כבר עשרות פעמים בעבר, סעו דרומה וגלו עולם מרתק של צבעים ונופים שלא הכרתם. תיירות בדרום היא כבר לא רק עוד אופציה לחופשה השנתית, היא האופציה הטובה ביותר!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב