דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין לתביעת ביטוח- נפגעי פוליו 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 2160 פעמים ]

עורך דין לתביעת ביטוח– נפגעי פוליו

פוליו, או בשמה השני שיתוק ילדים ( POLIOMYELITISוPOST-POLIOMYELITIS SYNDROME), היא מחלה קשה הפוגעת במערכת העצבית וגורמת לשיתוק, בעיקר של הגפיים התחתונות. מדינת ישראל מכירה בתביעות של נפגעי פוליו, אולם לא בכל מקרה. על פי חוק, מי רשאי להגיש תביעה לקצבה ופיצויים? כיצד עורך דין לתביעת ביטוח ישפר את סיכויי הנפגע לקבלת פיצוי מקסימאלי?

מי רשאי להגיש תביעה לפיצויים וקצבה?

בשנת 2007 , מדינת ישראל הכירה בנפגעי פוליו כאוכלוסייה מיוחדת הזכאית לפיצוי כספי ולקצבה. כל נפגע פוליו אשר סובל ממוגבלות בניידות עקב המחלה מתאריך 14.5.48, זכאי להגיש בקשה להכרה כנפגע המחלה ולקבלת פיצוי חד פעמי ובמקרים מסוים גם קצבת נכות.יש לציין כי הקצבה המשולמת לנפגעי פוליו אינה משפיעה על קצבאות נכות אחרות המתקבלות מן הביטוח הלאומי. נפגע פוליו שמצבו החמיר בשל המחלה זכאי להגיש תביעה מחודשת להחמרה. תביעות מסוג זה מצב מומלץ לעשות בליווי עורך דין לתביעת ביטוח לאומי .

מה עורך דין לתביעת ביטוח לאומי יכול לעשות עבור נפגעי פוליו?

עורך דין לתביעת ביטוח מטפל בתחומים רבים ושנים הקשורים לביטוח הלאומי ולחברות הביטוח למשל: נכות נפגעי עבודה, נכות כללית, גמלת ניידות, גמלת סיעוד, גמלה לילד נכה, קצבת זקנה, נפגעי פעולות האיבה, פוליסות ביטוח שונות כגון: ביטוח בריאות, ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה, ביטוח מחלות קשות ועוד. ניסיונו של עורך דין לתביעת ביטוח מול הביטוח הלאומי, מול משרד הבריאות ומול חברות הביטוח השונות יכול לסייע לנפגעי פוליו רבות בהשגת הזכויות המקסימאליות להן הוא זכאי מגורמים שונים. חשוב מאוד להתנהל נכון מול הגורמים השונים על מנת למקסם את הפיצוי, על כן חשוב לפנות לעורך דין לתביעת ביטוח, אשר יגיש עבורכם את הטפסים הרלוונטיים, יקשר אתכם לרופא מומחה למתן חוות דעת, ייצג אתכם בוועדה רפואית ובהתאם לצורך מול בית הדין, עד לקבלת הפיצוי המגיע לכם. 

מהן סוגי התביעות  שבהן עוסק עורך דין לתביעות ביטוח?

עורך דין לתביעות ביטוח מתנהל מול חברות הביטוח הפרטיות - בתביעות הקשורות לביטוח רכב, ביטוח תכולה ובית, ביטוחי חיים, ביטוח עסק, ביטוח משרד וכיוצא באלה.

עורך דין לתביעות ביטוח הוא האדם שיוכל לשנות את מצבכם ברגע שחברת ביטוח תתנער מהתחייבויותיה הכספיות, ותדחה את תביעתכם ללא כל הצדקה.

חשוב לדעת, כי למרות שחברות הביטוח נראות גדולות ומאיימות, הרי שגם הן כפופות לדין ולמשפט ומחויבות לנהוג לפיהם. גם אם אתה אדם יחיד, זכויותיך המגיעות לך מכוח החוק או ההסכמים שחתמת עם חברות הביטוח - מגיעות לך. חברות הביטוח אולי נשמעות גדולות ומאיימות, אבל גם בתי המשפט מודעים לחוסר איזון זה בין הצדדים, והנטייה היא להקשיב היטב לתובע – האזרח הקטן והחלש- שתביעתו נדחתה ע"י חברות הביטוח.

יחד עם זאת, ייתכנו מקרים בהם בנסיבות מסוימות אין הצדקה להגיש תביעה נגד חברת הביטוח, הואיל ועורך דין לתביעות ביטוח סבור כי אין "קייס" לתביעה, מכל מיני סיבות, כגון התיישנות ועוד כיו"ב.

לפיכך, מומלץ מאוד לפנות לעורך דין לתביעות ביטוח מקצועי ובעל ניסיון, אשר יידע להעריך את סיכויי התביעה בהתחשב בנסיבות הספציפיות של המקרה, תוך יישום החקיקה הפסיקה הענפה הקיימת בתחום זה.

אופיר בן צור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב