דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיקים חוזרים, תופעה עם פתרון? 

מאת    [ 01/05/2012 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 4858 פעמים ]

שיקים חוזרים, תופעה עם פתרון?

שיקים חוזרים היא לא תופעה נדירה גם במדינתנו הקטנה, על פי סקר שוק שנערך בנושא בכל שנה ישנם כ5 מיליון שיקים ללא כיסוי שניתנים כתשלום על מוצר או שירות שניתן ללקוח, והיקף כלל שיקים חוזרים בארץ נמדד בסכום עתק של מעל ל2.1 מיליארד שקלים. מדינת ישראל שמודעת שיש שיקים ללא כיסוי בהיקף גדול שנתינים בכל שנה ומשארים את הסוחר או נותן השירות עם שיקים חוזרים ביד ובלי התמורה לשירות שניתן, נותנת מספר אפיקים ודרכים בה הנפגע לא יישאר חסר כל.
אחת האפשרויות הנפוצות לגביית שיקים ללא כיסוי היא על ידי הוצאה לפועל. תהליך גביית השיק על ידם כרוך בהצגת השיק המקורי, ייפוי כוח של עורך דין במידה ויש יש ייצוג מקצועי וכמו כן גם אישור משרד הפנים לגבי פרטיו האישיים של נותן השיק על מנת לוודא שמדובר על אדם קיים ושיהיה ניתן לאתרו, במקים שונים ההוצאה לפועל יכולה לפטור את הצגת הפרטים. כמו כן ישנם עוד דרכים לטיפול.

חברת גביית שיקים, מה היתרון?

עד כאן הכול טוב ויפה הבעיה מתחילה שהיקף העסקה בין הלקוח לנותן השירות כרוך בכמות גדולה של שיקים חוזרים, סכומים גדולים או אי רצון של נותן השיקים לשתף פעולה בכל תהליך הגבייה, במקרה הנ"ל עדיף ייצוג של עורך דין משפטי או של חברת גביית שיקים חוזרים חוקית.
חברת גביית השיקים פועלת בכל הדרכים החוקיות על מנת לדאוג שמקבל השיק יקבל את הכסף מהלקוח שנתן שיק ללא כיסוי, וכמו כן דואגת כי גם מקבל השיק דובר אמת ומוודא כי השיקים ללא כיסוי שניתנו אמתיים ולא מזויפים.

שיקים ללא כיסוי בסכומים קטנים:

ישנם מצבים שכיחים יותר בהם ניתנים שיקים חוזרים המכילים סכומים קטנים. במקרים אלו לרוב יש ניסיון להסדר עם נותן השיק על מנת לקבל את התשלום באופן אחר, אך לא פעם הדבר לא נושא הצלחה ולעתים עקב הטרחה הגדולה שיש בתהליך גביית שיקים ללא כיסוי על ידי הוצאה לפועל, גבייה בתהליך משפטי או עקב ההוצאה הכספית הכרוכה בשכירת עורך דין או חברת גבית שיקים, מעדיף מקבל השיק לוותר בחוסר ברירה על הסכום שמגיע לו. במקרים הללו מציעות חברות גבית השיקים אפשרות של טיפול חינמי בשני דרכים, אפשרות אחת היא טיפול מלא של חברת הגבייה בשיקים החוזרים ולאחר שהושג תשלום לשיקים ללא כיסוי שניתנו מקבל השיק נותן חלק מהסכום לחברה, האפשרות השנייה היא החלפה של השיק בשוברים או הטבות שניתנות במקום השיק החוזר.

לפרטים נוספים ניתן לחייג: 

0722-78-78-78

אנו קונים גם צ'קים חוזרים של לקוחות פרטיים שכירים. צ'קים שהם אינם למוטב בלבד ושחזרו מסיבות: אכ"מ ,נל"מ, מוגבל ומעוקל, הניתנים להעברה עד 6.5 וחצי שנים אחורה ועד 5000 ? למושך יחיד. עבור צ'קים שעומדים בקריטריונים הללו בלבד, אנו משלמים במזומן.



לצורך קבלת הצעה לרכישת צ'קים מלא את הטופס - קניית צ'קים חוזרים ונציגנו יחזור אליך בתוך 24 שעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב